Die lui hebben vanavond een gala. Als het net zo werkt als bij ons dan zullen ze morgen op hun best zijn...
+0
Zizou
Henri!! schreef: weten de mensen van de csvr wel, dat de wedstrijd doorgaat?? Ik heb zizou al dagen niet op het forum gezien..... Zeker hard aan het trainen om uberhaubt een kans tegen ons te maken
Stilte voor de storm?! :D (Het is nog steeds CSFR!)
+0
Henri L
Zizou schreef: [..]
Stilte voor de storm?!
Ik zou zeggen: we zien het vanmiddag om 16:00 tussen de safier en de reiger....
+0
Henri L
We mogen trouwens wel hopen dat het droog blijft..........
+0
Henk-Jan
W2W schreef: [..]
alle goals waren van Hanke, niet te geloven he... wat een schot, en wat een fantastische individuele actie heeft die kerel!
Dat kwam omdat ik als enige van ons team niet tot 5:30 op soos had lopen zuipen. En daarom niet zoals de rest met een kater over het veld liep! Ik zou wedden dat een aantal van jullie niet eens door gehad heeft dat we de wedstrijd gevoetbalt hebben.
+0
Kraker
hanke groeit echt uit tot de vedette van de ploeg! (als hij er vanmiddag in slaagt dat onwaarschijnlijk hoge niveau van vrijdag vast te houden tenminste...) mijn verwachtingen zijn hooggespannen!!
+0
matthijss
Hanke schreef: [..]
Ik zou wedden dat een aantal van jullie niet eens door gehad heeft dat we de wedstrijd gevoetbald hebben.
Da's misschien wel goed voor de volgende keer ook, die Korsakoffpraktijken. Wat niet weet wat niet deert.
+0
Henk-Jan
Sjeng schreef: [..]
Da's misschien wel goed voor de volgende keer ook, die Korsakoffpraktijken. Wat niet weet wat niet deert.
Moest het even opzoeken op google maar het is precies wat ik bedoel!!!
+0
Pronkjewail
hey sjeng ga je nog naar blauwkamp?
+0
W2W
Pronkjewail schreef: hey sjeng ga je nog naar blauwkamp?
als we het toch over korsakoffpraktijken hebben..... ;-)
+0
Pronkjewail
krakrak schreef: hanke groeit echt uit tot de vedette van de ploeg!
Nu hebben we alleen nog een mascotte nodig.
Kraker misschien iets voor jou?
+0
W2W
Pronkjewail schreef: [..]
jah, goede optie!
Volgens mij heeft ie mijn apepakkie en die van pronkjewail nog thuisliggen. Dus kleding is geen probleem denk k.
+0
Pronkjewail
kan ie mooi zwaaien met de fietspomp die hij ook nog van ons heeft!!
+0
Pronkjewail
t'gaat goed he W2W we hebben al weer bijna een pagina vol!!!
+0
W2W
Pronkjewail schreef: t'gaat goed he W2W we hebben al weer bijna een pagina vol!!!
jah man, dan zijn we straks super-guru... gaaf man!!!
p.s. waar woon jij eigenlijk? in die caravan?
+0
Henri L
Sjonge jonge zeg, wat was dat een waardeloos slecht potje voetbal......
+0
Kraker
zeg maar niks, kprobeer et zo snel mogelijk te vergeten...
+0
Koopa
Op zich wel relaxed dat de CSFR vanmiddag zo goed voetbalde. Maar ja, wat wil je ook, zij hadden echt onwijs goeie keeper in de goal. Die gozer had in de hele tweede helft van de 23 schoten op doel er maar eentje doorgelaten. Maar volgens mij werd hij daar een beetje in de steek gelaten door zijn verdediging. :wink:
+0
W2W
Jurrian schreef: Op zich wel relaxed dat de CSFR vanmiddag zo goed voetbalde. Maar ja, wat wil je ook, zij hadden echt onwijs goeie keeper in de goal. Die gozer had in de hele tweede helft van de 23 schoten op doel er maar eentje doorgelaten. Maar volgens mij werd hij daar een beetje in de steek gelaten door zijn verdediging. :wink:
Dit is slechts een kwestie van uitstraling zei je gisteravond nog......
+0
Pronkjewail
W2W schreef: [..]
Inderdaad, je schrikt je te pletter als je zo'n keeper voor je hebt met zo'n brede uitstraling...
Die lui hebben vanavond een gala. Als het net zo werkt als bij ons dan zullen ze morgen op hun best zijn...
Stilte voor de storm?! :D (Het is nog steeds CSFR!)
Ik zou zeggen: we zien het vanmiddag om 16:00 tussen de safier en de reiger....
We mogen trouwens wel hopen dat het droog blijft..........
Dat kwam omdat ik als enige van ons team niet tot 5:30 op soos had lopen zuipen. En daarom niet zoals de rest met een kater over het veld liep! Ik zou wedden dat een aantal van jullie niet eens door gehad heeft dat we de wedstrijd gevoetbalt hebben.
hanke groeit echt uit tot de vedette van de ploeg! (als hij er vanmiddag in slaagt dat onwaarschijnlijk hoge niveau van vrijdag vast te houden tenminste...) mijn verwachtingen zijn hooggespannen!!
Moest het even opzoeken op google maar het is precies wat ik bedoel!!!
hey sjeng ga je nog naar blauwkamp?
als we het toch over korsakoffpraktijken hebben..... ;-)
jah, goede optie!
Volgens mij heeft ie mijn apepakkie en die van pronkjewail nog thuisliggen. Dus kleding is geen probleem denk k.
kan ie mooi zwaaien met de fietspomp die hij ook nog van ons heeft!!
t'gaat goed he W2W we hebben al weer bijna een pagina vol!!!
jah man, dan zijn we straks super-guru... gaaf man!!!
p.s. waar woon jij eigenlijk? in die caravan?
Sjonge jonge zeg, wat was dat een waardeloos slecht potje voetbal......
zeg maar niks, kprobeer et zo snel mogelijk te vergeten...
Op zich wel relaxed dat de CSFR vanmiddag zo goed voetbalde. Maar ja, wat wil je ook, zij hadden echt onwijs goeie keeper in de goal. Die gozer had in de hele tweede helft van de 23 schoten op doel er maar eentje doorgelaten. Maar volgens mij werd hij daar een beetje in de steek gelaten door zijn verdediging. :wink:
Inderdaad, je schrikt je te pletter als je zo'n keeper voor je hebt met zo'n brede uitstraling...