scherp opgemerkt joego...
BIBI-mensen opgelet: morgen weer een ouderwetse competitiemiddag met twee heerlijke potten voetbal. de eerste match is om half 2 tegen team Masselink, de tweede wedstrijd is om half 3 tegen de Snelbinders. Onthoudt dat vanaf nu elke wedstrijd voor ons een finale is!!!

En vergeet de wedstrijd van woensdag niet: The RETURN :D We hebben een aantal goede aankopen gedaan, dus wees op uw hoede :wink:

Zizou schreef: En vergeet de wedstrijd van woensdag niet: The RETURN :D We hebben een aantal goede aankopen gedaan, dus wees op uw hoede :wink:

Hoe laat?

Zelfde tijd, zelfde plaats. Dus vier uur.

Pronkjewail
Zizou schreef: We hebben een aantal goede aankopen gedaan, dus wees op uw hoede :wink:

Mm je hebt zeker in de koninginnenacht op de grote markt halfdronken mensen zitten ronselen.

ha, dan neem ik mun wondersloffen mee, zodat ik niet na elke 2 meter op mun bek lig

trouwens wat heeft fc bibi gedaan vrijdag?

Pronkjewail
pjotr2 schreef: trouwens wat heeft fc bibi gedaan vrijdag?

Nou doe es een gok!

Het enige positieve is dat er drie keer zoveel door fc bibi gescoord is dan bij de vorige keer.

4x!

Pronkjewail
krakrak schreef: 4x!

Ik dacht toch echt drie keer.
Mark een mooie goal en nog twee meesterlijke goals van onze topspits wallem.

hoeveel is het geworden dan?

Hanke schreef: Zoals ik voetbal zie, zeg ik: ik wil graag winnen, maar op de eerste plaats moet er goed gevoetbald worden.

Dit was ons probleem, we wilde wel graag winnen! maar omdat we niet goed liepen te voetballen hebben we het maar niet gedaan.

Pronkjewail schreef: [..] Mm je hebt zeker in de koninginnenacht op de grote markt halfdronken mensen zitten ronselen.

Nou, ik was er die nacht nog niet zo erg aan toe als een aantal van jullie toppers :bier: :wink:

je vergeet de prachtig geplaatste bal van eigen helft van de voet van schalk joegos..!

pjotr2 schreef: trouwens wat heeft fc bibi gedaan vrijdag?

Nou de eerste wedstrijd dus zoals gezegd 4 x zoveel gescoord als bij de vorige ontmoeting met angstgegner FC Snelbinders.
En de tweede wedstrijd hebben we Team Masselink eens even alle hoeken van de zaal laten zien, uitslag 5-0.

Niets dan lof voor de nooit volprezen spelers van Bibi United.

Jurrian schreef: [..] Nou de eerste wedstrijd dus zoals gezegd 4 x zoveel gescoord als bij de vorige ontmoeting met angstgegner FC Snelbinders. En de tweede wedstrijd hebben we Team Masselink eens even alle hoeken van de zaal laten zien, uitslag 5-0. Niets dan lof voor de nooit volprezen spelers van Bibi United.

alle goals waren van Hanke, niet te geloven he... wat een schot, en wat een fantastische individuele actie heeft die kerel!

W2W schreef: [..] alle goals waren van Hanke, niet te geloven he... wat een schot, en wat een fantastische individuele actie heeft die kerel!

over goed voetbal gesproken, gaat de wedstrijd woensdag nog gewoon door?? Ik heb nu zelfs voetbalschoenen en een korte broek mee!!

jah, bij mijn weten wel jah, 4 uur geloof k op het knollenveld tussen saffier en reiger...

met henri erbij hebben we et team ook wel zo ongeveer rond volgens mij. extra spelers zijn natuurlijk altijd van harte welkom, maar omdat we 7 tegen 7 gaan spelen zal er rekening gehouden moeten worden met een rol als pinchhitter...

waarbij dan ook nog de concurrentie met joegos, de enige rasechte pinchhitter, aangegaan zal moeten worden...

weten de mensen van de csvr wel, dat de wedstrijd doorgaat?? Ik heb zizou al dagen niet op het forum gezien..... Zeker hard aan het trainen om uberhaubt een kans tegen ons te maken