Nou je hoort niet zozeer buurman Herman, zijn vrouw Anita hoor je des te beter. Dagelijks, 's ochtens van half 10 tot de klok van 10. Heel af en toe op een avond van half 8 tot 8.
+0
W2W
Jurrian schreef: [..]
en dat was niet van pijn...
jij hebt het over fokstier Herman....
+0
Pronkjewail
van der Jagt schreef: Nou je hoort niet zozeer buurman Herman, zijn vrouw Anita hoor je des te beter. Dagelijks, 's ochtens van half 10 tot de klok van 10. Heel af en toe op een avond van half 8 tot 8.
Ja hey Hans vertel eens wat hoor je dan allemaal?
Is die foto van "anita in actie" trouwens nog gelukt?
+0
JWJ
Misschien wordt het zelfs film voor breedbeeld! Nog even doornemen over wat nou de juiste Camera standjes zijn. Kikkerperspectief of vogelperspectief!!
+0
Pronkjewail
Als het aan huize pronkjewail ligt hondjesperpectief.
Maar je brand maar een dvd'tje en dan kom je maar weer eens deze kant uit.
+0
Koopa
Pronkjewail schreef: Als het aan huize pronkjewail ligt hondjesperpectief.
tsja, het hondjesperspectief is jullie niet vreemd he...weet roby over mee te praten :wink:
+0
Pronkjewail
Ga toch slapen jurrian.
Wat zeg jij toch rare dingen op late tijdstippen.
+0
Henri L
Pronkjewail schreef: Ga toch slapen jurrian.
volgens mij niet alleen jurian
+0
Kraker
precies, dit is allemaal volledig off-topic jongens...
om maar even iets on-topic te zeggen -> vrijdag voetballen!!
+0
Henk-Jan
krakrak schreef: precies, dit is allemaal volledig off-topic jongens...
Tegen de snelbinders, jaaaaa :!:
+0
Koopa
snelbinders uit: altijd lastig
Ik ga zelf eigenlijk uit van onze tweede overwinning dit seizoen, waardoor wij zullen stijgen van de 5e naar de vierde plek
maar goed, zullen wel zien
+0
Kraker
we zullen wel zien?? als jij de nul houdt zijn wel al een heel eind op weg naar die overwinning..!!
+0
W2W
Kweenie wat t wordt, maar we moeten toch ook tegen team Masselink?
hebben we volgens mij al een keer eerder glansrijk van gewonnen.
nummer 1 en 3 van de lijst dus..... lijkt me geen moeilijke opgave.....
Winnaars van het vorige seizoen waren:
in de topperspoule, Snelbinders
in de gevorderdenpoule, Panna Panters
in de ervarenpoule, PS
in de beginnerspoule, Ibn Batistuta
Denk trouwens dat t geen makkie wordt voor van lenthe om de nul te houden. Snelbinders hebben een gruwelijk goed doelsaldo, terwijl wij volgens mij nog een keer tegen hun gescoord hebben. (15-1)
+0
W2W
Ik wil anders ook wel keepen tegen de snelbinders, ging mooi toch vorige keer :-(
+0
W2W
Jurrian schreef: snelbinders uit: altijd lastig
Ik ga zelf eigenlijk uit van onze tweede overwinning dit seizoen, waardoor wij zullen stijgen van de 5e naar de vierde plek
we staan 7e jurrian, en we kunnen nog stijgen naar de 8e plek, maar niet verder helaas.
+0
Koopa
ja klopt, kzag vanmiddag ook dat de site van het futsalgebeuren weer actueel is. Staan dur in principe niet zo heel best voor, maar met twee overwinningen vrijdag kunnen we wel ongeveer 4e komen te staan!!!
+0
Kraker
dat we er in principe niet zo heel best voor staan is logisch. als je ziet dat hunnie goed in staat zijn de bal in de ploeg te houden, dan weet je dat het een moeilijk verhaal wordt. ofschoon je altijd nog een topper in de goal hebt staan ga je het dan gewoon moeilijk krijgen, das logisch. maar elk nadeel heb se voordeel, dus als hunnie goed de bal in de ploeg kunnen houden, dan moeten wij de bal gewoon niet willen hebben, dan zadel je hunnie dus met ons probleem op, ofschoon dat nog geen garantie voor doelpunten is heb je dan de sleutel gevonden...
+0
W2W
Zoals ik voetbal zie:
Het behoort tot de wetten van het voetbal dat op succes vaak een grote teleurstelling volgt, als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel.
Laatste wedstrijd tegen de Snelbinders was onze verdediging net een geitenkaas, maar ja, voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint, dit ga je pas zien als je het door hebt.
+0
Henk-Jan
Zoals ik voetbal zie, zeg ik:
ik wil graag winnen, maar op de eerste plaats moet er goed gevoetbald worden.
En wat belangrijk is:
Het voetbal is natuurlijk heel lang geleden al uitgevonden. Het gaat altijd om tijd en ruimte. Dus moet je zorgen dat het middenveld goed in evenwicht is.
Bovendien:
In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt
En deze keer gaan we wel voor de driehoek want:
2 achter en 2 op het middenveld kan nooit functioneren. Je driehoeken vallen weg. Je moet altijd driehoeken hebben, want alleen dan heb je constant twee afspeelmogelijkheden.
En wat betreft het super talent van de snelbinders:
Ik houd van creatieve spelers, hij is een vedette, heerlijk om naar te kijken. Ik zal zo'n speler nooit proberen uit te schakelen door middel van een mandekker. Ik kijk welke spelers hem aanspelen, vervolgens probeer ik dat te verhinderen, waardoor hij geen ballen krijgt. Als hij de helft van de ballen krijgt, heb ik nog maar een half probleem."
Met deze wijsheden lijkt het mij dat het morgen helemaal goed gaat komen! :D
+0
Pronkjewail
W2W schreef: Zoals ik voetbal zie:
Het behoort tot de wetten van het voetbal dat op succes vaak een grote teleurstelling volgt, als je sneller wilt spelen kun je wel harder lopen maar in weze bepaalt de bal de snelheid van het spel.
Laatste wedstrijd tegen de Snelbinders was onze verdediging net een geitenkaas, maar ja, voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint, dit ga je pas zien als je het door hebt.
Nou je hoort niet zozeer buurman Herman, zijn vrouw Anita hoor je des te beter. Dagelijks, 's ochtens van half 10 tot de klok van 10. Heel af en toe op een avond van half 8 tot 8.
jij hebt het over fokstier Herman....
Ja hey Hans vertel eens wat hoor je dan allemaal?
Is die foto van "anita in actie" trouwens nog gelukt?
Misschien wordt het zelfs film voor breedbeeld! Nog even doornemen over wat nou de juiste Camera standjes zijn. Kikkerperspectief of vogelperspectief!!
Als het aan huize pronkjewail ligt hondjesperpectief.
tsja, het hondjesperspectief is jullie niet vreemd he...weet roby over mee te praten :wink:
Ga toch slapen jurrian.
volgens mij niet alleen jurian
precies, dit is allemaal volledig off-topic jongens...
Tegen de snelbinders, jaaaaa :!:
snelbinders uit: altijd lastig
maar goed, zullen wel zien
we zullen wel zien?? als jij de nul houdt zijn wel al een heel eind op weg naar die overwinning..!!
Kweenie wat t wordt, maar we moeten toch ook tegen team Masselink?
hebben we volgens mij al een keer eerder glansrijk van gewonnen.
nummer 1 en 3 van de lijst dus..... lijkt me geen moeilijke opgave.....
Winnaars van het vorige seizoen waren:
in de topperspoule, Snelbinders
in de gevorderdenpoule, Panna Panters
in de ervarenpoule, PS
in de beginnerspoule, Ibn Batistuta
Denk trouwens dat t geen makkie wordt voor van lenthe om de nul te houden. Snelbinders hebben een gruwelijk goed doelsaldo, terwijl wij volgens mij nog een keer tegen hun gescoord hebben. (15-1)
Ik wil anders ook wel keepen tegen de snelbinders, ging mooi toch vorige keer :-(
we staan 7e jurrian, en we kunnen nog stijgen naar de 8e plek, maar niet verder helaas.
ja klopt, kzag vanmiddag ook dat de site van het futsalgebeuren weer actueel is. Staan dur in principe niet zo heel best voor, maar met twee overwinningen vrijdag kunnen we wel ongeveer 4e komen te staan!!!
dat we er in principe niet zo heel best voor staan is logisch. als je ziet dat hunnie goed in staat zijn de bal in de ploeg te houden, dan weet je dat het een moeilijk verhaal wordt. ofschoon je altijd nog een topper in de goal hebt staan ga je het dan gewoon moeilijk krijgen, das logisch. maar elk nadeel heb se voordeel, dus als hunnie goed de bal in de ploeg kunnen houden, dan moeten wij de bal gewoon niet willen hebben, dan zadel je hunnie dus met ons probleem op, ofschoon dat nog geen garantie voor doelpunten is heb je dan de sleutel gevonden...
Zoals ik voetbal zie:
Zoals ik voetbal zie, zeg ik:
ik wil graag winnen, maar op de eerste plaats moet er goed gevoetbald worden.
En wat belangrijk is:
Het voetbal is natuurlijk heel lang geleden al uitgevonden. Het gaat altijd om tijd en ruimte. Dus moet je zorgen dat het middenveld goed in evenwicht is.
Bovendien:
In voetbal is het simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent, moet je zorgen dat je op tijd vertrekt
En deze keer gaan we wel voor de driehoek want:
2 achter en 2 op het middenveld kan nooit functioneren. Je driehoeken vallen weg. Je moet altijd driehoeken hebben, want alleen dan heb je constant twee afspeelmogelijkheden.
En wat betreft het super talent van de snelbinders:
Ik houd van creatieve spelers, hij is een vedette, heerlijk om naar te kijken. Ik zal zo'n speler nooit proberen uit te schakelen door middel van een mandekker. Ik kijk welke spelers hem aanspelen, vervolgens probeer ik dat te verhinderen, waardoor hij geen ballen krijgt. Als hij de helft van de ballen krijgt, heb ik nog maar een half probleem."
Met deze wijsheden lijkt het mij dat het morgen helemaal goed gaat komen! :D
Spreekt hier niet ons allerbekende Johan?