nou, dat was duidelijk. voorlopig geen csvrers met grote praatjes meer hier op t forum.

Zo, zo dat was dat. Was een lekker potje voetbal.

Hanke schreef: Zo, zo dat was dat. Was een lekker potje voetbal.

Helemaal mee eens. Moeten we vaker doen.

krakrak schreef: nou, dat was duidelijk. voorlopig geen csvrers met grote praatjes meer hier op t forum.

Wat is de eindstand? Een kort wedstrijdverslagje...?

gsv-csvr 6-3.
zoals altijd liegen ook nu de cijfers niet. hoewel de werklust van de csvrers hartverwarmend was kwamen ze kortweg kwaliteit tekort om het de gsv echt lastig te maken. via 2x markie de braziliaan kwamen we op een 2-0 voorsprong, die door ondergetekende werd uitgebreid tot 3-0, niet onbelangrijk natuurlijk. geertwa maakte er vervolgens 4 van na een prachtige combinatie, daarna liet zizou eindelijk zijn zo spreekwoordelijke voeten spreken. dit leidde tot een inhaalslag tot 4-3, maar de opleving van de csvr was slechts van korte duur. henri prikte attent de 5-3 binnen, waarna wilwa vlak voor tijd met een droge knal de 6-3 eindstand op het scorebord zette.

Zizou schreef: Bij deze veel succes (zul je nodig hebben) en tot morgen 8)

Moehahaaa!!!!!

Leuk potje,. moeten we vaker doen........ alleen leek het veld hier en daar wat overbevolkt.......

leek....???

krakrak schreef: leek....???

inderdaad.... was.

Hanke schreef: Zo, zo dat was dat. Was een lekker potje voetbal.

Was zeker mooit potje hoogstaand voetbal :? , wat mij betreft doen we dat nog s vaker.

Bij deze wil ik GSV feliciteren met hun (helaas wel verdiende :( ) overwinning. Op naar een sportieve revanche!

Henri!! schreef: Leuk potje,. moeten we vaker doen........ alleen leek het veld hier en daar wat overbevolkt.......

Ben ik het mee eens. Tijdens de return lijkt me 7 tegen 7 druk genoeg. Als jullie nou op het forum zetten wanneer je weer een potje wilt voetballen, dan zullen wij ook weer een team samenstellen. O ja, en krakrak (oftwel Herman), het is C.S.F.R. en geen csvr :!:

Zizou schreef: [..] O ja, en krakrak (oftwel Herman)

He Krakrak enig idee wat hiermee wordt bedoelt??

krakrak schreef: csvr
Zizou schreef: en krakrak (oftwel Herman)

Ach, de een snapt het verschil tussen de fietspomp- en de vliegtuigletter niet, de ander haalt wat klinkers door elkaar... Who cares?

excuses voor de schrijffout. in het wedstrijdverslag van de (eigenlijk overbodige) return zal de naam correct geschreven worden. 7 spelers per team lijkt mij ook prima, zullen we ergens in de 2e week van mei afspreken?
met vriendelijke groet,
Herman

krakrak schreef: excuses voor de schrijffout. in het wedstrijdverslag van de (eigenlijk overbodige) return zal de naam correct geschreven worden. 7 spelers per team lijkt mij ook prima, zullen we ergens in de 2e week van mei afspreken? met vriendelijke groet, Herman

Tweede week van mei is wat mij betreft prima. Woensdag 12 mei, zelfde tijd, zelfde plaats. Dan zullen wij laten zien dat die return zeker niet overbodig is :wink:

Pronkjewail

Herman, die was toch van een gebouw afgesprongen??

Pronkjewail schreef: Herman, die was toch van een gebouw afgesprongen??

Herman? Dat was toch de buurman van kraker?

Pronkjewail

Herman? Dat was toch de buurman van kraker?[/quote]

Nou volgens mij heeft de buurman van krakert wel andere dingen aan zijn hoofd dan van de flat af te springen. Met een beetje fantasie hoor ik hem hier in de aquamarijnstraat nog kreunen.......

Pronkjewail schreef: Herman? Dat was toch de buurman van kraker?

Nou volgens mij heeft de buurman van krakert wel andere dingen aan zijn hoofd dan van de flat af te springen. Met een beetje fantasie hoor ik hem hier in de aquamarijnstraat nog kreunen.......[/quote]

en dat was niet van pijn...