Bruins schreef: je had eventueel iemand kunnen bellen natuurlijk, maar voor de volgende keer: Het is bij Blauwborgje dat is waar je kan fitnessen. Dus als je richting Zernike fiets ga je nadat je het crematorium met je rechterhand hebt aangetikt, linksaf. Dus enigszins met de weg mee, zodat je dat gekke gebouw in het water rechts houdt. Dan fiets je rechtdoor en ga je na de fietsenmaker(linkerhand) niet met de weg mee naar rechts, maar fiets je het fietsenrek binnen tussen de tennisvelden(links) en de sporthal(rechts). In de sporthal zijn 3 zalen, 1 van die is het. Tot dan! ps. Hoe zit het met de beschikbaarheid volgende week?

Thanks, dan moet het wel lukken :)

Jaapie Vecht schreef: gloeiende gloeiende, ik vind het voetballen net zo chill. Maandag die week erna gelijk dips op zetten zondag

Zegt dit dat jij dit doet?

Jaapie Smulpaapie Vecht

ja gatverdarre maandag over een week is al weer helemaal vol, potdikke

iK Zag net dat er zondag van 19 tot 20 nog plek is! Kijken we allemaal om half 12 de herhaling van studio sport

Wie lijkt dat wat? Als we elkaar allemaal een 10tje geven is het betaald voetbal en dan mag het juist op zondag

Sanzo Panza

Het reserveren van een zaal kan toch op z' n vroegst acht dagen van tevoren?

Kan inderdaad op z'n vroegst 8 dagen van tevoren. Dus zondag maar snel weer kijken of we kunnen reserveren voor volgende week maandag. Mocht dat weer niet kunnen dan denk ik dat er vanuit de ACLO iets georganiseerd is op die avond.

Zondag ben ik btw wel bij

Kan het niet op zaterdagavond na 12 uur al?
Zou iemand dat kunnen doen? Ik ben zelf vanavond niet in de gelegenheid.

Mijn S nummer S2229900

Niet te reserveren ACLO uren staat er maandagavond...

JøhnDylån

Boys, er al veel en veel te lang niet gebald, dat is een slechte zak.
Zaak.

Is er animo om een keer een woensdagmiddagje oid te pakken?
Dit kan vaker dan 's avonds en is ook gewoon kratis.
Het is wel belangrijk dat iedereen een aclokaart heeft.

Even voor de peiling, ik wil donders graag weer eens een potje zaalvoetballen én heb een aclokaart:

• am. de Haan

Even voor de peiling, ik wil donders graag weer eens een potje zaalvoetballen én heb een aclokaart:

• am. de Haan
  • am. de Mole

Ik heb (nog) geen aclo kaart, maar wil wel meedoen!

Jaapie Smulpaapie Vecht

• am. de Haan
  • am. de Mole
  • am. Jaapie

Is een aclokaart noodzakelijk?

JøhnDylån

Ik heb me laten vertellen van wel. Moet je sowieso gewoon doen, ff 50 pieken dokken en het is direct gefixt.

http://www.aclosport.nl/nl/aclo-kaart

• am. de Haan
  • am. de Mole
  • am. Jaapie
  • am. Haveman
Otter schreef: Even voor de peiling, ik wil donders graag weer eens een potje zaalvoetballen én heb een aclokaart: - am. de Haan - am. de Mole - am. Jaapie - am. Haveman - am. Bruins - - - -

• am. de Haan
  • am. de Mole
  • am. Jaapie
  • am. Haveman
  • am. Bruins
  • am. Poorta
  • am. de Haan
  • am. de Mole
  • am. Jaapie
  • am. Haveman
  • am. Bruins
  • am. Poorta