Morgen is er een zaaltje vrij van 20:00-21:00 nog mensen zin om potje te zaalvoetballen?
+0
Anne Dijk
Lijkt me goed!
+0
SJ
Lijkt me ook een heel erg goed plan!
+0
Huttinga
Ik wil ook wel
+0
Kenny
ben ik bij
+0
Michel
Aanwezig
PS. Bedenk me net dat ik geen ACLO heb. Als ze nog steeds zo streng zijn ben ik er dus niet bij.
+0
Ben
Zaaltje is al weg, gaat hem dus niet worden. Michel voor 20 euro kan je de hele zomer sporten daar
+0
Ben
Er is vanavond een zaal vrij van 20:00-22:00, nog mensen?
+0
Holsappel
Ik heb geen aclo pas, maar waarom niet lekker buiten ben
+0
JøhnDylån
Precies Harry, wat dachten jullie van een fanatieke pot voetbal tussen de saffier- en reigerflat op maan- of dinsdagavond?
+0
Alaberto
ben ik wel bij opzich; voorwaarde dat het gras kort gemaaid is, Ben zijn shirt aanhoudt, en dat er bij elke goal op zijn Spaans zal worden gejuicht.
+0
Ben
Alaberto schreef: ben ik wel bij opzich; voorwaarde dat het gras kort gemaaid is, Ben zijn shirt aanhoudt, en dat er bij elke goal op zijn Spaans zal worden gejuicht.
Kort gras is prima, helaas ben ik de balotelli move aan het oefenen en kan ik niet garanderen dat ik mijn shirt aanhoudt en dus zal ik niet op zijn Spaans juigen. Maar ik ben er bij
+0
Ben
Morgen is er een zaal vrij van 13:00-18:00 mensen zin om ergens in de middag te zaalvoetballen? De rest van de week is ook de zaal smiddags vrij.
+0
rientju
Ben schreef: Morgen is er een zaal vrij van 13:00-18:00 mensen zin om ergens in de middag te zaalvoetballen? De rest van de week is ook de zaal smiddags vrij.
Ben ik wel bij!:
Ben
Rien
+0
Ben
Ben ik wel bij!:
Ben
Rien
Klaas
+0
rientju
Ben schreef: Ben ik wel bij!:
- Ben
- Rien
- Klaas
Gaat um niet worden zo denk ik?
+0
Ben
Neuh denk ik ook niet...
+0
Robert
Ik wil morgen bijvoorbeeld wel.
+0
Michel
Ik ook wel.
+0
Ben
Morgen vind ik ook prima, maar dan moeten er wel genoeg meedoen.
Morgen is er een zaaltje vrij van 20:00-21:00 nog mensen zin om potje te zaalvoetballen?
Lijkt me goed!
Lijkt me ook een heel erg goed plan!
Ik wil ook wel
ben ik bij
Aanwezig
PS. Bedenk me net dat ik geen ACLO heb. Als ze nog steeds zo streng zijn ben ik er dus niet bij.
Zaaltje is al weg, gaat hem dus niet worden. Michel voor 20 euro kan je de hele zomer sporten daar
Er is vanavond een zaal vrij van 20:00-22:00, nog mensen?
Ik heb geen aclo pas, maar waarom niet lekker buiten ben
Precies Harry, wat dachten jullie van een fanatieke pot voetbal tussen de saffier- en reigerflat op maan- of dinsdagavond?
ben ik wel bij opzich; voorwaarde dat het gras kort gemaaid is, Ben zijn shirt aanhoudt, en dat er bij elke goal op zijn Spaans zal worden gejuicht.
Kort gras is prima, helaas ben ik de balotelli move aan het oefenen en kan ik niet garanderen dat ik mijn shirt aanhoudt en dus zal ik niet op zijn Spaans juigen. Maar ik ben er bij
Morgen is er een zaal vrij van 13:00-18:00 mensen zin om ergens in de middag te zaalvoetballen? De rest van de week is ook de zaal smiddags vrij.
Ben ik wel bij!:
Ben ik wel bij!:
Gaat um niet worden zo denk ik?
Neuh denk ik ook niet...
Ik wil morgen bijvoorbeeld wel.
Ik ook wel.
Morgen vind ik ook prima, maar dan moeten er wel genoeg meedoen.