robert8701 schreef: ik vind het echt zwak dat zoveel mensen een voetbalwedstrijd op tv belangrijker vinden dan lekker een potje voetballen bij de aclo.
doeii.
Snap ik.. alleen het is champions league!!??
+0
Holsappel
Jammer dat niemand het interesseert wat jij vindt, ik zit ook lekker op de bank!
+0
Ben
Vanavond is er nog een zaaltje vij van 22:00-23:00 iemand nog zin om een balletje te trappen?
+0
Sanzo Panza
zeker heb ik zin om een balletje te trappen
+0
Ben
Ik reserveer pas als we genoeg mensen hebben.
+0
SJ
Ja ik ben er ook bij dan.
+0
de Mole
Vanavond (maandag, red.)22-23u
Ben
SJ
Maarten
Mole
+0
Ben
Bij 8 man reserveer ik, want dan kunnen we sowieso 4 tegen 4 spelen. Mole regel die huisgenoten van je dan.
+0
de Mole
Anne gaat naar Hardenberg en Michel gaat leren.
+0
Ben
Alsof Michel nog leert om 10 uur 's avonds.
Jij werkt dus ook al mee met de smoes van Anne om morgen niet naar bk te hoeven. Die jongen heeft een uitgebreid plan uitgestippeld blijkbaar. Dikke kans dat jullie morgen gewoon een voetbalavond houden in Beijum of niet?
+0
de Mole
Ben schreef: Alsof Michel nog leert om 10 uur 's avonds.
Jij werkt dus ook al mee met de smoes van Anne om morgen niet naar bk te hoeven. Die jongen heeft een uitgebreid plan uitgestippeld blijkbaar. Dikke kans dat jullie morgen gewoon een voetbalavond houden in Beijum of niet?
Haha! Dat zit wel goed inderdaad, maak je daar maar niet druk om. Regel maar even minstens 4 mensen erbij, anders ga ik ook studeren vanavond. (K)
+0
Bruins
Na de soosciebedanktborrel sporten, dat is nog eens fanatisme.
+0
Ben
Als iedereen één bij regelt kunnen we iig een potje spelen.
+0
SJ
Zat al druk rond te vragen maar weinig interesse tot nu toe. Maarten jij komt ook vaak voor de dag met een blik voetballers, kun je die nu ook niet meenemen?
+0
de Mole
Ben
SJ
Maarten
Mole
Jos van R.
Nu jij iemand Ben?
+0
Otter
woensdag is geannuleerd
+0
Ben
Aankomende woensdag is er een zaal vrij van 19:30-23:00. Ik weet nog niet zeker of ik kan maar beter reserveert er even iemand.
+0
Ben
Iemand zin om woensdag te voetballen?
+0
josvrenselaar
ja.
-ben
-jos
+0
Ben
Ik heb gereserveerd van 21:00-22:00 dat uur er voor was al gereserveerd. Uur erna moet nog worden gereserveerd als iemand dat nog even doet kunnen we van 21:00-23:00 voetballen.
Snap ik.. alleen het is champions league!!??
Jammer dat niemand het interesseert wat jij vindt, ik zit ook lekker op de bank!
Vanavond is er nog een zaaltje vij van 22:00-23:00 iemand nog zin om een balletje te trappen?
zeker heb ik zin om een balletje te trappen
Ik reserveer pas als we genoeg mensen hebben.
Ja ik ben er ook bij dan.
Bij 8 man reserveer ik, want dan kunnen we sowieso 4 tegen 4 spelen. Mole regel die huisgenoten van je dan.
Anne gaat naar Hardenberg en Michel gaat leren.
Alsof Michel nog leert om 10 uur 's avonds.
Haha! Dat zit wel goed inderdaad, maak je daar maar niet druk om. Regel maar even minstens 4 mensen erbij, anders ga ik ook studeren vanavond. (K)
Na de soosciebedanktborrel sporten, dat is nog eens fanatisme.
Als iedereen één bij regelt kunnen we iig een potje spelen.
Zat al druk rond te vragen maar weinig interesse tot nu toe. Maarten jij komt ook vaak voor de dag met een blik voetballers, kun je die nu ook niet meenemen?
Nu jij iemand Ben?
woensdag is geannuleerd
Aankomende woensdag is er een zaal vrij van 19:30-23:00. Ik weet nog niet zeker of ik kan maar beter reserveert er even iemand.
Iemand zin om woensdag te voetballen?
ja.
-ben
-jos
Ik heb gereserveerd van 21:00-22:00 dat uur er voor was al gereserveerd. Uur erna moet nog worden gereserveerd als iemand dat nog even doet kunnen we van 21:00-23:00 voetballen.