Helaas man, tijden Heerenveen - Ajax ga ik niet zaalvoetballen
+0
Ben
Holsappel schreef: Helaas man, tijden Heerenveen - Ajax ga ik niet zaalvoetballen
Aan die wedstrijd kun je niet zoveel veranderen, dit in tegenstelling tot een potje zaalvoetbal waar je zelf aan deelneemt.
+0
David
Ben schreef:
Holsappel schreef: Helaas man, tijden Heerenveen - Ajax ga ik niet zaalvoetballen
Aan die wedstrijd kun je niet zoveel veranderen, dit in tegenstelling tot een potje zaalvoetbal waar je zelf aan deelneemt.
Ben, ben je ongesteld ofzo? Ik meld me ook af, Ajax kijken vind ik leuker....(groot gelijk Holsappel)
+0
Harmen
David schreef:
Ben schreef:
Ben, ben je ongesteld ofzo? Ik meld me ook af, Ajax kijken vind ik leuker....(groot gelijk Holsappel)
Die Benno trekt 'een betere wereld begint bij jezelf' iets te ver door..
+0
robert8701
zelf voetballen gaat toch wel boven voetbal kijken, wat een slechte instelling. Ik meld mezelf wel af, heb nog te veel last van mijn liesblessure
+0
SJ
Ik ben niet in Groningen dus doe ook niet mee. Maar waarom niet tot 22.30uur lekker gaan voetballen, dan kun je om 23 uur nog alle samenvattingen kijken, een beter combi zou ik me niet voor kunnen stellen.
+0
Otter
dan zijn we nog maar met 5, gaat het dan nog door?
+0
Ben
Zullen we maar niet doen dan, 5 man heeft niet zoveel zin.
+0
FlipB
Gh, wat lullig, echt jammer dat mensen zich zo makkelijk afmelden als er effe voetbal op tv is.ik heb last van mijn enkel dus kon sowieso al niet mja, dit vind ik echt onbeskoft
+0
rientju
Gaat het nou nog door of niet?
Ik heb nog wel zin nl!
+0
Mulder
Ik meld me aan. Gaat het nog door? Heb er nog wel zin in.
+0
josvrenselaar
6 man is wel erg weinig. denk dat ik de zaal maar annuleer
+0
Mulder
Kunnen we niet gewoon een uurtje een balletje trappen, beetje afwerken op goal? Moet weer even een bal aan de voeten hebben.
+0
Ben
Vanavond is er een zaaltje vrij van 22:00-23:00
+0
rientju
Ben schreef: Vanavond is er een zaaltje vrij van 22:00-23:00
Ik kan wel ben toch op al de aclo.. ik zie wel of er gevoetbald wordt!
+0
Otter
Volgende week woensdag voetballen 21:00-23:00
Tweede uur moet nog gereserveerd worden
-Robert
-Pieter
+0
rientju
pietipi schreef: Volgende week woensdag voetballen 21:00-23:00
-Robert
-Pieter
is dat niet tijdens champions league?
+0
Michel
Real - Bayern is dan. Ik denk dat weinig mensen dat laten schieten om een balletje te trappen.
+0
rientju
Michel schreef: Real - Bayern is dan. Ik denk dat weinig mensen dat laten schieten om een balletje te trappen.
Ik iig niet!
+0
robert8701
ik vind het echt zwak dat zoveel mensen een voetbalwedstrijd op tv belangrijker vinden dan lekker een potje voetballen bij de aclo.
Helaas man, tijden Heerenveen - Ajax ga ik niet zaalvoetballen
Die Benno trekt 'een betere wereld begint bij jezelf' iets te ver door..
zelf voetballen gaat toch wel boven voetbal kijken, wat een slechte instelling. Ik meld mezelf wel af, heb nog te veel last van mijn liesblessure
Ik ben niet in Groningen dus doe ook niet mee. Maar waarom niet tot 22.30uur lekker gaan voetballen, dan kun je om 23 uur nog alle samenvattingen kijken, een beter combi zou ik me niet voor kunnen stellen.
dan zijn we nog maar met 5, gaat het dan nog door?
Zullen we maar niet doen dan, 5 man heeft niet zoveel zin.
Gh, wat lullig, echt jammer dat mensen zich zo makkelijk afmelden als er effe voetbal op tv is.ik heb last van mijn enkel dus kon sowieso al niet mja, dit vind ik echt onbeskoft
Gaat het nou nog door of niet?
Ik heb nog wel zin nl!
Ik meld me aan. Gaat het nog door? Heb er nog wel zin in.
6 man is wel erg weinig. denk dat ik de zaal maar annuleer
Kunnen we niet gewoon een uurtje een balletje trappen, beetje afwerken op goal? Moet weer even een bal aan de voeten hebben.
Vanavond is er een zaaltje vrij van 22:00-23:00
Ik kan wel ben toch op al de aclo.. ik zie wel of er gevoetbald wordt!
Volgende week woensdag voetballen 21:00-23:00
-Robert
-Pieter
is dat niet tijdens champions league?
Real - Bayern is dan. Ik denk dat weinig mensen dat laten schieten om een balletje te trappen.
Ik iig niet!
ik vind het echt zwak dat zoveel mensen een voetbalwedstrijd op tv belangrijker vinden dan lekker een potje voetballen bij de aclo.
doeii.