RC schreef: Ik heb ook wel zin in een eerste pot voetbal dit jaar. Als het niet te vol wordt ben ik graag van de partij, kan ik meteen PrfDrGreijdanus een goeie schop geven. Hoe laat wordt er afgetrapt?

Als je van plan bent om er een flinke schoppartij van te maken, dan kun je net zo goed weg blijven, want daar hebben wij geen zin in. Laten we het bij een sportief potje voetbal houden, waarin je elkaar op een sportieve manier afstraft en niet met van die doodschoppen. Iemand een schop verkopen, dat kan iedere onbenul. Maar iemand goed op z'n nummer zetten door em van achteren een panna te geven, dat is alleen voor de echte masters weggelegd 8) :wink:

Volgens mij is er nogal wat spraakverwarring over de spelregels. Ik merk dat ondanks de bijdrage van krakak, Zizou het nog steeds belangrijker vindt de bal door iemands benen te spelen, dan de bal in het doel te krijgen. Als we het daar niet eens over kunnen worden kunnen we wel ophouden.
Verder is volgende week woensdag mijn enkel genezen, zoiets voel je gewoon aankomen.

Lekker weertje koekepeertje! Voetballen na het eten?

RJ schreef: Volgens mij is er nogal wat spraakverwarring over de spelregels. Ik merk dat ondanks de bijdrage van krakak, Zizou het nog steeds belangrijker vindt de bal door iemands benen te spelen, dan de bal in het doel te krijgen. Als we het daar niet eens over kunnen worden kunnen we wel ophouden. Verder is volgende week woensdag mijn enkel genezen, zoiets voel je gewoon aankomen.

Tuurlijk, maar door je tegenstander te paneren :oops: , wordt de afstrafing nog groter.......

Kiffen schreef:

Wanneer eet jij, Kiffen?
RC schreef: Kiffen schreef:
Wanneer eet jij, Kiffen?

ho. avondeten bedoel ik. Ik ga trouwens NU een broodje eten, dan weet je dat...

Henri!! schreef: [..] Tuurlijk, maar door je tegenstander te paneren :oops: , wordt de afstrafing nog groter.......

pa·ne·ren (ov.ww.)
1 (een spijs) voor het braden met geklopt ei en paneermeel bestrijken

te·gen·stan·der (de ~ (m.))
1 persoon die iem. anders of iets bestrijdt => anti, tegenstrever

:?

Zizou schreef: [..] van achteren een panna te geven

He Zizou, nou weet ik nog steeds niet wie je bent, maar toen we vanmiddag tegen/met jullie voetbalden heb ik toch echt geen dreadlockbijlmerneger gezien die tevens lid is van CSFR YIR. Dus laten we het woord panna nu gewoon niet meer gebruiken en het houden op een ouwerwetse 'poort'.
Maar ik vond het vanmiddag wel lachen. Wel jammer dat jullie steeds gedold werden, maar ja, wat wil je, wij hebben 'Joegos' :D

was idd relax potje voetbal, tis ook duidelijk dat de mutsen-taktiek uit niets anders bestaat dan de lange bal..!
kweenie of die wedstrijd woensdag nog doorgaat, maar et lijkt mij opzich wel logisch dat de mensen die altijd meevoetballen sowieso meedoen, dan komen we al een heel eind.

krakrak schreef: was idd relax potje voetbal, tis ook duidelijk dat de mutsen-taktiek uit niets anders bestaat dan de lange bal..!

De lange bal over de breedte van het veld jah. :D
Wel lachen zo, jammer dat we wel met erg veel mensen waren.
Hoop dat we woensdag idd niet al te veel mensen hebben.

Jurrian schreef: [..] He Zizou, nou weet ik nog steeds niet wie je bent, maar toen we vanmiddag tegen/met jullie voetbalden heb ik toch echt geen dreadlockbijlmerneger gezien die tevens lid is van CSFR YIR. Dus laten we het woord panna nu gewoon niet meer gebruiken en het houden op een ouwerwetse 'poort'. Maar ik vond het vanmiddag wel lachen. Wel jammer dat jullie steeds gedold werden, maar ja, wat wil je, wij hebben 'Joegos' :D

Poortje is mij ook best hoor, als je dat liever hebt. Maar dat nou uitgerekend jij moet zeggen dat wij gedold werden, jij als slechtste speler van het veld die niet eens een bal voor open doel er in weet te piesen, dat vind ik best wel jammer :shock:

krakrak schreef: kweenie of die wedstrijd woensdag nog doorgaat

Trekken we ons nou al terug :!: :?:

Zizou schreef: [..] Poortje is mij ook best hoor, als je dat liever hebt. Maar dat nou uitgerekend jij moet zeggen dat wij gedold werden, jij als slechtste speler van het veld die niet eens een bal voor open doel er in weet te piesen, dat vind ik best wel jammer :shock:

he Zizou, je hebt hier op het forum wel verrekte veel praatjes, maar volgens mij heb je hier wat meer moeite mee als je op het veld bent.

Wel makkelijk om op het forum een grote bek te hebben, en op het veld stilletjes voor je uit te kijken!

Achter je computertje heb je in elk geval vrij veel lef, goed hoor! :?

op het veld laat zizou zn voeten spreken, heb je dat nog niet gemerkt dan..??

krakrak schreef: op het veld laat zizou zn voeten spreken, heb je dat nog niet gemerkt dan..??

jazeker, wel sportief van je dat je hem daar ook voor complimenteerde.... :)
wel goed te merken altijd wie jij echt waardeert!

Hoe laat is de aftrap morgen?

Infamous angel

Heej, kan ik morgen ook nog meedoen? Lijkt me wel lachen, zo'n mini competitie. Komt er ook een return? Dat zou pas helemaal gaaf zijn. Als zij revanche willen, iig.
Waar en hoe laat is het?

Aangezien ik niks van jullie kant hoor, stel ik voor dat we morgenmiddag om een uur of vier aftrappen. Bij deze veel succes (zul je nodig hebben) en tot morgen 8)

Zizou schreef: Aangezien ik niks van jullie kant hoor, stel ik voor dat we morgenmiddag om een uur of vier aftrappen. Bij deze veel succes (zul je nodig hebben) en tot morgen 8)

Ik ben er.......

Veldje tussen de aqua en de saffier he?

4 uur is prima