Kiffen schreef: [..] bij mij begint er idd wat te kriebelen. ik weet niet wat het is...

volgens mij is dat het tentamen van MTO-1, die zit daar net op dat plekje waar je nooit bij kan. Iritant is dat.

dacht dat jij er wel bij kon johannes

dat was weer een lekker potje voetballen..... :D
jammer dat er geen bruggetjes bij de kooi zijn...
zou wel zo makkelijk zijn :?

vandaag wordt et het mooiste weer van de week!! vanmiddag nog voetballen??

ja goed plan. Uurtje of 1400 op het veld?

Ga es leren man! ik kom iets later...

nou mooi was het zeker.

Gezellig samen met onze CSFR-vriendjes voetballen, onee ze keken naar ons.. :wink:

ach ja we kijken wel vaker voetbal

ieder zijn gaven he.....
maak er gebruik van kerel :D

Juist ja, het benutten van je gaven en ga dus geen dingen doen waar je niet goed in bent.
Met andere woorden, gsv-ers ga niet voetballen :!: :asdf: :google:

Oh ja, en Jurrian, beterschap met je knieprothese :twisted: :dance:

Zizou schreef: Juist ja, het benutten van je gaven en ga dus geen dingen doen waar je niet goed in bent. Met andere woorden, gsv-ers ga niet voetballen :!: :asdf: :google:

Ik zie hier een directe uitdaging. Is de CSFR in staat een 11-tal op de been te brengen? Ergens verderop in het jaar komt er een wedstrijd tussen ATV en GSV. Misschien kan de CSFR ook uitgenodigd worden voor een minitoernooitje...

vier hebben we er alvast

hoppa, nog twee, we redden het wel hoor

dit bericht vond ik tevens op het CSFR forum:

Amicae amicique, gistermiddag werd enkele amici het recht ontnomen deel te nemen aan een partijtje voetbal (tussen GSV-ers) op het veldje tussen de aquamarijn en de saffier. Naar aanleiding hiervan plaatste Jurrian het volgende op het GSV-forum: 'nou mooi was het zeker. Gezellig samen met onze CSFR-vriendjes voetballen, onee ze keken naar ons.. ' Vervolgens is er als revanche het volgende op het GSV-forum geplaatst (onder de gebruikersnaam Zizou): 'ach ja we kijken wel vaker voetbal' Link: http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.p ... 858af96e49 Nu wil het geval dat GSV ons heeft uitgedaagd voor een potje voetbal: 'Ik zie hier een directe uitdaging. Is de C.S.F.R. in staat een 11-tal op de been te brengen? Ergens verderop in het jaar komt er een wedstrijd tussen ATV en GSV. Misschien kan de C.S.F.R. ook uitgenodigd worden voor een minitoernooitje...' Deze uitdaging kunnen we natuurlijk niet naast ons neerleggen. Gezien de voetbalkwaliteiten van die GSV-ers, kunnen ze nog wel een voetballesje gebruiken. Zizou zal dan ook op het forum van GSV zetten, dat de C.S.F.R. wel in is voor een wedstrijdje, mits er voldoende animo voor is voor sportieve wraak De datum spreken we later wel af. Wat mij betreft zo snel mogelijk. Zulke mensen als die GSV-ers moet je gelijk sportief afstraffen

zet hem op Jan

Ik heb weer veel te veel gemist de laatste tijd, ik moet zeker weer eens meedoen! :cry:

die rode mutsen zijn onderdeel van hun tactiek, ze kruipen alvast in de rol van underdog en hopen op onderschatting door de tegenstander. wees gewaarschuwd, under die muts schuilt een natuurtalent!

krakrak schreef: die rode mutsen zijn onderdeel van hun tactiek, ze kruipen alvast in de rol van underdog en hopen op onderschatting door de tegenstander. wees gewaarschuwd, under die muts schuilt een natuurtalent!

wel irritant met koppen...

Zizou schreef: Juist ja, het benutten van je gaven en ga dus geen dingen doen waar je niet goed in bent. Met andere woorden, gsv-ers ga niet voetballen :!: :asdf: :google:

oi oi oi. Zijn dat de ventjes met de groene polo'tjes die we al is eerder voetbal les hebben gegeven?