krakrak schreef: dat is de oplossing joego! we richten die hond gewoon zo af dat hij direct herkend of iemand accentloos nederlands praat :D (overijsselse en urkse dialecten uitgezonderd dan...)

We kunnen het beestje idd beter gewoon leren dat hij bij:

• whazzup en
  • wou je nou gaan slaan ofzo en
  • panna

gepaste actie onderneemt.

Helaas voor van zanten weet k ook niet of dit werkt.
Ze kunnen sinds vanmorgen weer snel wegkomen....

Bovendien hebben de inwoners van huize pronkjewail net ontdekt dat veldvoetbal hun toch iets meer past. Dus later maybe gewoon weer een keertje tussen de reiger en de saffier....... als het weer beter wordt....

Kiffen schreef: [..] knuppel lijkt me voldoende...

Tijden veranderen Kiffen.

krakrak schreef: dat is de oplossing joego! we richten die hond gewoon zo af dat hij direct herkend of iemand accentloos nederlands praat :D (overijsselse en urkse dialecten uitgezonderd dan...)

Ik ben dus ook niet meer welkom :shock: Nee, dan maar de oplossing van W2W.

W2W schreef: [..] Helaas voor van zanten weet k ook niet of dit werkt. Ze kunnen sinds vanmorgen weer snel wegkomen....

Heeft tie nog steeds jouw grap niet door?

nop. soms duurt t ff he.....
ach mooie stadsfiets toch

Wallem als ik ontdek wat ik denk te gaan ontdekken van Henkepenke en jou, dan zal ik die hond eens wat andere dingen leren...

he van lenthe blijf je ff on-topic :D

en van Zant'n mij maar opbellen of ik m soms had gejat!

van der Jagt schreef: en van Zant'n mij maar opbellen of ik m soms had gejat!

Grappenmaker,
Hij weet heus wel dat jij zoiets niet zou doen!

tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwen...

W2W schreef: he van lenthe blijf je ff on-topic :D

idd, wordt er nog gevoetbalt. Zal wel volgende week worden. Beetje onspanning tussen de tentamens is ook niet slecht!

jah strak plan,
regel maar ff wat.... :D

W2W schreef: jah strak plan, regel maar ff wat.... :D

oke donderdag middag, op het knollen veld :)

knollenveld aan de aqua?

he kraker wanneer is btw die inhaalwedstrijd van GSV/ATV zaalvoetbaltoppers tegen Clio international?

Anders moeten we 7 mei pas weer......

hmm... daar zeg je me wat. kheb nog geen bericht gehad, maar een complete maand zonder officiele wedstrijd kan natuurlijk niet. dan is alle chemie verdwenen en kunnnen we weer helemaal opnieuw beginnen te bouwen aan een hecht team.

Wordt het deze week nog mooi weer? Heb wel weer zin om in die kooi te voetballen

krakrak schreef: hmm... dan is alle chemie verdwenen

jah, daar had ik nog niet over nagedacht idd. :D

Markie schreef: Wordt het deze week nog mooi weer? Heb wel weer zin om in die kooi te voetballen

jah donderdag 70% kans op zon, 10% op regen. 17 graden.
zijn de eerste tentamens oko achter de rug...... :P

W2W schreef: [..] jah donderdag 70% kans op zon, 10% op regen. 17 graden. zijn de eerste tentamens oko achter de rug...... :P

bij mij begint er idd wat te kriebelen. ik weet niet wat het is...