Ga morgenochtend even mn best doen om te reserveren..
+0
Jurriaan
Ik ben er ook wel bij
+0
Gerjan
Doe idd maar je best want ik wil er ook graag bij zijn.
+0
Ben
Ik heb een zaaltje van 15:00 tot 16:00. Harmen heeft van 14:00 tot 15:00 een zaaltje gehuurd.
+0
Vandekamp
Goed bezig, zie helaas dat om 2 uur mijn tentamen begint...
+0
Xander
Ik ben ook huurder. Extra pijnlijk dat ik moet werken. Wanneer doen we het weer eens op woensdag? Of gewoon 's avonds?
+0
Winters
Ik ben ook voor een andere dag. Moet donderdag nog trainen en gezien de gemiddelde donderdagavondactiviteiten kan je me vrijdag dan opvegen.
+0
Ben
Xander schreef: Ik ben ook huurder. Extra pijnlijk dat ik moet werken. Wanneer doen we het weer eens op woensdag? Of gewoon 's avonds?
Als er een zaal vrij, wat nooit zo is.
+0
josvrenselaar
Vandekamp schreef: Goed bezig, zie helaas dat om 2 uur mijn tentamen begint...
dan heb ik dus ook een tentamen..
+0
siegard
Ik ben er bij.
+0
Holsappel
Donderdag 14-16 uur zaalvoetbal:
Ben
Harmen
Wouter
Siegard
+0
Ben
josvrenselaar schreef:
Na een half uur ben je daar wel klaar mee. Het gaat toch om een bedrijfskunde tentamen? Kleed je je eerst om, maak je je tentamen en ga je voetballen. met een beetje geluk heb je in de tennishal je tentamen. Wil je best wel komen ophalen, zeg ik wel dat je moet voetballen.
+0
Harryd
Ben
Harmen
Wouter
Siegard
Harrry
+0
Roell
Ben
Harmen
Wouter
Siegard
Harrry
Roel
+0
Vandekamp
Ben schreef:
josvrenselaar schreef:
Na een half uur ben je daar wel klaar mee. Het gaat toch om een bedrijfskunde tentamen? Kleed je je eerst om, maak je je tentamen en ga je voetballen. met een beetje geluk heb je in de tennishal je tentamen. Wil je best wel komen ophalen, zeg ik wel dat je moet voetballen.
Zit nog een kern van waarheid in ook, neem mijn spullen gewoon mee en met een beetje geluk kan ik dan nog proberen een balletje te trappen
ben ik bij
ik ben er ook
Ga morgenochtend even mn best doen om te reserveren..
Ik ben er ook wel bij
Doe idd maar je best want ik wil er ook graag bij zijn.
Ik heb een zaaltje van 15:00 tot 16:00. Harmen heeft van 14:00 tot 15:00 een zaaltje gehuurd.
Goed bezig, zie helaas dat om 2 uur mijn tentamen begint...
Ik ben ook huurder. Extra pijnlijk dat ik moet werken. Wanneer doen we het weer eens op woensdag? Of gewoon 's avonds?
Ik ben ook voor een andere dag. Moet donderdag nog trainen en gezien de gemiddelde donderdagavondactiviteiten kan je me vrijdag dan opvegen.
Als er een zaal vrij, wat nooit zo is.
Ik ben er bij.
Ben
Harmen
Wouter
Siegard
Ben
Harmen
Wouter
Siegard
Harrry
Ben
Harmen
Wouter
Siegard
Harrry
Roel
Zit nog een kern van waarheid in ook, neem mijn spullen gewoon mee en met een beetje geluk kan ik dan nog proberen een balletje te trappen
Ben
Harmen
Wouter
Siegart
Harrry
Roel
Rolf
Berend
Dinsdag 08-02-2011 is er gereserveerd van 12-14 in de Struikhal
Aanwezig:
Harmen