Vandekamp schreef: Was idd lekker partijtje. Heb net even naar zaaltjes gekeken, maar alles zit al redelijk vol... Volgende week donderdag van half 12 tot half 1 zou kunnen

Wat mij betreft vastzetten, ik ben er onder voorbehoud bij!

zal ik morgen proberen, telefonisch reserveren kan al nu niet meer...

zal ik morgen proberen, telefonisch reserveren kan al nu niet meer...

Sanzo Panza

kan er nog een team worden ingeschreven in een competitie?

Komt u maaar:

Donderdag 20 januari, van half 12 tot half 1:

1. Norbert

1. Norbert
  2. Jos

Berend is aan het afwassen dan...
Volgende keer ben ik er weer bij!

Ben ik denk ik wel bij donderdag.

josvrenselaar

1. Norbert
  2. Jos
  3. Jos

De competitie van de aclo gaat ook weer beginnen. Je kan een team inschrijven tot 31 januari.

1. Norbert
  2. Jos
  3. Jos
  4. Harry D

Ik kan een reservering van iemand overnemen voor diezelfde dag van 15 tot 16 uur, en dan kunnen we om 14.30 weer beginnen, net als vorige week.
Misschien dat dan meer mensen kunnen? Dan ff aanmelden, anders gewoon om half 12 (dan ben ik er niet bij).

Ik kan dan ook...

SJ schreef: Ik kan een reservering van iemand overnemen voor diezelfde dag van 15 tot 16 uur, en dan kunnen we om 14.30 weer beginnen, net als vorige week. Misschien dat dan meer mensen kunnen? Dan ff aanmelden, anders gewoon om half 12 (dan ben ik er niet bij).

Ik zeg doen. Anderhalf uur is beter dan een uur.

Ik kan dan niet, heb verplicht college.

eva mariëtte
Mulder schreef: Ik kan dan niet, heb verplicht college.

Haha, waarvan je 4x al hebt gemist. Desalniettemin zie ik nu wel een mogelijkheid om te gaan fifa'en. Kheb dit keer nog niks staan. Maar moeten we wel naar hoorcollege gaan.. Deal?

Ben schreef: De competitie van de aclo gaat ook weer beginnen. Je kan een team inschrijven tot 31 januari.

Doe eens heel snel inschrijven dan!

Moet ik wel genoeg man hebben. Geen zin om 50 euro borg kwijt te raken.

Ik zie dat ik komend blok op vrijdagmiddag geen college heb, dus ik doe dan mee.

Ik wil ook wel meedoen! Ga ervoor zorgen dat ik m'n zaalvoetbalschoenen met ingang van volgende week in Groningen heb.