Ok, wie regelt het even? Ik heb geen aclo-kaart... Woensdagmiddag konden altijd wel veel mensen.
+0
Ben
siegard schreef: Ok, wie regelt het even? Ik heb geen aclo-kaart... Woensdagmiddag konden altijd wel veel mensen.
Dan moet je een aclo-kaart regelen. Maar woensdag is altijd de zaal al vol. Alle dagen is het eigenlijk vol.
+0
Ben
Zijn er mensen die zin hebben om of volgende week dinsdag van 12:00-14:00 te zaalvoetballen? Ook is de zaal vrij op woensdag van 10:00 tot 14:00.
+0
Sanzo Panza
dinsdag kan ik vanaf 13:00 uur woensdag kan ik tot 13:00
+0
Fleurke
Ik kan volgende week dinsdag en woensdag denk ik wel
+0
Ben
Kan iemand de zaal van 13:00-14:00 huren? Ik heb van 12:00 tot 13:00.
+0
Ben
Als iemand met een aclopas nu even snel reserveert voordat hij al bezet is.
+0
Winters
Hopelijk heeft Jos dat gedaan. Ik zag dat hij stiekem ook nog kan van 2-3, is misschien wat overdreven fanatiek na zo'n lange stop? Dinsdag van 12-14, ik ben erbij:
Ben
Jos
Lennard
+0
Fleurke
Hopelijk heeft Jos dat gedaan. Ik zag dat hij stiekem ook nog kan van 2-3, is misschien wat overdreven fanatiek na zo'n lange stop? Dinsdag van 12-14, ik ben erbij:
Ben
Jos
Lennard
Berend
+0
Mulder
Dat heeft Jos gedaan, dinsdag van 12-14
Ben
Jos
Lennard
Berend
+0
Ben
Even aanmelden mensen, moeten er minimaal 10 hebben.
+0
Vandekamp
Ben
Jos
Lennard
Berend
Norbert
+0
Fleurke
Dinsdag van 12:00 uur tot 14 uur:
Ben
Jos
Lennard
Berend
Norbert
Henri
+0
Holsappel
ik beslis maandag.
+0
Theo
Helaasch, tandarts...
+0
Winters
Johan de Gooier en HugoTH doen ook mee als het goed is, dus qua aantal gaan we het ongetwijfeld makkelijk halen.
+0
Kenny
ben er ook bij
+0
Holsappel
Woutert Holsappel gaat ook proberen er bij te zijn Lennard. Gaan we dan 's avonds FIFA doen?
+0
Fleurke
Ben
Jos
Lennard
Berend
Norbert
Henri
Johan
Hugo
Egbert-Jan
Wouter
+0
Holsappel
hugo zou ik niet te zeker van zijn, als er dus nog anders zouden kunnen...?
Ok, wie regelt het even? Ik heb geen aclo-kaart... Woensdagmiddag konden altijd wel veel mensen.
Dan moet je een aclo-kaart regelen. Maar woensdag is altijd de zaal al vol. Alle dagen is het eigenlijk vol.
Zijn er mensen die zin hebben om of volgende week dinsdag van 12:00-14:00 te zaalvoetballen? Ook is de zaal vrij op woensdag van 10:00 tot 14:00.
dinsdag kan ik vanaf 13:00 uur woensdag kan ik tot 13:00
Ik kan volgende week dinsdag en woensdag denk ik wel
Kan iemand de zaal van 13:00-14:00 huren? Ik heb van 12:00 tot 13:00.
Als iemand met een aclopas nu even snel reserveert voordat hij al bezet is.
Even aanmelden mensen, moeten er minimaal 10 hebben.
ik beslis maandag.
Helaasch, tandarts...
Johan de Gooier en HugoTH doen ook mee als het goed is, dus qua aantal gaan we het ongetwijfeld makkelijk halen.
ben er ook bij
Woutert Holsappel gaat ook proberen er bij te zijn Lennard. Gaan we dan 's avonds FIFA doen?
hugo zou ik niet te zeker van zijn, als er dus nog anders zouden kunnen...?