@ Hugo Mocht er toch controle zijn, dan kan je via de achteringang (atletiekbaan) erin...
@wouter: beter vraag jij je huisgenoot wel, dan hebben we een beetje speling
Teams worden gemaakt, maken jullie daar geen zorgen over....Robert, we kunnen jou goed gebruiken, zou goed zijn als jij schoenen weet te regelen...iemand?
+0
Holsappel
21 man, lijkt me voldoende...
+0
Robert
Nog een keer de vraag dan: Wie heeft er voetbalschoenen voor me? Maat 43 ongeveer.
+0
Ben
Ben schreef:
Ben schreef: Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
Wilko
Bolks
Jos M
Jos R
Michel H
Rien
Hugo
Norbert
Robert
We zitten nu op 18 man, dus nog even 2 erbij en we hebben 4 teams
Dit zijn dus de aanmeldingen.
+0
Holsappel
Ik heb mijn huisgenoot alsnog gevraagd als speling, maar hij heeft geen schoenen in Groningen, en neit zo veel zin..
+0
Ben
Team 1:
-Harmen
-Kenny
-Ben
-Wilko
-Jos R
Team 2:
-Michel
-Hugo
-Rien
-Flip
-Robert
Xander
Team 3:
-Siard
-Arend
-Wouter
-Klaas
-Jos M
Team 4:
-Siegard
-Henk
-David
-Gerjan
-Norbert
Team 1 – Team 2
Team 3 – Team 4
Team 1 – Team 3
Team 4 – Team 2
Team 2 – Team 3
Team 1 – Team 4
Team 1 – Team 2
Team 3 – Team 4
Team 1 – Team 3
Team 4 – Team 2
Team 2 – Team 3
Team 1 – Team 4
Hier de teams. Iedereen speelt 2 keer tegen elkaar. We spelen 10 minuten per pot en hebben dus een half uur speling. Als iedereen dan ook even op tijd aanwezig kunnen we gelijk beginnen.
+0
SJ
Robert schreef: Nog een keer de vraag dan: Wie heeft er voetbalschoenen voor me? Maat 43 ongeveer.
Ik heb hier enigszins verouderde zaalschoenen maat 44 (volgens mij) liggen, in de linkerzool zit wel een klein gat, maar moet te doen zijn.
+0
Robert
Michel neemt ook al wat voor me mee, maar jij mag ze ook wel meenemen. Kan ik kiezen. Wil je dat doen?
+0
HugoterHorst
Jammer dat de terechte winnaar 2e is geworden.
+0
Ben
Je had beter je best moeten doen Hugo. Wil de volgende keer net iets meer inzet zien.
+0
Holsappel
Woensdag nog voetbal?
+0
joom14
Word er vanavond nog gevoetbald?
+0
Ben
Zijn er nog mensen die zin hebben om morgen van 5 tot 6 te zaalvoetballen? Er is dan namelijk een zaaltje vrij, maar wil wel minimaal 10 man hebben.
Word ik ook ingedeeld? Of ben ik ongewenst?
@ Hugo Mocht er toch controle zijn, dan kan je via de achteringang (atletiekbaan) erin...
@wouter: beter vraag jij je huisgenoot wel, dan hebben we een beetje speling
Teams worden gemaakt, maken jullie daar geen zorgen over....Robert, we kunnen jou goed gebruiken, zou goed zijn als jij schoenen weet te regelen...iemand?
21 man, lijkt me voldoende...
Nog een keer de vraag dan: Wie heeft er voetbalschoenen voor me? Maat 43 ongeveer.
Dit zijn dus de aanmeldingen.
Ik heb mijn huisgenoot alsnog gevraagd als speling, maar hij heeft geen schoenen in Groningen, en neit zo veel zin..
Team 1:
-Harmen
-Kenny
-Ben
-Wilko
-Jos R
Team 2:
-Michel
-Hugo
-Rien
-Flip
-Robert
Team 3:
-Siard
-Arend
-Wouter
-Klaas
-Jos M
Team 4:
-Siegard
-Henk
-David
-Gerjan
-Norbert
Team 1 – Team 2
Team 3 – Team 4
Team 1 – Team 3
Team 4 – Team 2
Team 2 – Team 3
Team 1 – Team 4
Team 1 – Team 2
Team 3 – Team 4
Team 1 – Team 3
Team 4 – Team 2
Team 2 – Team 3
Team 1 – Team 4
Hier de teams. Iedereen speelt 2 keer tegen elkaar. We spelen 10 minuten per pot en hebben dus een half uur speling. Als iedereen dan ook even op tijd aanwezig kunnen we gelijk beginnen.
Ik heb hier enigszins verouderde zaalschoenen maat 44 (volgens mij) liggen, in de linkerzool zit wel een klein gat, maar moet te doen zijn.
Michel neemt ook al wat voor me mee, maar jij mag ze ook wel meenemen. Kan ik kiezen. Wil je dat doen?
Jammer dat de terechte winnaar 2e is geworden.
Je had beter je best moeten doen Hugo. Wil de volgende keer net iets meer inzet zien.
Woensdag nog voetbal?
Word er vanavond nog gevoetbald?
Zijn er nog mensen die zin hebben om morgen van 5 tot 6 te zaalvoetballen? Er is dan namelijk een zaaltje vrij, maar wil wel minimaal 10 man hebben.
gaat de competitie niet bijna beginnen?
Ja tof. maar dan wel genoeg lui.
Binnenkort weer een keer?
Lijkt me leuk.
Beter wel.
Jep.