Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
..
+0
Ben
Als er 20 mensen zijn kunnen we een klein toernooitje spelen, dus meld je even snel aan.
+0
Xander
rbij komende woensdag van 19:30-22:00
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
..
+0
Robert
Als jullie nog 1 man nodig hebben ben ik er misschien wel bij.
+0
wilko
ik doe ook mee
+0
Ben
erbij komende woensdag van 19:30-22:00
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
Wilko
+0
Mulder
Ik ben ook van de partij, kom wss wel iets later, moet eerst nog een opdracht afmaken
+0
Ben
Zou iedereen zich voor woensdagmiddag 1 uur aan kunnen melden kunnen we van tevoren al de teams samenstellen. En kunnen we een klein toernooitje spelen.
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
Wilko
Bolks
Jos
+0
Theo
Hierbij de afmelding vanwege een dubbele beenbreuk.
Edit: voordat er meer mensen beginnen te bellen. Ik heb een dikke Kuijt en loop niet zo soepel. Das alles, lol.
+0
David
Theo Z schreef: Hierbij de afmelding vanwege een dubbele beenbreuk.
He aansteller, je wekt de indruk alsof je nog niet weet of je been wel of niet wordt geamputeerd...
Enfin, woensdagmiddag maken Ben en ik de teams, dan kunnen we s'avonds meteen beginnen..
+0
josvrenselaar
ik ben er ook bij
+0
Arend
Ik wil bij Ben
+0
Johan
hmm, ik wil ook wel meedoen, maar ik heb nog feestje, dus wil dan als dat kan om 21:15 weg..
+0
Ben
Johan schreef: hmm, ik wil ook wel meedoen, maar ik heb nog feestje, dus wil dan als dat kan om 21:15 weg..
Die 45 minuten extra moeten er dan ook nog wel bij kunnen, maar je kan prima mee doen.
+0
Ben
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
Wilko
Bolks
Jos M
Jos R
Theo S
Michel H
Johan
ja man
Ik ook
Ja hoor
Ik ook.
Ik ook wel..
Erbij komende woensdag van 19:30-22:00
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
..
Als er 20 mensen zijn kunnen we een klein toernooitje spelen, dus meld je even snel aan.
rbij komende woensdag van 19:30-22:00
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
..
Als jullie nog 1 man nodig hebben ben ik er misschien wel bij.
ik doe ook mee
erbij komende woensdag van 19:30-22:00
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
Wilko
Ik ben ook van de partij, kom wss wel iets later, moet eerst nog een opdracht afmaken
Zou iedereen zich voor woensdagmiddag 1 uur aan kunnen melden kunnen we van tevoren al de teams samenstellen. En kunnen we een klein toernooitje spelen.
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas
Wilko
Bolks
Jos
Hierbij de afmelding vanwege een dubbele beenbreuk.
Edit: voordat er meer mensen beginnen te bellen. Ik heb een dikke Kuijt en loop niet zo soepel. Das alles, lol.
He aansteller, je wekt de indruk alsof je nog niet weet of je been wel of niet wordt geamputeerd...
Enfin, woensdagmiddag maken Ben en ik de teams, dan kunnen we s'avonds meteen beginnen..
ik ben er ook bij
Ik wil bij Ben
hmm, ik wil ook wel meedoen, maar ik heb nog feestje, dus wil dan als dat kan om 21:15 weg..
Die 45 minuten extra moeten er dan ook nog wel bij kunnen, maar je kan prima mee doen.
Ben
Arend
Kenny
Wouter
Siard
Henk
David
Siegard
Gerjan
Xander
Flip
Klaas