dat is 27 januari

van der Jagt schreef: Volgende week dinsdag voetballen van 11.00 - 12.30. Is al geregeld!

Helaas, dan moet ik werken. :cry:

The Master schreef: [..] Helaas, dan moet ik werken. :cry:

:twisted:

van der Jagt schreef: Volgende week dinsdag voetballen van 11.00 - 12.30. Is al geregeld!

Goedzo! ik ben er dan ook weer bij.

Infamous angel

Ben er denk ik ook wel bij. 11.00 moet lukken. Hopelijk weer net zo'n opkomst als vorige x

komende maandag (23 februari) kan er weer gevoetbald worden, van 14.00 - 15.30. Be there!

Wordt er vaak gecontroleerd bij de aclo........... kheb nog steeds geen geld voor een kaart...... maar wil zekers voetballen!

gewoon komen, loopt wel los met die controles.

Waar kun je die pas kopen??? Ik heb nu nl geld..........

Je kan de pas in 3 minuten halen bij de balie. Verder meld ik mij af voor maandag, en ook voor de volgende keer. Mijn enkel heeft de wedstrijd van gisteren niet echt overleefd :cry: Ook nog verloren :cry: :cry:

Dag mensen, donderdag(=morgen dus) van 12:00-14:00 kan er weer gevoetbald worden bij de ACLO.

Pronkjewail

goed geregeld schalk

Sjeng schreef: Dag mensen, donderdag(=morgen dus) van 12:00-14:00 kan er weer gevoetbald worden bij de ACLO.

Heb ik weer. Moet ik werken... Maar ik wil binnenkort wel graag weer een keer meedoen!!!

Infamous angel

Ik denk dat ik er ook wel bij ga zijn. Toch alle tentamens weer gehad deze week. Heck, ik heb eigenlijk al weekend :D

12 tot 14 kan ik wel. Mijn stage is afgelopen, dus ik kan me weer wat sport veroorloven. Met hoeveel zijn we meestal?

[edit]kan toch niet :( [/edit]

Ik probeer er ook bij te zijn. Strikt tot twee uur red ik niet, maar tot half twee moet te doen zijn.

Edit: Helaas, gaat toch niet lukken :(

Tof zo'n AIA avond. Kom je er opeens weer achter waar het allemaal om draait. Om God. Gelijk maar besloten mee te gaan naar Athene. (wat is er nu mooier dan lekker voetballen en daarbij of boven mensen in contact met God te brengen.!!)
Naast de mooie gedachten en gevoelens moet er echter ook gewerkt worden, o.a. aan de conditie.... Dus kom ik morgen ook maar ff meedoen.

Infamous angel

Het was weer tof, maar 2 uur achter elkaar doorgaan is toch wel wat vermoeiend, zonder wissel. Wanneer is het volgende week ook al weer? Woensdag 15-17u?

EJ schreef: Naast de mooie gedachten en gevoelens moet er echter ook gewerkt worden, o.a. aan de conditie.... Dus kom ik morgen ook maar ff meedoen.

....eeeeeh, waar was je?

hey schalkie komt er van de week nog wat volk?
volgens mij een beetje te weinig of niet?

Pronkjewail

wallem jij komt morgen toch niet au?