Ik wil ook wel, maareh heeft iemand dan ook een paar zaalvoetbalschoenen maatje 43 voor me te leen? Enkel-technisch enzo..

Er bij:

• David
  • Ben
  • Maurice
  • Roel
  • Siard
  • Siegard
  • Egbert Jan
  • Harald
  • Arend
  • Harmen B
  • Rolf de B

Misschien:

• Xander
  • Theo S
  • Pieter
  • Theo Z
  • Gerjan

44, kleiner heb ik niet. Maar met een extra paar sokken is het prima te doen. Kunnen de misschieners al wat meer uitsluitsel geven?

Er bij:

• David
  • Ben
  • Maurice
  • Roel
  • Siard
  • Siegard
  • Egbert Jan
  • Harald
  • Arend
  • Harmen B
  • Rolf de B
  • Gerjan

Misschien:

• Xander
  • Theo S
  • Pieter
  • Theo Z
Octr schreef: Inderdaad, iets meer enthousiasme mannen! Ik zeg het maar alvast voor vrijdag: ik ben Marc Overmars!

Dan zullen we vrijdag wel zien wie hier de echte Marc Overmars is, ik ben ook altijd Marc Overmars! En anders ben ik Bergkamp.

siegard schreef:
Octr schreef: Inderdaad, iets meer enthousiasme mannen! Ik zeg het maar alvast voor vrijdag: ik ben Marc Overmars!

Dan zullen we vrijdag wel zien wie hier de echte Marc Overmars is, ik ben ook altijd Marc Overmars! En anders ben ik Bergkamp.

Als hij iets meer zelfdiscipline had gehad, dan was hij de beste speler ooit: Patrick Kluivert, morgen vertegenwoordigd door niemand minder dan mijzelf, is er ook bij!

Donder op, ik ben Bergkamp

Het wordt toch Zidane of Bergkamp. Misschien wissel ik halverwege wel.

Tof ben ik bij, moet ff wat agressie kwijt in een bal, baggertentamens

Dan ben jij morgen zeker Paul Gascoigne?

Ok, tijani babangida komt ook

Is Emmanuel Adebayor dr morgen ook nog bij?

Prince schreef: 44, kleiner heb ik niet. Maar met een extra paar sokken is het prima te doen. Kunnen de misschieners al wat meer uitsluitsel geven?

Neem maar mee dan, beter dan hardloop of kunstgrasschoenen ;)

Als iemand anders toev nog wel een paartje 43 heeft liggen, zou dat alsnog chill zijn overigens.

Van Persie is er bij..

rolv schreef: beter dan hardloopschoenen

Niet per se mee eens. Ik vind mijn maat 44 zaalschoenen net wat te klein, en ren daarom morgen vrolijk op mijn Asics door de aclo..

We zullen zien. Overigens zal ik proberen me als Tevez te profileren.

Adebayor heeft een rouwperiode, die doet niet mee morgen. Halverwege wisselen is een goed idee denk ik. Bas Dost.

Ben er bij!

Oja, ik ben Regie Blinker, De voetballer met het langste strafblad

Ik heb voor volgende week vrijdag weer van 1 tot 3 een zaaltje afgehuurd dus mocht je zin hebben om te voetballen het kan.

nice!

Ik ben er dan wel bij denk ik...