Het is weer zover we hebben weer een zaaltje afgehuurd voor aankomende vrijdag. De zaal is afgehuurd van 1 tot 3.
Zijn erbij:
-David
-Ben
Kom maar door.
+0
Octr
Leuk, ik ben er ook bij!
+0
Roell
goed plan! count me in
David
Ben
Maurice
Roel
+0
SJ
Ja leuk ik ook.
goed plan! count me in
David
Ben
Maurice
Roel
Siard
+0
Ben
SJ schreef: Ja leuk ik ook.
goed plan! count me in
- David
- Ben
- Maurice
- Roel
- Siard
Ik had jou naam ook gebruikt voor het reserveren, dus dat verplichte jou indirect om mee te doen.
+0
SJ
Haha ik zag het al weer.. nou 1 klik op de knop en ik verwijder em zo weer.. dus je hebt mazzel dat ik kan :P
+0
Xander
Ik hou me aanbevolen maar kan nog niets beloven..
+0
siegard
Ik ben er ook bij.
+0
TheoSikkema
Ik neem in ieder geval mijn voetbalschoenen mee naar Groningen, kan ik dat niet als excuus gebruiken..
+0
Kenny
ik ben er bij
+0
Harald
Ik ben er bij
+0
Holsappel
Ik las het te laat, heb mijn voetbalschoenen niet hier nu, dus volgende keer b eter.
+0
Pieterz
vielleicht
+0
Theo
wellicht
+0
Gerjan
Maybe..
+0
Ben
Gewoon lekker allemaal komen kunnen we mooi paar teams maken en klein toernooitje doen.
+0
Octr
Inderdaad, iets meer enthousiasme mannen! Ik zeg het maar alvast voor vrijdag: ik ben Marc Overmars!
+0
Arend
Er bij:
David
Ben
Maurice
Roel
Siard
Siegard
Egbert Jan
Harald
Arend
Misschien:
Xander
Theo S
Pieter
Theo Z
Gerjan
+0
SJ
Ik ben inmiddels ziek geworden dus zet mij ook maar bij misschien.
+0
Harmen
Prince schreef: Er bij:
- David
- Ben
- Maurice
- Roel
- Siard
- Siegard
- Egbert Jan
- Harald
- Arend
- Harmen B
Misschien:
- Xander
- Theo S
- Pieter
- Theo Z
- Gerjan
Het is weer zover we hebben weer een zaaltje afgehuurd voor aankomende vrijdag. De zaal is afgehuurd van 1 tot 3.
Zijn erbij:
-David
-Ben
Kom maar door.
Leuk, ik ben er ook bij!
goed plan! count me in
Ja leuk ik ook.
goed plan! count me in
Ik had jou naam ook gebruikt voor het reserveren, dus dat verplichte jou indirect om mee te doen.
Haha ik zag het al weer.. nou 1 klik op de knop en ik verwijder em zo weer.. dus je hebt mazzel dat ik kan :P
Ik hou me aanbevolen maar kan nog niets beloven..
Ik ben er ook bij.
Ik neem in ieder geval mijn voetbalschoenen mee naar Groningen, kan ik dat niet als excuus gebruiken..
ik ben er bij
Ik ben er bij
Ik las het te laat, heb mijn voetbalschoenen niet hier nu, dus volgende keer b eter.
vielleicht
wellicht
Maybe..
Gewoon lekker allemaal komen kunnen we mooi paar teams maken en klein toernooitje doen.
Inderdaad, iets meer enthousiasme mannen! Ik zeg het maar alvast voor vrijdag: ik ben Marc Overmars!
Er bij:
Misschien:
Ik ben inmiddels ziek geworden dus zet mij ook maar bij misschien.