Als er iemand zin heeft, morgen moeten wij om 1 uur en om half 3 voetballen en we hebben nog mensen nodig dus heb je zin om te zaalvoetballen sms mij dan even. Het gaat hier om een competitie bij de aclo.
+0
Kenny
Ben schreef: Ik heb voor volgende week donderdag van 14:30 tot 16:00 een zaaltje, dus jullie mogen je hier weer opgeven.
moet wss wel lukken
+0
Michel
Als je genoeg man heb, ben ik van de partij.
+0
Michel
En als het niet meer regent.
Hoeveel man doen er nu mee?
Anne Dijk wou ook meedoen hoorde ik in de wandelgangen.
PS. Excuses voor de dubbelpost maar zo klimt het topic weer in de actieve discussies.
+0
Xander
Met het aantal mensen dat meedoet komt het wel goed, beter komt iedereen die kan gewoon. Vorige x was het super lache.
+0
Holsappel
ik ben er niet bij dit keer...
+0
Michel
Ik dacht dat het vandaag was, maar het blijkt dus morgen te zijn.
+0
Ben
Morgen is het zaalvoetbal. Zelf ben ik er niet bij vanwege blessure.
+0
SJ
Ik kan ook niet.
+0
Xander
Het is morgen en ik kan ook niet maar heb allang geregeld dat ik wel kan. Als een zekere Freshman of the Year dat nou ook gewoon doet en alle andere mensen die menen dat ze het druk hebben..
+0
SJ
Haha, wie is dat dan? Wil em wel eens vragen hoe hij dat heeft klaargespeeld..
+0
Kenny
gast ga eens ff snel wat colleges skippen anders sta je er volgend jaar weer tussen
+0
Xander
Inderdaad, straks gaan mensen nog denken dat je liegt over je behoorlijke activiteit in andere gebieden naast je studie..
+0
Rolv
beter zeg je ff hoe laat het begint..
+0
Michel
Ben schreef: Ik heb voor volgende week donderdag van 14:30 tot 16:00 een zaaltje, dus jullie mogen je hier weer opgeven.
+0
Arend
Misschien schuif ik om 15.00 uur nog even aan. Wie doet er even een overzichtje met wie er allemaal bij zullen zijn?
+0
Xander
Jongens pak je spullen in, over een kwartiertje richting Zernike :)
+0
Michel
Heeft iemand een bal?
+0
Ben
Zij hebben daar een bal. Ik ben zelf niet aanwezig vanwege een blessure, maar het is geregeld met de zaal.
ik ben er wel bij ....
Als er iemand zin heeft, morgen moeten wij om 1 uur en om half 3 voetballen en we hebben nog mensen nodig dus heb je zin om te zaalvoetballen sms mij dan even. Het gaat hier om een competitie bij de aclo.
moet wss wel lukken
Als je genoeg man heb, ben ik van de partij.
En als het niet meer regent.
Hoeveel man doen er nu mee?
Anne Dijk wou ook meedoen hoorde ik in de wandelgangen.
PS. Excuses voor de dubbelpost maar zo klimt het topic weer in de actieve discussies.
Met het aantal mensen dat meedoet komt het wel goed, beter komt iedereen die kan gewoon. Vorige x was het super lache.
ik ben er niet bij dit keer...
Ik dacht dat het vandaag was, maar het blijkt dus morgen te zijn.
Morgen is het zaalvoetbal. Zelf ben ik er niet bij vanwege blessure.
Ik kan ook niet.
Het is morgen en ik kan ook niet maar heb allang geregeld dat ik wel kan. Als een zekere Freshman of the Year dat nou ook gewoon doet en alle andere mensen die menen dat ze het druk hebben..
Haha, wie is dat dan? Wil em wel eens vragen hoe hij dat heeft klaargespeeld..
gast ga eens ff snel wat colleges skippen anders sta je er volgend jaar weer tussen
Inderdaad, straks gaan mensen nog denken dat je liegt over je behoorlijke activiteit in andere gebieden naast je studie..
beter zeg je ff hoe laat het begint..
Misschien schuif ik om 15.00 uur nog even aan. Wie doet er even een overzichtje met wie er allemaal bij zullen zijn?
Jongens pak je spullen in, over een kwartiertje richting Zernike :)
Heeft iemand een bal?
Zij hebben daar een bal. Ik ben zelf niet aanwezig vanwege een blessure, maar het is geregeld met de zaal.