twee weken geen zaalvoetbal, het begint 21 november weer met een spetterende derby tegen Semper Fi
21-11
13:00-13:30 uur Beunhazen – Semper Fi
13:30-14:00 uur Syfros – FC De Sjappies
14:00-14:30 uur FC De Koningen van Tonga – Semper Fi
14:30-15:00 uur Beunhazen – Syfros
15:00-15:30 uur FC De Sjappies – FC De Koningen van Tonga
28-11
13:00-13:30 uur FC De Sjappies – Beunhazen
13:30-14:00 uur Semper Fi – Syfros
14:00-14:30 uur FC De Koningen van Tonga – Beunhazen
14:30-15:00 uur Semper Fi – FC De Sjappies
15:00-15:30 uur Syfros – FC De Koningen van Tonga
+0
Michel
Dat scheelt want ik kamp momenteel met een enkelblessure.
Met een beetje geluk kan ik de 21e weer meedoen.
+0
Ole Einar Bjorndalen
Je hebt machtige vrienden daar bij de aclo zeg, dat ze het schema daarvoor aanpassen
+0
Holsappel
Ik heb standaard vrijdag college van 10-16 uur... jullie zullen jullie sterspeler dus waarschijnlijk nog wel is missen...
+0
Michel
Klopt.
+0
Harald
Moi,
als er nog iemand niks te doen heeft en hij kan en wil wel een potje voetballen. Wij spelen om half 2 en half 3 en hebben eigenlijk nog een mannetje erbij nodig. Als je dit na half 2 leest, om half 3 hebben we je nog steeds nodig.
Dag he
+0
Ben
Zijn er nog mensen die zin hebben om morgen te gaan zaalvoetballen? Ik heb een zaaltje afgehuurd van 2 tot 3. Dus als er nog mensen zijn die zin hebben om te voetballen....
+0
SJ
Goed plan, ik had graag meegedaan, wat je wel weet. Maar helaas moet ik morgen werken, wat je ook al weet.
+0
Ben
Even dit topic uit het stof helpen.
Volgende week woensdag 21 oktober van 21:00-23:00 hebben David en ik een zaaltje afgehuurd om te voetballen. Nu willen wij kijken of we ook een toernooitje kunnen houden dus geef je hier op als je graag mee wilt voetballen. Dan kunnen wij van tevoren alvast de teams maken en een eventueel toernooitje houden.
+0
Holsappel
ben ik bij...
+0
Michel
Goed, ik meld me aan.
+0
AssessorJoost
kosten?
+0
Ben
30 euro inschrijvingskosten pp.
Nee het is voor gratis, aclo he.
+0
SJ
Ik zie dat je mij ook als reserveerder hebt opgegeven, is dat een stok achter de deur om mij mee te laten doen? Maar ik zal er ook wel zijn ga ik vanuit.
+0
Ben
haha oja vergeten te zeggen, maar ik had een tweede persoon nodig dus ben naar gsvnet gegaan voor die tweede persoon. Niet dat het wat uitmaakt wie je gebruikt. Dat je het hebt gemerkt :)
+0
Xander
ik doe mee, regelen we deze woensdag ook nog wat? evt betaald?
gefeliciteerd Syfros...
en nu hard bidden
Moeten we nog komende vrijdag?
twee weken geen zaalvoetbal, het begint 21 november weer met een spetterende derby tegen Semper Fi
21-11
13:00-13:30 uur Beunhazen – Semper Fi
13:30-14:00 uur Syfros – FC De Sjappies
14:00-14:30 uur FC De Koningen van Tonga – Semper Fi
14:30-15:00 uur Beunhazen – Syfros
15:00-15:30 uur FC De Sjappies – FC De Koningen van Tonga
28-11
13:00-13:30 uur FC De Sjappies – Beunhazen
13:30-14:00 uur Semper Fi – Syfros
14:00-14:30 uur FC De Koningen van Tonga – Beunhazen
14:30-15:00 uur Semper Fi – FC De Sjappies
15:00-15:30 uur Syfros – FC De Koningen van Tonga
Dat scheelt want ik kamp momenteel met een enkelblessure.
Met een beetje geluk kan ik de 21e weer meedoen.
Je hebt machtige vrienden daar bij de aclo zeg, dat ze het schema daarvoor aanpassen
Ik heb standaard vrijdag college van 10-16 uur... jullie zullen jullie sterspeler dus waarschijnlijk nog wel is missen...
Klopt.
Moi,
als er nog iemand niks te doen heeft en hij kan en wil wel een potje voetballen. Wij spelen om half 2 en half 3 en hebben eigenlijk nog een mannetje erbij nodig. Als je dit na half 2 leest, om half 3 hebben we je nog steeds nodig.
Dag he
Zijn er nog mensen die zin hebben om morgen te gaan zaalvoetballen? Ik heb een zaaltje afgehuurd van 2 tot 3. Dus als er nog mensen zijn die zin hebben om te voetballen....
Goed plan, ik had graag meegedaan, wat je wel weet. Maar helaas moet ik morgen werken, wat je ook al weet.
Even dit topic uit het stof helpen.
Volgende week woensdag 21 oktober van 21:00-23:00 hebben David en ik een zaaltje afgehuurd om te voetballen. Nu willen wij kijken of we ook een toernooitje kunnen houden dus geef je hier op als je graag mee wilt voetballen. Dan kunnen wij van tevoren alvast de teams maken en een eventueel toernooitje houden.
ben ik bij...
Goed, ik meld me aan.
kosten?
30 euro inschrijvingskosten pp.
Nee het is voor gratis, aclo he.
Ik zie dat je mij ook als reserveerder hebt opgegeven, is dat een stok achter de deur om mij mee te laten doen? Maar ik zal er ook wel zijn ga ik vanuit.
haha oja vergeten te zeggen, maar ik had een tweede persoon nodig dus ben naar gsvnet gegaan voor die tweede persoon. Niet dat het wat uitmaakt wie je gebruikt. Dat je het hebt gemerkt :)
ik doe mee, regelen we deze woensdag ook nog wat? evt betaald?
deze woensdag zou mooi wezen
goed verhaal! ben er waars bij...