er komt toch nog wel vaker een wedstrijd tegen FC de koningen ? ik ben er vrijdag namelijk niet..
+0
Henk Z
hoe laat wordt deze wedstrijd gespeeld coach?
+0
Michel
Hmm, sidekick.
Betekent iig niet veel alcohol.
+0
Theo
En ja, ik ben er nu zeker weten bij :)
+0
Henk Z
weet je het zeker theo, geen comazuipen dit keer? dus als ik nu tegen eenen bel ben je in staat de telefoon op te nemen?
+0
Theo
Dat weet ik niet, maar ik ben in ieder geval bij de aclo...
+0
Holsappel
Aanvoerder, hoe laat is het morgen...
+0
Ole Einar Bjorndalen
14uur
+0
Michel
Ik doe iig aan (bijna) algehele onthouding vanavond. Zit lekker thuis, knus te werken aan een essay. Morgen vlammen.
Slaap lekker en veel liefde.
+0
Michel
Aanvoerder en de rest,
Jullie zullen het vrijdag zonder mij moeten stellen, ik heb verplichtingen in de vorm van VMS.
Succes iig.
+0
Holsappel
Hoelaat is het morgen, wel handig om te weten...
+0
Arend
In plaats van zaalvoetbal, kun je natuurlijk ook gewoon echt voetballen, buiten zeg maar. Vanavond om 21.00 uur wordt getraind door ON4 bij Coendersborg, als mee wilt trainen kun je dit laten weten via het gastenboek op www.on4.nl.
+0
Michel
Normaal zou ik graag meetrainen, maar ik heb tentamen van half 7 tot half 10 dus dat wordt erg benauwd.
+0
SJ
Ik wil ook wel een keer meedoen, maar dat wordt hem dit keer helaas niet.
+0
Ole Einar Bjorndalen
Tonga..half 2 tegen het teampje van harald en half 3 tegen andere mafkezen..
+0
Harmen
Grote kans dat ik morgen niet mee kan doen heb namelijk VMS..
Vrijdag knallen!
er komt toch nog wel vaker een wedstrijd tegen FC de koningen ? ik ben er vrijdag namelijk niet..
hoe laat wordt deze wedstrijd gespeeld coach?
Hmm, sidekick.
Betekent iig niet veel alcohol.
En ja, ik ben er nu zeker weten bij :)
weet je het zeker theo, geen comazuipen dit keer? dus als ik nu tegen eenen bel ben je in staat de telefoon op te nemen?
Dat weet ik niet, maar ik ben in ieder geval bij de aclo...
Aanvoerder, hoe laat is het morgen...
14uur
Ik doe iig aan (bijna) algehele onthouding vanavond. Zit lekker thuis, knus te werken aan een essay. Morgen vlammen.
Slaap lekker en veel liefde.
Aanvoerder en de rest,
Jullie zullen het vrijdag zonder mij moeten stellen, ik heb verplichtingen in de vorm van VMS.
Succes iig.
Hoelaat is het morgen, wel handig om te weten...
In plaats van zaalvoetbal, kun je natuurlijk ook gewoon echt voetballen, buiten zeg maar. Vanavond om 21.00 uur wordt getraind door ON4 bij Coendersborg, als mee wilt trainen kun je dit laten weten via het gastenboek op www.on4.nl.
Normaal zou ik graag meetrainen, maar ik heb tentamen van half 7 tot half 10 dus dat wordt erg benauwd.
Ik wil ook wel een keer meedoen, maar dat wordt hem dit keer helaas niet.
Tonga..half 2 tegen het teampje van harald en half 3 tegen andere mafkezen..
Grote kans dat ik morgen niet mee kan doen heb namelijk VMS..
onbegrijpelijk he... VMS... ppfft
wordt leuk! tot zo!
In de goal staan, en dan nog missen...