mogen er ook veldvoetballers meedoen ?
Heb evt. wel trek in wat lichaamsbeweging nu het veldvoetbal plat ligt...
+0
RJ
Frits schreef: mogen er ook veldvoetballers meedoen ?
Het soort voetbal wat wij spelen laat zich aardig omschrijven als veldvoetbal zonder slidings en (ruige)tackles. Veldvoetballers die daar zonder kunnen zijn prima inzetbaar.
+0
Kraker
ben er nog nooit een echte zaalvoetballer tegen gekomen, zijn allemaal veld/recreatieve voetballers... gewoon komen dus!
+0
Frits
krakrak schreef: ben er nog nooit een echte zaalvoetballer tegen gekomen, zijn allemaal veld/recreatieve voetballers... gewoon komen dus!
:D Moeten de scheenbeschermers wel mee ?
Lijkt me erg tof! Ik kan dus volgende week woensdag vrijhouden ?
+0
HaJee
Frits schreef: [..]
Doe dinsdag maar...
+0
Frits
HaJee schreef: [..]
Doe dinsdag maar...
Hmm idd, paar jaar geleden ( :roll: ) voetbalden we ook aldoor bij de ACLO alleen dan op woensdag....zodoende
>> Kan ik het weer doorkrassen in m'n agenda...
+0
Bert-Jan
krakrak schreef: ben er nog nooit een echte zaalvoetballer tegen gekomen, zijn allemaal veld/recreatieve voetballers... gewoon komen dus!
Dat is niet helemaal waar, ik ben een zaalvoetballer in hart er nieren. Daarnaast is Mathias Esbach er ook wel eens bijgeweest en hij zit ook op zaalvoetbal (maar ook op veldvoetbal). Dus zeg niet dat er geen echte zaalvoetballers bij zijn. :evil:
+0
Kraker
sorry frits, er loopt toch een zaalvoetballer rond, in hart en nieren nog wel. hoe heb ik onze ongeevenaarde zaalvoetbalvedette Mol kunnen vergeten...
+0
Frits
met z'n hoevelen zijn we dinsdag dan ?
+0
Vriend Niels
Beste mensen, de reservering van de zaal van aanstaande dinsdag is komen te vervallen, blijkens het volgende mailtje van de ACLO:
de reservering die gedaan is voor 20 januari 11:30 uur moet komen
te vervallen. bij ons zit een planningsfout. excuses hiervoor. maak
zelf een nieuwe reservering
sportgroet Peter Zweistra
Helaas, misschien is er woensdag of donderdag nog wel plaats...
+0
Kraker
hmpf... lekker zooitje ongeregeld daar bij de aclo. hopen dat er do. nog plek is (zonder planningsfouten)
+0
Koos L
Die Pieter Zweistra is een enorme pikkestein zeg... Zo moeilijk kan een planning ook weer niet zijn en hij wordt er nog voor betaald ook.
Ik ben laatst voor niks naar de Aclo gekomen terwijl we een tennisbaan hadden gereserveerd. 'Dubbele boeking niks aan te doen', hou op vent.
Maareh, donderdag ben ik er wel bij.
+0
Kraker
pcies, wat doet die vent de hele dag behalve ballen en rackets aangeven als hij niet eens controleert of hij niet dubbel plant..? op de site van de aclo is donderdag van 11 tot 1 nog vrij, kweenie of dit ook door die kerel met zn sportgroeten bijgehouden wordt, maar anders kan r maandag dus nog wel gereserveerd worden.
+0
Vriend Niels
Niet door mij, want ik kan donderdag niet,
sportgroeten,
Niels Wiskerke
+0
Kraker
donderdag van 12.00-14.00 kan er weer gevoetbald worden!
+0
Frits
u vraagt wij draaien! Donderdag 12.00 - 14.00 komt prima uit... Dus als het nog mag ?
+0
Kraker
nog even ophalen... >>> donderdag 12.00-14.00 mag er weer gevoetbald worden!!
+0
W2W
wanneer is er voetbal harmen?
donderdag weer?
+0
Infamous angel
Was weer een lekker potje voetballen! Weer genoeg beweging gehad voor de komende tijd. Volgende week weer?
+0
JWJ
Volgende week dinsdag voetballen van 11.00 - 12.30. Is al geregeld!
mogen er ook veldvoetballers meedoen ?
Het soort voetbal wat wij spelen laat zich aardig omschrijven als veldvoetbal zonder slidings en (ruige)tackles. Veldvoetballers die daar zonder kunnen zijn prima inzetbaar.
ben er nog nooit een echte zaalvoetballer tegen gekomen, zijn allemaal veld/recreatieve voetballers... gewoon komen dus!
:D Moeten de scheenbeschermers wel mee ?
Doe dinsdag maar...
Hmm idd, paar jaar geleden ( :roll: ) voetbalden we ook aldoor bij de ACLO alleen dan op woensdag....zodoende
>> Kan ik het weer doorkrassen in m'n agenda...
Dat is niet helemaal waar, ik ben een zaalvoetballer in hart er nieren. Daarnaast is Mathias Esbach er ook wel eens bijgeweest en hij zit ook op zaalvoetbal (maar ook op veldvoetbal). Dus zeg niet dat er geen echte zaalvoetballers bij zijn. :evil:
sorry frits, er loopt toch een zaalvoetballer rond, in hart en nieren nog wel. hoe heb ik onze ongeevenaarde zaalvoetbalvedette Mol kunnen vergeten...
met z'n hoevelen zijn we dinsdag dan ?
Beste mensen, de reservering van de zaal van aanstaande dinsdag is komen te vervallen, blijkens het volgende mailtje van de ACLO:
de reservering die gedaan is voor 20 januari 11:30 uur moet komen
te vervallen. bij ons zit een planningsfout. excuses hiervoor. maak
zelf een nieuwe reservering
sportgroet Peter Zweistra
Helaas, misschien is er woensdag of donderdag nog wel plaats...
hmpf... lekker zooitje ongeregeld daar bij de aclo. hopen dat er do. nog plek is (zonder planningsfouten)
Die Pieter Zweistra is een enorme pikkestein zeg... Zo moeilijk kan een planning ook weer niet zijn en hij wordt er nog voor betaald ook.
Ik ben laatst voor niks naar de Aclo gekomen terwijl we een tennisbaan hadden gereserveerd. 'Dubbele boeking niks aan te doen', hou op vent.
Maareh, donderdag ben ik er wel bij.
pcies, wat doet die vent de hele dag behalve ballen en rackets aangeven als hij niet eens controleert of hij niet dubbel plant..? op de site van de aclo is donderdag van 11 tot 1 nog vrij, kweenie of dit ook door die kerel met zn sportgroeten bijgehouden wordt, maar anders kan r maandag dus nog wel gereserveerd worden.
Niet door mij, want ik kan donderdag niet,
sportgroeten,
Niels Wiskerke
donderdag van 12.00-14.00 kan er weer gevoetbald worden!
u vraagt wij draaien! Donderdag 12.00 - 14.00 komt prima uit... Dus als het nog mag ?
nog even ophalen... >>> donderdag 12.00-14.00 mag er weer gevoetbald worden!!
wanneer is er voetbal harmen?
donderdag weer?
Was weer een lekker potje voetballen! Weer genoeg beweging gehad voor de komende tijd. Volgende week weer?
Volgende week dinsdag voetballen van 11.00 - 12.30. Is al geregeld!