+0
Ole Einar Bjorndalen
Hallo allemaal,
Ik heb een fantastische aanbieding voor hardloopfans.
Ik heb namelijk een startbewijs gekocht voor de 4mijl van Groningen maar ik ga niet meelopen.
10 Oktober is de datum van de wedstrijd.
Voor 14 Euro(kosten voor het inschrijven) is het startbewijs incl. huurchip voor jou!
Reageer snel want op=op
groeten,
Chris
Bij deze een precies dezelfde aanbieding. Ik zal niet vervelend doen Chris dus mijne is ook voor € 14,- te koop.
Zooooo jongens, teveel biertjes gedronken en sigaretjes gerookt?
Als je eerder was geweest, had ik kunnen trainen en had ik meegedaan.
Training, training.. Jij loopt je toch sowieso de ziekenauto in, dus training is niet nodig voor Bennie Poel. Doen er meer GSV'ers mee?
Ik heb er ook 1 in de aanbieding.. Gratis, als je gemiddeld harder dan 14,5 km/u holt..
Lukt je dat niet, dan krijg ik 14 E van je...
Nou, doei!
Stelletje mieten, loop gewoon lekker mee. Kun je mooi oefenen voor .
Deal, gooi maar door mijn raampje :wink:
Dan ben jij op regiokamp Pytric!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb een startbewijs maar twijfel nog of ik ga lopen.
Dan gaan we toch gewoon op Ameland kamp vieren?
ontopic: geen startbewijs voor mij, sorry.
ik doe mee, met de bedrijvenloop.
Ik ben ook wel geintresseerd in een kaartje
Ik wil ook wel zo'n unit. Heb ik ook weer een reden om een beetje te gaan lopen.
Oke Angelina neemt de mijne. Rolf neem jij dan ff contact op met Chris? Webcie slotje
Was mooi! Bedankt voor het aanmoedigen! Gok toch wel dat dat me de eerste plaats in de categorie vrouwen recreanten >35 heeft opgeleverd :)
Je bent een talent wouter;) Wat heb je gelopen?
Dankje! heb 26:05 gelopen (als Linda Wanders uit Klazienaveen), 13e bij vrouwen recreanten :)
Heb jij nog als Jan-Jaap gelopen?
Haha, briljant Wouter! Ik heb 25:40 gelopen, niet helemaal gepland maar wat een drukte!
Supert! Prima tijd toch?!
Mooi evenement is het!
Zwier en Dick wat hebben jullie gelopen?
WOW patrick een mooie 15 km per uur... Respect. Heb alleen Nelian Kramer en Corien Plaggenmarsch binnen zien komen (vanuit de VIPtent, altijd leuk) Ook HT Jansma nog gezien met 27 min. nog wat. Wel opvallend dat iedereen die ik zag binnenkomen en ken een mp3 in de oren had. Zelf een teleurstellende 29:53 gelopen, gelukkig wel 1 sec. sneller dan mijn baas ;) en als bedrijventeam zijn we 86e van de 887 geworden.