dat lust ik op dit moment zeker wel. De markt was nog net niet open, de FEBO gesloten en ook de shoarmaboer had er genoeg van.....
Ik zeg je: WAARDELOOS!!!
+0
MaaT
Hee JPV... Bourgondisch? :twisted:
+0
JPV
Ja jongens, wrijf het er nog effe in...:(
+0
MaaT
Graag gedaan!
Wanneer?
+0
JPV
:x ...
Als ik een reactie heb gehad van de thuiszorg of ik al dan niet een baantje heb, en dan een maand daarna. :)
@Ingûh:
Lekker, volgende week woensdag of deze? zorg ik voor biologisch spek :D
+0
MaaT
En wat als je geen baantje hebt? :wink:
+0
JPV
(Dit begint op chatten te lijken...)
Dan duurt het nóg langer :)
+0
MaaT
(Klopt)
En dan? Ik wacht al zo lang...
+0
JP.
(kappen dus)
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
JPV schreef: :x ...
Als ik een reactie heb gehad van de thuiszorg of ik al dan niet een baantje heb, en dan een maand daarna. :)
Goh, plien, thuiszorg... Hoe kom je dáár nou zo bij... :lol:
@Ingûh:
LOL, alsof dat bestaat... ;) Spekpannenkoeken is toch per definitie onbiologisch voedsel?
Of moet ik dan ook voor scharreleieren, biologisch gemalen meel en biomelk van de Appie zorgen? Je weet de werkende klasse wel uit te buiten... :shock: Volgende week woensdag lijkt me prima.
Neem je ook je studieboeken mee? :twisted:
+0
HaJee
He JP, ik ben er weer, dus wou je nog langskomen?
+0
JP.
Ja, graag. Vandaag lijkt me prachtige dag om de hele stad door te fietsen.
Ik kom eraan!
Iedereen die mee wil kan mij wel even bellen.
En oh ja, wie mij probeert af te schieten voor Gotcha krijgt een paar beukers. Zoiets doe je gewoon niet.
+0
Alladin
anders ben je ff jarig... :D
+0
HaJee
't Was wel gezellig hoor. JP fijne dag verder!
+0
JPV
Ingûh schreef: Goh, plien, thuiszorg... Hoe kom je dáár nou zo bij... :lol:
8)
Ingûh schreef: LOL, alsof dat bestaat... ;) Spekpannenkoeken is toch per definitie onbiologisch voedsel?
Of moet ik dan ook voor scharreleieren, biologisch gemalen meel en biomelk van de Appie zorgen? Je weet de werkende klasse wel uit te buiten... :shock:
Jaja, dat bestaat. En 't gaat me eigenlijk vooral om het vlees, dus vooruit, de rest mag onbiologisch. Omdat jij het bent :)
p.s. wie was het ookalweer die tegen me ageerde over het belang van het gebruik van nicknames...? :lol:
+0
L1Rn4urAyA7aTEe
Zeg JPV O-) ik gebruik gewoon de nick die ik en march onderling gebruiken voor jou... Ik wil je ook wel Assepoester of Assepruttel noemen hoor. ;)
Mensen mogen best alternatieve nicks voor mij verzinnen hoor, zolang het maar niet mijn volledige voor- of achternaam is, ivm google enzo ;)
+0
Kiffen
oh, oke.
+0
JPV
Ingûh schreef: Zeg JPV O-) ik gebruik gewoon de nick die ik en march onderling gebruiken voor jou... Ik wil je ook wel Assepoester of Assepruttel noemen hoor. ;)
Mensen mogen best alternatieve nicks voor mij verzinnen hoor, zolang het maar niet mijn volledige voor- of achternaam is, ivm google enzo ;)
:x ...Heb ik weer.
:( Bestaat de combi boze zuster+boze stiefzuster ook? :twisted:
Maar on-topic: hoe laat woensdag?
+0
JP.
Ingûh schreef: Mensen mogen best alternatieve nicks voor mij verzinnen hoor, zolang het maar niet mijn volledige voor- of achternaam is, ivm google enzo
Haha! Wat lachen! Dus stel dat mijn nederlands een beetje roestig zou zijn, en ik typ: het vliegtuig staat in de loots, dan krijg jij allemaal spam en problemen?
Maar inderdaad, on-topic posten is zo gek nog niet.
dat lust ik op dit moment zeker wel. De markt was nog net niet open, de FEBO gesloten en ook de shoarmaboer had er genoeg van.....
Ik zeg je: WAARDELOOS!!!
Hee JPV... Bourgondisch? :twisted:
Ja jongens, wrijf het er nog effe in...:(
Graag gedaan!
Wanneer?
:x ...
@Ingûh:
En wat als je geen baantje hebt? :wink:
(Dit begint op chatten te lijken...)
Dan duurt het nóg langer :)
(Klopt)
En dan? Ik wacht al zo lang...
(kappen dus)
Goh, plien, thuiszorg... Hoe kom je dáár nou zo bij... :lol:
LOL, alsof dat bestaat... ;) Spekpannenkoeken is toch per definitie onbiologisch voedsel?
Of moet ik dan ook voor scharreleieren, biologisch gemalen meel en biomelk van de Appie zorgen? Je weet de werkende klasse wel uit te buiten... :shock: Volgende week woensdag lijkt me prima.
Neem je ook je studieboeken mee? :twisted:
He JP, ik ben er weer, dus wou je nog langskomen?
Ja, graag. Vandaag lijkt me prachtige dag om de hele stad door te fietsen.
Ik kom eraan!
Iedereen die mee wil kan mij wel even bellen.
En oh ja, wie mij probeert af te schieten voor Gotcha krijgt een paar beukers. Zoiets doe je gewoon niet.
anders ben je ff jarig... :D
't Was wel gezellig hoor. JP fijne dag verder!
8)
Jaja, dat bestaat. En 't gaat me eigenlijk vooral om het vlees, dus vooruit, de rest mag onbiologisch. Omdat jij het bent :)
p.s. wie was het ookalweer die tegen me ageerde over het belang van het gebruik van nicknames...? :lol:
Zeg JPV O-) ik gebruik gewoon de nick die ik en march onderling gebruiken voor jou... Ik wil je ook wel Assepoester of Assepruttel noemen hoor. ;)
oh, oke.
:x ...Heb ik weer.
:( Bestaat de combi boze zuster+boze stiefzuster ook? :twisted:
Maar on-topic: hoe laat woensdag?
Haha! Wat lachen! Dus stel dat mijn nederlands een beetje roestig zou zijn, en ik typ: het vliegtuig staat in de loots, dan krijg jij allemaal spam en problemen?
Maar inderdaad, on-topic posten is zo gek nog niet.
Hahaha