+0
Maurijn
Hey Webcie,
Kep ff vraagje: kunnen jullie niet iets van een toppic maken waar je afspraken kan maken om bijvoorbeeld bij elkaar te eten/ film te kijken/ biertje te drinken of iets dergelijks?
Als zo'n topic er is hoeft er ook niet telkens een nieuw onderwerp aangemaakt te worden, maar kan men dit topic gebruiken.
ben benieuwd wat jullie er van vinden.
met groet
Volgens mij geef je zelf al een beetje het nadeel van zo'n topic aan... De duidelijkheid raakt een beetje zoek, niet?
En het lijkt me wat overdreven. Met een telefoontje/msn of wat dan ook kom je er sneller uit.
Het was meer mijn bedoeling om aan te geven voor eet/film afspraken. Naar soos fietsen enzo vind ik een beetje onzinnig.
Zet de GSV en novieten maar in je msn-lijst. Schijnt vaker te gebeuren. Werkt reuzegoed.
btw: als je met iemand een potje wil rummik*tten dan bel je toch even...
Volgens mij kun je voor zulke dingen prima zelf een topicje starten. En zolang dat een beetje binnen perken blijft heeft de Webcie daar ook geen enkele moeite mee.
oke, bedankt.
Zo'n mooi initiatief en het wordt gewoon hard de gron in geslagen (ozi) jammer, ik was voor geweest Maurijn
ps keertje vergaderen?
Hoezo hard de grond in geslagen? Het is gewoon niet echt praktisch.
Ik wil best een topic aanmaken, maar dat slaat in principe niet echt ergens op.
is er al niet zo'n soort topic? http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.php?t=1909
kunnen we ook best daarvoor gebruiken.
Maar Henri, als ik met je wil eten, waar kan ik dan terecht???
Bij een gemiddelde shoarma-shop.
Tokomelatti
Ok, en nu weer on-topic.
Maurijn, als je iets specifieker kunt zijn, dan is er misschien wel iets van te maken. Maar gewoon een topic voor dit soort dingen is denk ik niet handig.
Ik meen me te kunnen herinneren dat de DreC ook iets van plan was met een eet-systeem ofzo.
De DrEC beraadt zich al een tijdje op een dergelijk systeem, de intentie ligt er, de praktische uitwerking laat nog even op zich wachten. Tot die tijd is de msn-optie denk ik niet eens een slecht idee..!
ach die drek van de drec is meestal niet geschikt voor consumptie.
Of ben ik dan een stuurman aan de wal?
Ja, wanneer kom je voor me koken? ;)
Ik zeg: stuurman aan de wal. Ik heb nog nooooit iets van de DrEC gegeten wat niet lekker was. In ieder geval niet van de huidige DrEC... :lol:
Mar-ri-ta, je bent een schat.
dat wordt afwassen schokker..
Hee JPV... spekpannenkoeken? :twisted: