+0
gerben
Lieve webcie,
Donderdagavond postte ik een bericht onder 'studieboeken geneeskunde'. Dat bericht bleek gisteravond niet geplaatst. Daarop besloot ik fluks een bericht te plaatsten onder dit forum om u zodoende op de hoogte te stellen van dit euvel. Tevens plaatste ik een nieuw bericht onder het forum 'studieboeken geneeskunde'. Wat schertst mijn verbazing nu hedenochtend mijn bericht van donderdagavond wél is geplaatst en beide berichten van gisteravond niet.
Kunt u mij dit verklaren?
Nee, nog niet tenminste... :wink:
Wij hebben inmiddels kennis genomen van dit zogenaamde topic-niet-goed-weergeven probleem, bijna alle forumgebruikers hebben hier last van, het houdt in dat de datum waarop je je aanmeldt op de een-of-andere manier niet goed doorgegeven en/of overschreven wordt.
Hierdoor kan het zijn dat je bepaalde topic/posts vanaf een bepaald moment niet kan zien.
Om een vage reden lost het probleem zich ook weer vanzelf op, tijdelijk dan, want het kan elk moment weer de kop op steken.
Ik kan verder alleen maar zeggen dat er werk van wordt gemaakt, maar dat het niet heel erg makkelijk te verhelpen is.
Het aanpassen van een avatar lukt trouwens noch steeds niet...
je doet het er gewoon om, open daar eens een normaal topic over dan! :twisted:
Tja mijn berichten die ik afgelopen donderdag heb gepost zijn ook verdwenen... Waar zijn ze?
gewogen en te licht bevonden?
open dan gewoon een nieuw topic??? Alleen mijn avatar doet het niet, ik krijg dat ding niet op de site... dat is toch maar een kleinigheidje??
Ja verdorie! :P