Jurgen

Potverdorie! Wat doet die OudmanKeukensadvertentie aan de onderkant van mijn beeldscherm! Ik word er helemaal gek van! Sinds Knapzak in de tweede klas van het VWO in mijn leven kwam, wordt ik doodgesmeten met die keukenfabrikant! Op sportdagen liep het complete volleybalteam (op zich al een afzichtelijke sport) in die feloranje shirtjes van dat gegoede middenstandsbedrijfke rond, het V6-boek was helemaal geplamuurd met OudmanKeukensaanprijzingen en toen ik met mijn bandje op het schoolpodium optrad, liep er een groupie in OudmanKeukenstenue onze zorgvuldige opgebouwde rockshow te vermallemoeren...Het houdt niet op! Webcie, stel grenzen aan de imperiale neigingen van Knapzak en zijn voorouders! Alsjeblieft!

hee, als jij meer betaalt dan Oudman, mag jij die banner! zet ik jouw foto erop. rottig hoge HO anders....
ouwe zeurkees. sinds ik in de tweede steeds meer van jouw krullen te zien kreeg, heb ik eigenlijk altijd geleden onder het feit dat jij niet snappen kan hoe mooi en intrigerend keukens kunnen zijn. En het houdt nooit meer op! :cry:

Knapzak schreef: hee, als jij meer betaalt dan Oudman, mag jij die banner! zet ik jouw foto erop. rottig hoge HO anders.... ouwe zeurkees. sinds ik in de tweede steeds meer van jouw krullen te zien kreeg, heb ik eigenlijk altijd geleden onder het feit dat jij niet snappen kan hoe mooi en intrigerend keukens kunnen zijn. En het houdt nooit meer op! :cry:

Of dat hoofd van Jurgen een verbetering zal zijn vraag ik mij af. Je kunt, om je een tip te geven Jurgen, je beeldscherm ook iets minder ver naar beneden scrollen. Dan heb jij geen last van die vreemde advertenties en dan hoeven wij jouw gezeik niet meer aan te horen (win-win)

Die advertentie kan ik nog wel mee leven echter:Ik vind de neigingen van het imperialisme van knapzak op het forum door de helft van alle post dan ook erger dan het imperialisme van oudmankeukens. en het erge is knapzak betaalt ook nog niet een svoor zijn vervuioling van dit forum.

Die advertentie kan ik nog wel mee leven echter:Ik vind de neigingen van het imperialisme van knapzak op het forum door de helft van alle post dan ook erger dan het imperialisme van oudmankeukens. en het erge is knapzak betaalt ook nog niet een svoor zijn vervuioling van dit forum.

Pardon? moet ik nog vaker een avatar voor je maken? waar heb je dit lelijke ding trouwens vandaan? en nog iets, jij mag mijn postgedrag als vervuilend zien, taalkundig zijn mijn posts een stuk correcter dan die van jou! :P
verder moet ik wel reageren, omdat ik voortdurend beledigd wordt, en dan mensen virtueel een oplawaai moet verkopen. en ik betaal niet? die verdraaide ho is net weer afgeschreven... :?

Ja, De Boer, het is beter dat mijn hoofd met de edele trekken niet op een plaats prijkt waar een banner moet staan; ik ben geen handelswaar, beste mensen! En dat jij zegt dat ik simpelweg niet zo ver naar beneden moet scrollen, lijkt inderdaad voor de outsider een oplossing, maar dat logo van deze keukenproducent zweeft zelfs in mijn slaap voor mijn ogen. Bovendien, wanneer ik kijk naar de avatar van onze waarde webcielid, dhr. Knapzak, zie ik toch behoorlijk aftreksel van het logo van de OudmanKeukenspropaganda. Dat bedoel ik maar, met subtiele infiltratie van deze keukenguerilla! Pas op, mensen? Voor je het weet zit je er helemaal onder!

oh beetje lopen k****n met mijn magere prestaties op het toetsenbord he. Laf hoor probeer verbaal maar een jij knuppeltje met je virtuele oplawaaien laat maaar eens wat zien zou ik zeggen. Niet bij mij natuurlijk maar jurgen lijkt mij wel oke.

het loopt helemaal uit de hand met die dm*nk*kn! Toen ik gister met de trein ergens stil stond en even uit het raam keek zag ik een heel wagenpark staan van die dm*nk*kn firma. Ik ken het nog niet eens een jaar, maar het begint al een heel deel van m'n leven te beheersen. Dit kan echt niet langer. Wie heeft er een oplossing?

oogkleppen 8) !

Laat je niet verneuken..

Koop een Oudman keuken. Bedankt voor alle felicitaties btw.