Ahh, jammer! Zaterdag kan ik niet, maar straks om 18:00u zou eventueel wel kunnen..

Volgende week beter, ik ga nu hardlopen. Denk niet dat er veel mensen om 18u komen en anders veel plezier!

Jammer, ik had er ook zin in vanavond. En de opkomst was volgens mij ook wel aardig groot. Is er nog iemand die voor 1800 uur heeft gereserveerd? Wel een belachelijke tijd trouwens. Net als de 1800 van volgende week.

Tja, helaas is er vrij weinig vrij. Maandag is er ook dat algemene anderhalfuurtje van half 4-5... Kunnen we ook met z'n allen heen gaan ;)

Jammer dat t niet doorging, maar volgende week ben ik er bij! Dag algemene uurtje van maandag niet.

JorienHeijs

Robert, beter schaf jij zelf eens een aclokaart aan en reserveert zelf een keer;)
Volgende week donderdag ben ik bij!

Haha Jorien, je moet wel. En, precies wat ik dacht.
Dus gewoon lekker vroeg eten of om half 8. Of met z'n allen gezellig in het sportcafe vd ACLO. Ook misschien een keer leuk.

Paula Lunenborg

als het volgende week donderdag om half 8 is ben ik erook bij. Ik wil nou eindelijk wel eens een keertje weer volleyballen!

Nee, het is om 18u.

wiehoe, ik ben erbij volgende week donderdag om 18.00 :)

Ron-Kruidhof

ik denk niet dat ik er dan bij ben, dan ga ik wass inkopen doen voor me huis..(komen me ouders langs met pinpas:D..) maar als het even kan ben ik er bij!!

Paula Lunenborg

helaas dan kan ik niet. van half 6 tot half 8 op donderdag is het enige moment in de week dat ik niet kan :(

Ik ben er wel gewoon bij:)

A.s. donderdag 1800u:

1. Henrique
  2. Robert
  3. Andrea
  4. Jorien
  5. Jasper
  6. Gerjan

Wie volgt?

A.s. donderdag 1800u:

1. Henrique
  2. Robert
  3. Andrea
  4. Jorien
  5. Jasper
  6. Gerjan
  7. Hannieke

Wie volgt?

A.s. donderdag 1800u:

1. Henrique
  2. Robert
  3. Andrea
  4. Jorien
  5. Jasper
  6. Gerjan
  7. Hannieke
  8. Leonie

Wie volgt?

A.s. donderdag 1800u:

1. Henrique
  2. Robert
  3. Andrea
  4. Jorien
  5. Jasper
  6. Gerjan
  7. Hannieke
  8. Leonie
  9. Gerdien

Wie volgt?

Nog even drie erbij sowieso en dan weer leuk 6 tegen 6!

A.s. donderdag 1800u:

1. Henrique
  2. Robert
  3. Andrea
  4. Jorien
  5. Jasper
  6. Gerjan
  7. Hannieke
  8. Leonie
  9. Gerdien
  10. Mariƫlle

Wie volgt?

Bekijk gebruikers profiel

Volgende week vrijdag, zaal 1, 17-18u: Gereserveerd. Iedereen komen!
En ik wil ook nog wel op een andere dag maar dan moeten we een keer 's ochtends of 's middags. Over 5 week al PVT mensen! Hup trainen :)