Zijn er voor woensdag al mensen die willen? Is er al gereserveerd trouwens? Want er is niet echt meer wat vrij.

En er is nog iemand nodig voor het Blacklight volleybaltoernooi: Gerjan, Jasper, Paula, Froukje en ik willen sowieso. Dus nog 1 iemand...

Ik wil voor woensdag best reserveren, alleen moet dan wel weten dat er genoeg mensen (lees: minimaal 4) ook echt komen.

Tussen 8-11 en 14.30-15u is nog vrij. Denk niet dat er dan uren bij zitten die wij willen reserveren ;)

Ron-Kruidhof

gaat woensdag nou nog door dan? om al om 8uur te gaan volleyballen vban ik geen fan van!:P

Lijkt mij ook geen goed plan. Volgende week maar weer dan :D

Volgende week is nog 2 u vrij op woensdag: van 14-16u.
Maar er is dus ook nog de mogelijkheid om mee te doen met dat toernooi. Dat is om half 8. Er zijn 2 mannen en 3 vrouwen dus maakt niet uit wie er nog mee doet...

Inderdaad, geef je ff op voor dat rete-toffe Blacklighttoernooi! Kost één avondje, en je hebt pret voor 10!

Paula Lunenborg

wanneer was dat blacklight ook alweer?

Henrique schreef: Maar er is dus ook nog de mogelijkheid om mee te doen met dat toernooi. Dat is om half 8. Er zijn 2 mannen en 3 vrouwen dus maakt niet uit wie er nog mee doet...
Ik wil wel meedoen! Lijkt me leuk. Ben wel slechts een recreant.

Dat toernooi is woensdag de 15e.

Blacklight toernooi: 15 dec, 19.30-22u @ aclo en je hoeft niet lid te zijn van de aclo.

Meld me af voor het blacklighttoernooi. Moet werken bij Happie.

Wie hebben er dan wel zin? Nog twee plekken vrij mensen...2 mensen nodig waarvan 1 man! Come on..

Paula Lunenborg

Is er niet toevallig een Jorien of een Jorien of een weet ik veel wie nog mee kan doen? Geen Alwin? Geen roelof? Geen Gerard? Geen Robert? Kan niemand? Wie gaat ff rondje bellen..

Ik zie op de aclosite dat je je nog kan inschrijven...
Froukje en Rens?

Als er iemand nog mee wil doen dan moet diegene dat voor 15u laten weten per sms aan Paula of mij.

Nog even opgeven dus! Als Robert meedoet dan maakt het niet uit of er nog een man/vrouw meedoet.

Willemien jij deed toch ook mee?

Is er animo om vrijdag van 5-6 te volleyballen?
Maandagmiddag is er ook nog plek

Vrijdag kan ik niet. Maandagmiddag wel!

Henrique schreef: Willemien jij deed toch ook mee?
Yes. 20 over 7 verzamelen bij de ingang? (omgekleed en wel)

Er is net in de kantine van de UB besloten dat er niet genoeg animo voor dit event is, en dus is het gecancelled.