TuttieRuthie schreef: oeps, ik was er toch niet bij... sorry! Was het wel leuk?
ja we wilden al bijna weer naar huis gaan omdat je er niet was, maar we hebben het maar geprobeerd met de mensen die er waren, en ik kan zeggen dat het aardig gelukt is.
dit wordt morgen weer heerlijk spierpijn
+0
Gerjan
Het hebben idd lekker gespeeld...volgende keer weer!
+0
roelofgunnink
Volgende keer zorg ik er voor dat ik er bij kan zijn (wanneer het niet zo blijft waaien volgende week, als dat het deze week gaat doen/al doet)
+0
Gerjan
Gaan we nog volleyballen deze week? Bv. weer a.s. dinsdag? Er is nl. nog wel wat ruimte bij de Aclo...
+0
roelofgunnink
Zijn er nog mensen die dinsdag absuluut niet kunnen?
+0
UndahCovah
ik kan helaas niet...
+0
Erik
ik wel, college tot 1 uur
+0
roelofgunnink
Moeten we het anders gewoon ff verplaatsen naar de donderdag?
+0
Gerjan
Dat is opzich wel een goed idee ja. Ik kan bij nader inzien morgen ook niet, en donderdag kan prima wat mij betreft...
+0
roelofgunnink
Sport: Volleybal
Datum: Do 15-11-2007
Medegebruiker: H Veenhof
Van: 12:00-13:00
Accommodatie: zaal 4
Prijs: € 0.00
+0
Arend
best wel kans dat ik er donderdag ook weer bij ben
+0
UndahCovah
Ik kan donderdag niet rond die tijd... waarom doe je dan mij als mede-gebruiker?
+0
roelofgunnink
Omdat ik uit de vorige berichten niet kon opmaken dat jij donderdag niet zou kunnen, en ik gewoon een studentnummer nodig had...
+0
Gerjan
Maakt ook niks uit, ik ben er dan wel bij hoogstwaarschijnlijk...dus dat komt wel goed!
+0
Hapkars
Ik ben donderdag ook weer aanwezig
+0
Glyptodon
Mag ik ook komen?
+0
roelofgunnink
nou vooruit Niek ;)
+0
Gerjan
Omdat je 't zo vriendelijk vraagt...;)
+0
froukje
K ben er ook bij (of moet k t ook eerst vriendelijk vragen?)
ja we wilden al bijna weer naar huis gaan omdat je er niet was, maar we hebben het maar geprobeerd met de mensen die er waren, en ik kan zeggen dat het aardig gelukt is.
dit wordt morgen weer heerlijk spierpijn
Het hebben idd lekker gespeeld...volgende keer weer!
Volgende keer zorg ik er voor dat ik er bij kan zijn (wanneer het niet zo blijft waaien volgende week, als dat het deze week gaat doen/al doet)
Gaan we nog volleyballen deze week? Bv. weer a.s. dinsdag? Er is nl. nog wel wat ruimte bij de Aclo...
Zijn er nog mensen die dinsdag absuluut niet kunnen?
ik kan helaas niet...
ik wel, college tot 1 uur
Moeten we het anders gewoon ff verplaatsen naar de donderdag?
Dat is opzich wel een goed idee ja. Ik kan bij nader inzien morgen ook niet, en donderdag kan prima wat mij betreft...
Sport: Volleybal
Datum: Do 15-11-2007
Medegebruiker: H Veenhof
Van: 12:00-13:00
Accommodatie: zaal 4
Prijs: € 0.00
best wel kans dat ik er donderdag ook weer bij ben
Ik kan donderdag niet rond die tijd... waarom doe je dan mij als mede-gebruiker?
Omdat ik uit de vorige berichten niet kon opmaken dat jij donderdag niet zou kunnen, en ik gewoon een studentnummer nodig had...
Maakt ook niks uit, ik ben er dan wel bij hoogstwaarschijnlijk...dus dat komt wel goed!
Ik ben donderdag ook weer aanwezig
Mag ik ook komen?
nou vooruit Niek ;)
Omdat je 't zo vriendelijk vraagt...;)
K ben er ook bij (of moet k t ook eerst vriendelijk vragen?)
ja doe dat maar even