Ik moet vanmiddag echt nog met mn tentamen van morgen bezig, dus ik kom niet helaas. En vrijdag ben ik voor VGSE in soos bezig VMS+kassasysteem dus dan kan ik ook niet:(

ik ook niet

zijn er ook nog mensen die wel meedoen? dat hoor ik liever :wink:
(bijvoorbeeld nadat je gister lekker hebt gevolleybald en denkt, ik wil direct weer!)

Hannieke, ik weet dat je dit niet wilt horen en ik vind het verschrikkelijk om je dit verdriet aan te doen, maar ik ben er morgen ook niet bij.

Nou, dat wordt een uur lang pepperen Hannieke ;)

haha ja idd! is ook leuk :lol:

Ik doe ook niet mee. Of had ik dat al gezegd?

Ik doe ook niet mee. Volgende keer wel weer.

vanmiddag geen volleybal, maar dat was wel duidelijk..

JorienHeijs

Er is voor volgende week vrijdag gereserveerd van 17-18u, zaal 1. En dan is iedereen er, want iedereen blijft toch dat weekend in Groningen i.v.m. amicaal weekend. Toch..?

Dan ben ik er wel bij!

Het begint weer te kriebelen:

En om alvast een idee te krijgen wie we dit jaar keihard in gaan maken staat op de een overzicht van alle deelnemende teams! (beetje naar beneden scrollen)

Paula Lunenborg

Jeej! Ik heb er zin in!!

Kriebels krijg ik ervan:D Geluid voluit en kijken maar!

Paula Lunenborg

Gaan we dat trouwens redden als we van 5 tot 6 gaan volleyballen. Amicaal weekend begint toch om half 6? Ik hoef er niet persé om half 6 aan te komen, maar tis zo weer 7 uur.. Nietwaar?

Ik ben er dan voor de verandering een keer niet bij. Kan er woensdagmiddag nog worden gereserveerd?

Woensdag van 15-16 is gereserveerd, met Jasper als medegebruiker.

Vrijdag ben ik niet bij.

Woensdag dus ook aanwezig.

Allebei aanwezig weer moet alleen nog even kijken of ik woensdag college heb.

allebei aanwezig!! hopelijk gaat het goed met m'n heup want volgens mij sport ik volgende week elke dag weer:) heerlijk!!