Mannen gaan zeker met systeem spelen? Moet best lukken denk ik zo.

JorienHeijs

Vrouwen ook:)

Ron-Kruidhof

ik doe ook wel mee denk ik!

roelofgunnink

IK ben er niet bij dit keer

Ik wel.

Party at the dentist...

helaas, autopech..

Mensen, mensen. De volgende keer wel komen hoor, we waren nu maar met 6. Het was leuk hoor daar niet van maar partijtje van 6 tegen 6 is beter.

Mee eens. Voor 3 tegen 3 was het leuk.

Paula Lunenborg

Is het geen idee om op een andere dag dan vrijdag te gaan; ik weet het, ik heb het al vaker gevraagd, maar volgens mij zijn er meer mensen die dat ook wel fijn vinden. Wie biedt?

Ja, vind ik ook een goed idee Paula!

Volgens mij wordt die poging ook wel gewaagt maar is het erg lastig om op bv. maandag te reserveren. Maar dat zou je voor de zekerheid even aan Jorien moeten vragen o.i.d.

JorienHeijs

Maandagavond kun je niet reserveren. Is een aclo avond ofzo. Dus dan zou je maandagmiddag moeten, maar dat lijkt me niet ideaal...

Als je een Aclo-pas hebt, kun je natuurlijk ook zelf voor een andere dag reserveren als dat beter uit komt. Als je die niet hebt, vind ik dat je niet mag zeuren :lol:

Hoewel ik geen aclopas heb en dus eigenlijk niet hardop mag denken, denk ik zomaar dat 's avonds volleyballen veel handiger is.

Woensdagavond? Donderdagavond? Roept u maar!

allebei komen me denk ik wel goed uit.

Woensdag kan van 15-16 en donderdag is er niks vrij.

Woensdag kan ik niet. Donderdag is van 13-14 (nog) vrij, dus dan kan evt ook nog.

Sorry Arend, de ACLO houdt niet echt rekening met burgers.. ;) avondjes zitten tegenwoordig vrijwel altijd vol.

Tja Andrea, dat jij niet kan is natuurlijk jammer, maar ik kan donderdag niet. Mannen boven vrouwen?

(Mag ik al zo brutaal zijn als eerstejaars?)