Dat wordt hardlopen vanavond Jorien. Voor straf wel te verstaan
+0
jaspermann
Vrijdag weer?
+0
hannibal
ja, volgens mij heeft jorien van 5-6 gereserveerd..
+0
jaspermann
Vrijdag van 4-5 ook reserveren?
+0
JorienHeijs
Ja, morgen 17u! Vanaf 16u moet dan nog gereserveerd worden, maar hoeft van mij niet perse...
+0
Henrique
Ik ben er sowieso niet om 16u. Moet nog even kijken hoe het gaat met studeren of ik er dan bij ben.
+0
hannibal
Ik ben er deze week helemaal niet bij helaas
+0
Andrea
Ik ook niet, helaas..
+0
Arend
Nou ik ook niet hoor. Mocht er de komende tijd nog wel eens 's avonds gevolleybald worden, dan houd ik me aanbevolen voor de sms-service (ik kom waarempel niet meer zo vaak op gsvnet).
+0
Robert
Ik ben er ook niet bij denk ik.
+0
Henrique
Dus: Jorien, Jasper en ik?
+0
JorienHeijs
En Gerard en Roelof!
+0
Henrique
Ok, mooi, das al meer ;)
+0
jaspermann
En ik meld me weer af. Moet de trein van zes uur hebben..
+0
AlwinS
ik ben er
+0
Robert
roelof of andrea, is er al meer bekend over deelname ?
+0
jaspermann
Ja dat vraag ik me ook af, op PVT site hadden ze het erover dat er na 20 oktober meer info zou volgen.
+0
Andrea
Ik weet van niks, maar Roelof is contactpersoon dus misschien dat hij meer weet..
+0
AlwinS
Hij wist vrijdag nog niks maar vorig jaar was dat ook pas in november ergens...We komen er wel lijkt me, GSV doet al jaren mee, vorig jaar 6e/7e en 4e en snel ingeschreven, weinig argumenten tegen lijken me
Ohja Arnold, dat had ik kunnen weten ook..
Dat wordt hardlopen vanavond Jorien. Voor straf wel te verstaan
Vrijdag weer?
ja, volgens mij heeft jorien van 5-6 gereserveerd..
Vrijdag van 4-5 ook reserveren?
Ja, morgen 17u! Vanaf 16u moet dan nog gereserveerd worden, maar hoeft van mij niet perse...
Ik ben er sowieso niet om 16u. Moet nog even kijken hoe het gaat met studeren of ik er dan bij ben.
Ik ben er deze week helemaal niet bij helaas
Ik ook niet, helaas..
Nou ik ook niet hoor. Mocht er de komende tijd nog wel eens 's avonds gevolleybald worden, dan houd ik me aanbevolen voor de sms-service (ik kom waarempel niet meer zo vaak op gsvnet).
Ik ben er ook niet bij denk ik.
Dus: Jorien, Jasper en ik?
En Gerard en Roelof!
Ok, mooi, das al meer ;)
En ik meld me weer af. Moet de trein van zes uur hebben..
ik ben er
roelof of andrea, is er al meer bekend over deelname ?
Ja dat vraag ik me ook af, op PVT site hadden ze het erover dat er na 20 oktober meer info zou volgen.
Ik weet van niks, maar Roelof is contactpersoon dus misschien dat hij meer weet..
Hij wist vrijdag nog niks maar vorig jaar was dat ook pas in november ergens...We komen er wel lijkt me, GSV doet al jaren mee, vorig jaar 6e/7e en 4e en snel ingeschreven, weinig argumenten tegen lijken me