ik moet nog ff zien of k er bij ben vrijdag.. heb van 9 - 5 practicum legosteentjes bouwen.! goh wat ga ik me weer jeugdig voelen!:D
+0
Robert
Ik heb net een slaapplek voor 4 man geregeld. Zelfde adresje als vorig jaar. Theo, Gerard en Ron weer?
+0
Ron-Kruidhof
ik ga mee! leuk chill huis!
+0
jaspermann
Alwin, wanneer gaan wij onze villa weer regelen?
+0
Ron-Kruidhof
het huis maakt niet de gezelligheid, maar de personen in dat huis!:P
+0
jaspermann
Maar het helpt wel;)
+0
Andrea
Ik ben erbij vrijdag!
Nog even een berichtje van de PVT-site:
Hallo allemaal,
Vorige week werd de site geopend en konden jullie de teams weer aanmelden voor het fantastische toernooi van 2011 het PVT. De site is vanaf nu gesloten voor inschrijving!
Geweldig om te zien dat er zoveel teams zijn en dat het PVT als vanouds een toernooi is die leeft in ons Volleyballand. In totaal hebben wij wederom weer de 50 teams gepasseerd die zich aangemeld hebben, en wel 55 om precies te zijn. Wij zijn als organisatie hier heel blij mee.
Het bestuur zal zich gaan beraden ten aanzien van de definitieve lijst. In de afgelopen jaren zijn jullie gewend dat wij 48 teams mee kunnen laten doen. Op dit moment wordt onderzocht of dit ook voor 2011 mogelijk is.
Na 20 oktober as worden de contactpersonen geinformeerd, wie definitief geplaatst wordt en of welke teams op de reservelijst worden geplaatst. De spanning stijgt..
Oehh, spannend dus..
+0
jaspermann
Mhmm, 20 oktober, dat duurt nog echt veels te lang hoor..
+0
roelofgunnink
Wie zijn er allemaal bij vandaag?
+0
Andrea
Check de vorige pagina. Ik ben er ook! Hoop wel dat t weer ietsje mooier wordt..
+0
Arend
Jorien H
Hannieke
Jasper
Laura
Stephanie
Theo
Alwin
Arend
Gerjan
Jorien D
Andrea
Als het regent neem ik de ghettoblaster niet mee, tenzij iemand een goeie parkeertip heeft.
+0
smeerkees
Joo sorry, ik zeg weer af bij deze! En mn zusje dus ook.
+0
Arend
Je bent zeker van suiker..
+0
Gerjan
En wie is Gerwin, Arend?
+0
Arend
Wat een rare vraag Gerko, dat ben jij natuurlijk.
+0
JorienHeijs
Zet Roelof er maar bij, en haal mij er maar af. Een lustrumweekendje e.d. gaat voor! En Roelof heeft al tegen mij gezegd dat hij meedoet. Is goed voor 'm!
Slot, kom als de gesmeerde bliksem hierheen!
Ik ben er bij vrijdag.
Ik ben erbij!
Ik ben er ook bij vrijdag!
ik moet nog ff zien of k er bij ben vrijdag.. heb van 9 - 5 practicum legosteentjes bouwen.! goh wat ga ik me weer jeugdig voelen!:D
Ik heb net een slaapplek voor 4 man geregeld. Zelfde adresje als vorig jaar. Theo, Gerard en Ron weer?
ik ga mee! leuk chill huis!
Alwin, wanneer gaan wij onze villa weer regelen?
het huis maakt niet de gezelligheid, maar de personen in dat huis!:P
Maar het helpt wel;)
Ik ben erbij vrijdag!
Nog even een berichtje van de PVT-site:
Hallo allemaal,
Vorige week werd de site geopend en konden jullie de teams weer aanmelden voor het fantastische toernooi van 2011 het PVT. De site is vanaf nu gesloten voor inschrijving!
Geweldig om te zien dat er zoveel teams zijn en dat het PVT als vanouds een toernooi is die leeft in ons Volleyballand. In totaal hebben wij wederom weer de 50 teams gepasseerd die zich aangemeld hebben, en wel 55 om precies te zijn. Wij zijn als organisatie hier heel blij mee.
Het bestuur zal zich gaan beraden ten aanzien van de definitieve lijst. In de afgelopen jaren zijn jullie gewend dat wij 48 teams mee kunnen laten doen. Op dit moment wordt onderzocht of dit ook voor 2011 mogelijk is.
Na 20 oktober as worden de contactpersonen geinformeerd, wie definitief geplaatst wordt en of welke teams op de reservelijst worden geplaatst. De spanning stijgt..
Oehh, spannend dus..
Mhmm, 20 oktober, dat duurt nog echt veels te lang hoor..
Wie zijn er allemaal bij vandaag?
Check de vorige pagina. Ik ben er ook! Hoop wel dat t weer ietsje mooier wordt..
Jorien H
Hannieke
Jasper
Laura
Stephanie
Theo
Alwin
Arend
Gerjan
Jorien D
Andrea
Als het regent neem ik de ghettoblaster niet mee, tenzij iemand een goeie parkeertip heeft.
Joo sorry, ik zeg weer af bij deze! En mn zusje dus ook.
Je bent zeker van suiker..
En wie is Gerwin, Arend?
Wat een rare vraag Gerko, dat ben jij natuurlijk.
Zet Roelof er maar bij, en haal mij er maar af. Een lustrumweekendje e.d. gaat voor! En Roelof heeft al tegen mij gezegd dat hij meedoet. Is goed voor 'm!