Ruth
Hanneke
Theo
Arend
Rienk
Gerjan
Harm
Roelof
Erik
Rolf
En we kunnen al bijna 6 tegen 6 spelen. Ik neem zelf nog wel 2 extra ballen mee.
Wanneer er nog meer mensen (mannen);) met ballen zijn dan zou het makkelijk zijn wanneer deze ook worden meegenomen
+0
UndahCovah
En je vergeet mij! ik doe ook mee!
+0
roelofgunnink
Ik moet mij weer afmelden.
Omdat het zaaltje op mijn naam gereserveerd stond heb ik er even achteraan gebeld.
Als er nu gewoon iemand met z'n geaclotiveerde! kaart naar de balie gaat, en aangeeft dat jullie op mijn naam gaan dan is het klaar.
De volgende accommodatie is op de volgende dag, datum en tijdstip gereserveerd: op Di 06-11-2007 van 12:00 tot 13:00
+0
roelofgunnink
Ik snap werkelijk waar helemaal niets meer van mijzelf.
Eerst zet ik op het forum dat ik van 11-12 heb gereserveerd, maar dat blijkt van 12-13 te zijn. (sorry Gerjan, mss kun je jou tijd nog veranderen?)
Vervolgens zeg ik tegen mijn baas dat ik prima kan werken, terwijl ik al zou volleyballen.
Nu heb ik het geld alleen wel ff nodig, en kan ik dat niet echt meer afzeggen dus zal het werk voorgaan
+0
Theo
Dus we hebben nu nog 3 mensen nodig... Zou wel zo mooi zijn...
+0
Gerjan
Oke, ik heb mijn ouwe reservering geannuleerd en een nieuwe gemaakt. Een zaal van 11-12 was echter bezet dus heb k gereserveerd van 13-14.
Voor de duidelijkheid:
Van 12-13 volleyballen in zaal 1
Van 13-14 volleyballen in zaal 4
Dus we beginnen NIET om 11 uur maar om 12 uur.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Gerjan
+0
deGudcher
ik kan er niet bij zijn.. van 1400 tot 1700 tentames.. succes dames! truste...
+0
Rolv
Het is niet meer zeker of ik er morgen bij ben. Dat is van twee zaken afhankelijk:
Mijn leerboek komt morgen over de post binnen, daar moet ik op wachten.
De loodgieter komt hopelijk morgen, daar moet ik ook op wachten.
+0
Edje
Ik wil misschien (dus onder voorbehoud) ook wel meedoen, maar heb geen geaclotiveerde collegekaart. Is dat een probleem?
+0
Hapkars
Hee ik kan ook meedoen ! !
tentamen van 9-12 en daarna een ideaal moment om even alle frustraties eruit te meppen. Gezien de mensen die komen zie ik daar ook geen enkel probleem in :D:D(A)
Tot straks
+0
Arend
Zit ik daarvoor mijn wekker te zetten...
nouja tot 12 uur dan maar! Welk za(a)l(en) zitten we?
+0
Rolv
Ga er maar niet meer vanuit dat ik nog kom, komt zo tussen 12 en 2. Het tweede uur staat op naam van mij, maar dat kan daar wel gefixed worden.
Succes ermee!
+0
UndahCovah
van 12-13 zitten we in 1 en van 13-14 in zaal 4
Misschien kun je 1 pagina terugbladeren, daar staat het ook...
+0
froukje
Shit, waarom kan k die fora niet gewoon goed bij houden. Nou heb ik vorige week een heerlijk potje ballen gemist en vandaag zijn jullie ook al bijna klaar! Is er misschien iemand met tijd over om mij een cursus fora-volgen te geven?
Volgende keer ben ik er ook bij!
+0
TuttieRuthie
oeps, ik was er toch niet bij... sorry! Was het wel leuk?
+0
UndahCovah
Ja het was zeker leuk.. dit moeten we vaker doen!
+0
Cobie
Kan het ook een keer op een maandag of vrijdag, dan kan ik er ook een keertje bij zijn.
Ik ben er denk ik ook wel bij.
Check.
ben dr ook bij
Ruth
Hanneke
Theo
Arend
Rienk
Gerjan
Harm
Roelof
Erik
Rolf
En we kunnen al bijna 6 tegen 6 spelen. Ik neem zelf nog wel 2 extra ballen mee.
Wanneer er nog meer mensen (mannen);) met ballen zijn dan zou het makkelijk zijn wanneer deze ook worden meegenomen
En je vergeet mij! ik doe ook mee!
Ik moet mij weer afmelden.
Omdat het zaaltje op mijn naam gereserveerd stond heb ik er even achteraan gebeld.
Als er nu gewoon iemand met z'n geaclotiveerde! kaart naar de balie gaat, en aangeeft dat jullie op mijn naam gaan dan is het klaar.
De volgende accommodatie is op de volgende dag, datum en tijdstip gereserveerd: op Di 06-11-2007 van 12:00 tot 13:00
Ik snap werkelijk waar helemaal niets meer van mijzelf.
Eerst zet ik op het forum dat ik van 11-12 heb gereserveerd, maar dat blijkt van 12-13 te zijn. (sorry Gerjan, mss kun je jou tijd nog veranderen?)
Vervolgens zeg ik tegen mijn baas dat ik prima kan werken, terwijl ik al zou volleyballen.
Nu heb ik het geld alleen wel ff nodig, en kan ik dat niet echt meer afzeggen dus zal het werk voorgaan
Dus we hebben nu nog 3 mensen nodig... Zou wel zo mooi zijn...
Oke, ik heb mijn ouwe reservering geannuleerd en een nieuwe gemaakt. Een zaal van 11-12 was echter bezet dus heb k gereserveerd van 13-14.
Voor de duidelijkheid:
Van 12-13 volleyballen in zaal 1
Van 13-14 volleyballen in zaal 4
Dus we beginnen NIET om 11 uur maar om 12 uur.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Gerjan
ik kan er niet bij zijn.. van 1400 tot 1700 tentames.. succes dames! truste...
Het is niet meer zeker of ik er morgen bij ben. Dat is van twee zaken afhankelijk:
Ik wil misschien (dus onder voorbehoud) ook wel meedoen, maar heb geen geaclotiveerde collegekaart. Is dat een probleem?
Hee ik kan ook meedoen ! !
tentamen van 9-12 en daarna een ideaal moment om even alle frustraties eruit te meppen. Gezien de mensen die komen zie ik daar ook geen enkel probleem in :D:D(A)
Tot straks
Zit ik daarvoor mijn wekker te zetten...
nouja tot 12 uur dan maar! Welk za(a)l(en) zitten we?
Ga er maar niet meer vanuit dat ik nog kom, komt zo tussen 12 en 2. Het tweede uur staat op naam van mij, maar dat kan daar wel gefixed worden.
Succes ermee!
van 12-13 zitten we in 1 en van 13-14 in zaal 4
Misschien kun je 1 pagina terugbladeren, daar staat het ook...
Shit, waarom kan k die fora niet gewoon goed bij houden. Nou heb ik vorige week een heerlijk potje ballen gemist en vandaag zijn jullie ook al bijna klaar! Is er misschien iemand met tijd over om mij een cursus fora-volgen te geven?
Volgende keer ben ik er ook bij!
oeps, ik was er toch niet bij... sorry! Was het wel leuk?
Ja het was zeker leuk.. dit moeten we vaker doen!
Kan het ook een keer op een maandag of vrijdag, dan kan ik er ook een keertje bij zijn.