Wanneer is er weer trainen, moet hoognodig weer een keer meedoen!

roelofgunnink

Done

Top, mooi werk!

Nice..moet je nog bevestiging krijgen of zijn we (dames en herenteam) nu sowieso ingeschreven?

wauw! wanneer gaan we weer inderdaad? Er is vrijdag nog plek van 2-4 en van half 3 tot 4 en van 7 tot 8. Als er nog niks gereserveerd is wil ik best van 2-4!
Vanaf volgende week kan ik een hele poos niet meer (ik schat een maand ofzo), want ik wordt dinsdag even geopereerd aan m'n heup. Jullie mogen ook best maandag en dinsdag langs komen hoor;)

Gerjan schreef: Nice..moet je nog bevestiging krijgen of zijn we (dames en herenteam) nu sowieso ingeschreven?

Nee, het is nog niet helemaal zeker dat we nu ook mee mogen doen. Komende tijd heeel hard duimen dus..!

Vrijdag is van 17-18 gereserveerd. Gewoon even een paar berichtjes terug lezen.
Ik ben er bij!

Ben al heel hard aan het duimen!!

We mogen heus wel mee doen. Ze doen het gewoon op volgorde van inschrijving. Knappe mensen als ze allemaal voor Roelof aan waren...

JorienHeijs

vrijdag is van 16-18u!!

Sjiek is miech dat, volgens mij had ik heel duidelijk gezegd dat ik er dan niet bij kan zijn omdat het nieuwe vriendinnetje van mijn broertje dan een weekend bij mijn ouders is en ik dus echt thuis moet zijn! Regel maar een andere datum/tijdstip..

Vrijdag van 4 tot 6, wie is er bij?
Robert
Jorien H.
Andrea

Vul maar aan.

Paula Lunenborg

Yess; want Alwin heeft ook nog een uur gereserveerd. & Toppertje van de reservering! Ik dacht er dit weekend nog aan en was al bang dat het vergeten was! Gelukkig niet. De inschrijving komt vast goed want de dames zijn vorig jaar derde geworden & de heren, naja ze hebben Roelof zoals hierboven vermeld.

Paula Lunenborg

Ik ben erbij

Robert
Jorien H.
Andrea
Paula (Dit moet je zelf doen!!)

Vul maar aan.

Robert
Jorien H.
Andrea
Paula
Myrthe (ik weet nog niet of ik tot 6 uur kan blijven)

Wat vinden jullie er trouwens van om €13,50 te betalen p.p. voor nieuwe ballen met ballentas? Meteen handig voor PVT en de komende jaren trainen met eindelijk genoeg ballen!!!

ik ben erbij vrijdag, maar ik weet nog niet hoe laat ik kan aanschuiven..
Toppie dat we ingeschreven zijn!

Paula Lunenborg

Robert
Jorien H.
Andrea
Paula
Myrthe (ik weet nog niet of ik tot 6 uur kan blijven)
Hannibal

& ik vind 13,50 wel een beetje veel geld? Ofniet. Naja het is natuurlijk wel voor een jaar! En nog een jaar, en nog één.

smirtie schreef: Wat vinden jullie er trouwens van om €13,50 te betalen p.p. voor nieuwe ballen met ballentas? Meteen handig voor PVT en de komende jaren trainen met eindelijk genoeg ballen!!!

Wie moeten er dan volgens jou gaan meebetalen?

Alleen de vrouwen, mannen gaan tot 06:00 uur door in de Pimpelaer, dus trainen of niet, heeft toch geen zin. Slaap lekker!

Ik ben er vrijdag ook bij. Denk tot half 6, maar wie weet tot 6.

Myrthe, die had je nog uitgezocht hoeveel die ballen kosten? Die blauw wit geel/rood zijn zo'n 60€ p/st hoorde ik.