Ben er vrijdag niet bij.
Goed bezig Jorien, hopelijk kunnen we een vast zaaltje krijgen. Ze moeten vast wel iets over hebben (of in het WAS).

JorienHeijs

Ik had Myrthe erover gemaild, maar heb geen reactie. Dus misschien kun je zelf reserveren?

-Myrthe- ja sorry, kon toen even niet reageren en ben het daarna vergeten... oeps!
Maar ik kan ook niet en heb dus ook niet gereserveerd voor vrijdag...
Hoe staat het met het regelen van een vaste zaal? Misschien dat dat eerst voor een aantal weken/maanden mag?

Was jij toen nog bij Jan-Jaap thuis?

lieve schatten, we zouden kunnen volleyballen vrijdag van 3 tot 4 of zelfs tot 5, ..
ware het niet dat zo ongeveer niemand een aclo pas heeft en ik dus niet kan reserveren.
Dus als iemand een pas heeft en vrijdag kan;reserveer zelf met mij als medegebruiker, of laat het mij even weten dan reserveer ik met jou als medegebruiker.

Ik heb een Aclo-pas, je kan dus mij als medegebruiker gebruiken (?) (weet niet hoe het werkt maar goed ;))

ja, maar jij komt niet toch? je kunt alleen iemand als medegebruiker gebruiken als diegene ook daadwerkelijk komt, aangezien je dan je pasje moet inleveren (iig voor de ballen..)
Kom je of niet? dat is een beetje de vraag nu...

Ohja shit. Nee ik ben er inderdaad niet, sorry!

haha okee, geeft niet. Je hebt in ieder geval een aclo pas :wink:
vraag blijft dus staan: WIE KOMT vrijdag EN HEEFT EEN aclopas???

JorienHeijs

Reactie van de aclo op mijn mailtje:

hallo,

het aclo-systeem werkt inderdaad zo dat je niet een vaste reservering kunt maken. op deze manier kunnen steeds andere mensen gebruik maken van de zalen. en voor volleyballen zoals jullie doen, is alleen een kleinere zaal beschikbaar, zodat de sporthallen gebruikt kunnen worden voor voetballen, wat veel gebeurt. leuk dat er steeds veel belangstelling is (heeft ook iedereen een aclo-kaart?), maar een uur vast zetten voor jullie zit er niet in

sportgroet

Dus... Ik ga nog een keer terugmailen!

okee, goed bezig, probeer nog maar even wat idd;)
en is er al iemand die toevallig een aclo pas heeft aangeschaft en vrijdag komt volleyballen?

Ik kom wel, maar heb nu nog geen aclopas...aan deze post heb je dus niks. ;)

Ron-Kruidhof

hoelaat is het vrijdag dan? want ik moet eerst jullie troep opruimen in de soos,, (dus als jullie het netjes achter laten ben ik er ook eerder!!;)) en volgensmij was xander het van plan om dat om 15:30 te doen, dus dan ben ik rond 5uur bij de aclo.. is dat nog te doen?

kallum!

Volgens mij is het van 3-4/5

ja dat zou het kunnen zijn als er even iemand een aclo pas gaat aanschaffen en reserveren :wink:

Ben bezig..!

Yes, vrijdag van 15-16 volleyballen in zaal 4.
Half uurtje van tevoren is ie ook vrij en het uur daarna ook, maar dan moeten 2 anderen even reserveren.
Tot dan!

Ik ga vrijdag de soos schoonmaken en dan door naar mijn ouders. Ik ben er dus een keer niet bij. Volgende week weer!
Komen er überhaupt wel wat vrouwen i.v.m. vrouwenweekend?

Nou, niet té enthousiast allemaal he.. Wie zijn er van plan te komen, behalve Gerjan, Hannieke en ik? Dan kijk ik straks even of ik het uur daarna ook nog kan reserveren. De site ligt er nu even uit.

Veel plezier met z'n drietjes, ik moet wederom overslaan.

Jammer, we missen je muziek.. (en jou natuurlijk ook wel een beetje )