ehm.. vrijdagen kan ik vanaf volgende week wel altijd..
En maandag avonden ben ik gewoon voor jullie bezig bij de VGSE dus dat wordt m niet.. zou dan eerder of later moeten.
+0
Henrique
Op maandag is er ook van 15u30-17u een open volleybalanderhalfuur bij de aclo. Neem aan dat dat in de grote zaal is, dus met fijner plafond. Als je eerder wil dan kan dat dus ook en hoef je niet eens te reserveren.
+0
Ron-Kruidhof
maandag is wel chiller ja,
maar ik ben dom geweest, heb mijn volleybal-shit weer vergeten mee te nemen, dus kan morgen niet deelnemen aan de training:( volgende keer doe k wel mee!!!:p
kallum!
+0
Henrique
vorige week was paula ook op sokken, korte broek en t-shirt heb je vast wel dus gewoon komen.
+0
Theo
Joe, ivm met een vervroegde zaalvoetbalwedstrijd, ben ik niet meer aanwezig. 7 uur word ik al opgehaald en ik wil natuurlijk wel even relaxed m'n biefstukje naar binnen werken...
+0
Andrea
Jeuj, dat was leuk zeg! Lekker om eindelijk weer eens te volleyballen, gezellig dat er zoveel mensen waren. En relaxte zaal ook, zulke miscommunicaties mogen er vaker zijn ;)
+0
Robert
Wanneer gaan we weer?
+0
Arend
Niet dinsdag hoorde ik, en dat komt me goed uit.
+0
Henrique
robert-tempelman schreef: Wanneer gaan we weer?
Vrijdag van 16-17 in zaal 4, 17-18 in zaal 1? Dat is nu nog vrij. Verder die week alleen vroeg in de middag. Vrijdag ben ik er niet bij.
Als je voor zaalvoetbal reserveert kan je in de hg-hal, of is dat niet helemaal de bedoeling? ;)
+0
Paula Lunenborg
Was weer een succes gister!!
Vaker in de HG-hal doen.
+0
smeerkees
Vrijdag om 18 vertrekken we al voor het vrouwenweekend, dus dan ben ik helaas niet bij het volleybal. Bummerrrrr
+0
jaspermann
Ik ben er aanstaande vrijdag ook niet bij, mag weer eens proberen of ik nog kan autorijden dan.
+0
Andrea
PVTsite schreef: Hallo allemaal,
Het volgende PVT zal in de voorjaarsvakantie van 2011 worden georganiseerd.
Woensdag 23 februari tot en met zaterdag 26 februari 2011.
Om je aan te melden dienen de huidige contactpersonen hun email in de gaten te houden in de maand september.
Wanneer je niet bekend bent bij ons als contactpersoon, doe je er goed aan om enkele gegevens door te geven aan het secretariaat. Dan krijg je namelijk je login gegevens, zonder deze gegevens kan je je namelijk niet aanmelden
Het aanmelden zal dan op de 1ste maandag van de maand oktober plaats gaan vinden.
Let op dit jaar : 4 oktober 2010, vanaf 1600 uur smiddags.
Namens de organisatie willen wij een ieder een Goede vakantie toe wensen,
Tot oktober
Oehh spannend, dat schiet al mooi op..
+0
Robert
Roelof, opletten dus!
+0
Henrique
Ik zag dat de voorjaarsvakantie vanaf 19 feb. is. Dan heb ik geen vakken meer als het goed is, dus wie weet kan ik wel echt meedoen (en dat is voor het eerst ;)).
En was er nu a.s. maandag van 18-19u ook gereserveerd?
+0
Ron-Kruidhof
wanneer is eerst volgende training nou dan? morgen of vrijdag?
+0
Arend
Is morgen van 18-19 nog gereserveerd? Zo ja ben ik daar wel bij, zo nee niet natuurlijk.
+0
roelofgunnink
Als er van 18-19 gevolleybald wordt ben ik er wel bij. Maar gaat het ook door?
+0
JorienHeijs
Vanavond hebben we niet gereserveerd. Maandag gaat nogal moeilijk tegenwoordig. Volgens mij zijn die zaaltjes niet eens te reserveren op maandagavond... Maar ik zal het in de gaten blijven houden!
Ook heb ik de aclo gemaild of het mogelijk is om voor vast een zaaltje te huren.
Vrijdag wordt als het goed is geregeld, maar ik ben er zelf niet bij i.v.m. vrouwenweekend!
+0
hannibal
en wat betekent dat; als het goed is? :P is er iemand die gaat reserveren?
ehm.. vrijdagen kan ik vanaf volgende week wel altijd..
En maandag avonden ben ik gewoon voor jullie bezig bij de VGSE dus dat wordt m niet.. zou dan eerder of later moeten.
Op maandag is er ook van 15u30-17u een open volleybalanderhalfuur bij de aclo. Neem aan dat dat in de grote zaal is, dus met fijner plafond. Als je eerder wil dan kan dat dus ook en hoef je niet eens te reserveren.
maandag is wel chiller ja,
maar ik ben dom geweest, heb mijn volleybal-shit weer vergeten mee te nemen, dus kan morgen niet deelnemen aan de training:( volgende keer doe k wel mee!!!:p
kallum!
vorige week was paula ook op sokken, korte broek en t-shirt heb je vast wel dus gewoon komen.
Joe, ivm met een vervroegde zaalvoetbalwedstrijd, ben ik niet meer aanwezig. 7 uur word ik al opgehaald en ik wil natuurlijk wel even relaxed m'n biefstukje naar binnen werken...
Jeuj, dat was leuk zeg! Lekker om eindelijk weer eens te volleyballen, gezellig dat er zoveel mensen waren. En relaxte zaal ook, zulke miscommunicaties mogen er vaker zijn ;)
Wanneer gaan we weer?
Niet dinsdag hoorde ik, en dat komt me goed uit.
Vrijdag van 16-17 in zaal 4, 17-18 in zaal 1? Dat is nu nog vrij. Verder die week alleen vroeg in de middag. Vrijdag ben ik er niet bij.
Als je voor zaalvoetbal reserveert kan je in de hg-hal, of is dat niet helemaal de bedoeling? ;)
Was weer een succes gister!!
Vaker in de HG-hal doen.
Vrijdag om 18 vertrekken we al voor het vrouwenweekend, dus dan ben ik helaas niet bij het volleybal. Bummerrrrr
Ik ben er aanstaande vrijdag ook niet bij, mag weer eens proberen of ik nog kan autorijden dan.
Oehh spannend, dat schiet al mooi op..
Roelof, opletten dus!
Ik zag dat de voorjaarsvakantie vanaf 19 feb. is. Dan heb ik geen vakken meer als het goed is, dus wie weet kan ik wel echt meedoen (en dat is voor het eerst ;)).
En was er nu a.s. maandag van 18-19u ook gereserveerd?
wanneer is eerst volgende training nou dan? morgen of vrijdag?
Is morgen van 18-19 nog gereserveerd? Zo ja ben ik daar wel bij, zo nee niet natuurlijk.
Als er van 18-19 gevolleybald wordt ben ik er wel bij. Maar gaat het ook door?
Vanavond hebben we niet gereserveerd. Maandag gaat nogal moeilijk tegenwoordig. Volgens mij zijn die zaaltjes niet eens te reserveren op maandagavond... Maar ik zal het in de gaten blijven houden!
Ook heb ik de aclo gemaild of het mogelijk is om voor vast een zaaltje te huren.
Vrijdag wordt als het goed is geregeld, maar ik ben er zelf niet bij i.v.m. vrouwenweekend!
en wat betekent dat; als het goed is? :P is er iemand die gaat reserveren?