Paula Lunenborg schreef: Moet je om er bij te kunnen zijn een ACLO-pas hebben? Anders kom ik morgen eerst wel een keertje kijken (heb ook geen sportschoenen mee deze week). Volgende week doe ik zeker mee! Maartje Verkerk wil vast ook graag meedoen.

Je mag eigenlijk alleen sporten bij de ACLO met een aclokaart. Soms wordt er gecontroleerd soms niet. Het is helemaal niet moeilijk om zo'n kaart te krijgen. Je kan via www.aclosport.nl en Ideal €52 betalen en dan is je collegekaart 'geaclotiveerd'. Wel je collegekaart meenemen dan.

Leuk dat jullie allemaal komen! Ik denk dat we wel minstens 3 teams kunnen samenstellen als iedereen komt ;)

Je kunt ook gewoon aan de balie van de ACLO je pas laten activeren en daar pinnen.

JorienHeijs

Volleyballers, jullie worden om 17u stipt verwacht in zaal 1 van het sportcentrum!

Moeten er nog ballen meegenomen worden? Ik heb er wel 2.

JorienHeijs

Uhm, we kunnen daar altijd ballen lenen, maar niet veel. Dus als je ze kan meenemen is dat wel handig! Voor het geval we met veel zijn!

Oeps, dat was ik dus vergeten...sorry! Ben er de volgende keer zeker bij.

5 tegen 6 kon ook ;)

Heerlijk weer na 6 jaar volleyballen. Ik ga toch even uitzoeken hoe dat 5-1 ook alweer werkte, snapte er niet veel meer van ;)

Het was inderdaad vreselijk verwarrend :P

Maar wel heerlijk!

Wat was dat weer even lekker zeg. Bedankt allemaal en tot de volgende keer.

Lekker nivootje voor de eerste keer..

Lekker novietje?
Was lekker om weer eens te volleyballen, volgende week weer?

Wmb wel, als ik kan op dat tijdstip, vond dit uurtje op zich wel relaxed.

Aangezien ik in Leeuwarden op school zit kan ik niet sporten bij de aclo, dan maar zonder kaart binnen zien te komen;)

Ik doe het al vijf jaar zonder aclo kaart, dus het lukt jou vast ook wel.

Wanneer gaan we weer?

16:00 - 17:00 vrijdag de 17e!
Ik hoop dat ik er zelf bij kan zijn, misschien ben ik nog in Utrecht.

Kudt, jubileumtechnisch een slechte datum voor mij, geen andere dag mogelijk?

Daar ben ik waarschijnlijk niet bij. Vrijdag vind ik sowieso niet zo'n goeie dag om te volleyballen, tenzij het wat vroeger is.

Prima, ben ik bij!

Gewoon weer aanwezig!