nah!! wat een briljant idee zeg..
Had ik zelf kunnen bedenken.. Ben ik ook bij, ga waarschijnlijk stoppen met vast volleyballen dus zoek nog een serieus alternatief.
Dus super!

XX

Super ideetje.
Met nieuwe talenten als Slot jr., Kruidhof en Möhlmann kunnen we dit jaar potten gaat breken tijdens PVT.

Nou, anders ik wel...
Ik ben voor en roep mijn volleyballende frinchovinezen op in te stemmen met dit idee en lekker mee te volleyballen!

Jooo ik doe mee

Tuurlijk, super!

komt er ook een noobteam?

Leuk! Misschien dat ik ook wel mee ga volleyballen!

HugoterHorst

Ben ik keuze boven Ron? (appeltje te schillen met die jongen PVT 2007)

Leuk, ik ben er ook weer bij!

Ik zal ook nog wel es aanschuiven, al is dat met al dat nieuwe talent lekker voor spek en bonen.

Jorien Heijs schreef: Hoi allemaal!! Een nieuw GSV-seizoen, dus daarmee ook een nieuwe start voor een goed volleybalseizoen. Er zit namelijk toptalent op de vereniging, helemaal met onze nieuwe aanwinsten bij Frinchov. Ik stel voor om ons wekelijkse volleybaluurtje van vorig jaar weer een nieuw leven in te blazen. En het dan nu ook goed aan te pakken. Het liefst een beetje een vaste avond, vaste tijd en een echte training. Niet van dat laffe..:) Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bij positieve reacties wordt hier werk van gemaakt.

Jaaa! Helemaal mee eens! Vooral met die vaste avond, vaste tijd, echte training. Zal zo meteen een aclokaart aanschaffen.

Vet goed idee, ik ben er zeker bij!

Herbsgarden

Vragen jullie Slut jr. en Mohlmann ook? Die hielden volgens mij ook van volliebal, maar 'k weet niet of ze al op het forum zitten.

1. Jorien H
  2. Gerard
  3. Laura B
  4. Alwin
  5. Robert
  6. Andrea
  7. Gerjan
  8. Arend
  9. Jorien D
  10. Leonie
  11. Hugo
  12. Freerk Jan?
  13. Henrieke

Al heel wat! Er is ook een algemeen uur op maandag van half 4 tot 5, maar ik ga denk ik liever 's avonds.

Jasper Möhlmann is zonder twijfel ook geïnteresseerd.
PVT was een van de hoofdredenen voor hem om voor de GSV te kiezen!

Jasper Mohlmann meld zich bij deze. Het lijkt me heerlijk om nog iets te doen aan volleybal.

Uiteraard wil ik ook mee doen:)

Count me in

JorienHeijs

Top! Dat gaat helemaal leuk worden merk ik al!
Ik mis nog een aantal die natuurlijk wel verwacht worden (ik noem een Roelof, Myrthe..), dan ga ik binnenkort maar eens aan de slag.

Ik heb nog wel twee trainingen op de mail staan, of bedoelde je dat niet met aan de slag gaan?