Ik ben erbij om de ongeslagen status van de mannen te verdedigen..
+0
hannibal
hihi dat ging niet hè, met elke keer een vrouw in het team;) maar het was wel leuk
+0
JorienHeijs
wanneer weer?
+0
hannibal
tsja, het zou vandaag wel weer van 13-14 kunnen..(:
als er genoeg animo is reserveer ik.
en anders morgen of volgende week ofzo
+0
JorienHeijs
ik kan...
+0
Gerjan
Ik niet..
+0
hannibal
gereserveerd van 13 tot 14!
+0
Andrea
Ben ik bij!
+0
Arend
Ik niet.
+0
Henke
Omdat ik vandaag niet kan ga ik nu alvast op zoek naar mensen die morgen ook kunnen. Morgen aan het begin van de middag, lijkt me mooi
+0
Arend
Ehm, je weet hoe het morgen wordt?
+0
Andrea
Fuw, dat was warm zeg! Morgen lijkt me meer HPweer.. Bovendien zijn daar tijdelijk ook een aantal beachvelden..
+0
Theo
Ik ben wel voor een potje bij de "psst, psst, de Hoornse Plas".
+0
hannibal
wanneer gaan we weer?
+0
Arend
Donderdag ergens na 13.00 uur lijkt me wel relaxt
+0
Henke
Morgen ben ik er sowieso bij.
+0
hannibal
heb je al gereserveerd?
+0
Henke
ha ik heb net gekeken maar alles zit vol. Ik denk dat er een toernooi is o.i.d. want er is helemaal niks vrij de komende dagen.
+0
Arend
Crap! Wie kan er alvast even wat regelen voor volgende week? Liefst eind van de middag.
+0
JorienHeijs
Hoi allemaal!!
Een nieuw GSV-seizoen, dus daarmee ook een nieuwe start voor een goed volleybalseizoen. Er zit namelijk toptalent op de vereniging, helemaal met onze nieuwe aanwinsten bij Frinchov.
Ik stel voor om ons wekelijkse volleybaluurtje van vorig jaar weer een nieuw leven in te blazen. En het dan nu ook goed aan te pakken. Het liefst een beetje een vaste avond, vaste tijd en een echte training. Niet van dat laffe..:)
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bij positieve reacties wordt hier werk van gemaakt.
Ik ben erbij om de ongeslagen status van de mannen te verdedigen..
hihi dat ging niet hè, met elke keer een vrouw in het team;) maar het was wel leuk
wanneer weer?
tsja, het zou vandaag wel weer van 13-14 kunnen..(:
als er genoeg animo is reserveer ik.
en anders morgen of volgende week ofzo
ik kan...
Ik niet..
gereserveerd van 13 tot 14!
Ben ik bij!
Ik niet.
Omdat ik vandaag niet kan ga ik nu alvast op zoek naar mensen die morgen ook kunnen. Morgen aan het begin van de middag, lijkt me mooi
Ehm, je weet hoe het morgen wordt?
Fuw, dat was warm zeg! Morgen lijkt me meer HPweer.. Bovendien zijn daar tijdelijk ook een aantal beachvelden..
Ik ben wel voor een potje bij de "psst, psst, de Hoornse Plas".
wanneer gaan we weer?
Donderdag ergens na 13.00 uur lijkt me wel relaxt
Morgen ben ik er sowieso bij.
heb je al gereserveerd?
ha ik heb net gekeken maar alles zit vol. Ik denk dat er een toernooi is o.i.d. want er is helemaal niks vrij de komende dagen.
Crap! Wie kan er alvast even wat regelen voor volgende week? Liefst eind van de middag.
Hoi allemaal!!
Een nieuw GSV-seizoen, dus daarmee ook een nieuwe start voor een goed volleybalseizoen. Er zit namelijk toptalent op de vereniging, helemaal met onze nieuwe aanwinsten bij Frinchov.
Ik stel voor om ons wekelijkse volleybaluurtje van vorig jaar weer een nieuw leven in te blazen. En het dan nu ook goed aan te pakken. Het liefst een beetje een vaste avond, vaste tijd en een echte training. Niet van dat laffe..:)
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bij positieve reacties wordt hier werk van gemaakt.