ik wil wél meedoen, maar kan er niet stipt om 5 uur zijn.. moet werken tot 5 namelijk,. Is er 1 uur gereserveerd?
denk dat ik ga proberen zo snel mogelijk die kant op te komen
+0
Henrique
hey, wordt er weer een keer gevolleybald? Dan wil ik graag meetrainen! Heb een aclokaart dus ik kan ook wel een uurtje reserveren.
+0
Andrea
Deze week heb ik geen tijd, zal volgende week kijken of er wat gehuurd kan worden! Is alweer veel te lang geleden..
+0
Arend
Ben er wel bij, en als het 's avonds is inclusief lawaaimachine.
+0
smirtie
Jorien, Andrea, Gerdien en Hannieke bedankt, vandaag was het beachvolleyballen super geslaagd:)
dinsdag 29 juni van 17:00-18:00 weer beachvolleyballen!
+0
Andrea
Ja, was leuk zeg, dat mocht ook wel weer een keertje! Volgende week ben ik ook bij!
+0
hannibal
Graag gedaan hoor! :P volgende week ben ik bij
+0
Gerdien
Ik ben er dan ook weer bij!
+0
Arend
ik ook
+0
Henrique
dinsdag dus van 17-18?
+0
JorienHeijs
jap! Wie o wie komt er nog meer?
+0
Arend
Score tot nu toe:
Myrthe
Andrea
Hannieke
Gerdien
Arend
Henrieke
Hendrik (volgens mij)
Gerjan (wat moet ie anders doen)
Hoorde ik iets over 8 = max op zo'n veldje?
+0
Gerjan
Ik heb opzich wel een tentamen woensdag om 9u, maar een beetje ontspanning is ook wel belangrijk natuurlijk..
+0
Arend
Klopt helemaal, en als jij om 9.00 uur begonnen bent met studeren ben je om 16.30 heus wel klaar..
+0
smirtie
Myrthe
Andrea
Hannieke
Gerdien
Arend
Henrieke
Hendrik (volgens mij)
Jorien H!!
+0
Henrique
Hoi, ik meld me bij dezen weer af. Lig nog in het water dan ergens. En zijn er weer precies 8.
+0
Gerdien
Ik kan niet op tijd in Groningen zijn... Ben er helaas dus niet bij!
+0
smirtie
VOLLEYBAL GAAT NIET DOOR! ivm het weer...
+0
Gerjan
ik hoop dat dat n grap is, het is misschien iets kouder maar dat is het probleem toch niet?
Ik ben niet bij het beachvolleyballen..
ik wil wél meedoen, maar kan er niet stipt om 5 uur zijn.. moet werken tot 5 namelijk,. Is er 1 uur gereserveerd?
denk dat ik ga proberen zo snel mogelijk die kant op te komen
hey, wordt er weer een keer gevolleybald? Dan wil ik graag meetrainen! Heb een aclokaart dus ik kan ook wel een uurtje reserveren.
Deze week heb ik geen tijd, zal volgende week kijken of er wat gehuurd kan worden! Is alweer veel te lang geleden..
Ben er wel bij, en als het 's avonds is inclusief lawaaimachine.
Jorien, Andrea, Gerdien en Hannieke bedankt, vandaag was het beachvolleyballen super geslaagd:)
dinsdag 29 juni van 17:00-18:00 weer beachvolleyballen!
Ja, was leuk zeg, dat mocht ook wel weer een keertje! Volgende week ben ik ook bij!
Graag gedaan hoor! :P volgende week ben ik bij
Ik ben er dan ook weer bij!
ik ook
dinsdag dus van 17-18?
jap! Wie o wie komt er nog meer?
Score tot nu toe:
Myrthe
Andrea
Hannieke
Gerdien
Arend
Henrieke
Hendrik (volgens mij)
Hoorde ik iets over 8 = max op zo'n veldje?
Ik heb opzich wel een tentamen woensdag om 9u, maar een beetje ontspanning is ook wel belangrijk natuurlijk..
Klopt helemaal, en als jij om 9.00 uur begonnen bent met studeren ben je om 16.30 heus wel klaar..
Myrthe
Andrea
Hannieke
Gerdien
Arend
Henrieke
Hendrik (volgens mij)
Jorien H!!
Hoi, ik meld me bij dezen weer af. Lig nog in het water dan ergens. En zijn er weer precies 8.
Ik kan niet op tijd in Groningen zijn... Ben er helaas dus niet bij!
VOLLEYBAL GAAT NIET DOOR! ivm het weer...
ik hoop dat dat n grap is, het is misschien iets kouder maar dat is het probleem toch niet?