Goed idee! Voetballen kan ik helemaal niet, dus een potje volleybal tegen jullie klinkt goed Joanke.
+0
Theo
Gaan de mannen wel tegen ATV voetballen...
+0
Joanke
Jorien91 schreef: Goed idee! Voetballen kan ik helemaal niet, dus een potje volleybal tegen jullie klinkt goed Joanke.
Kee, dan zal ik even een mail de wereld in sturen naar het atv-team van vorig jaar. Laat wel even weten of er enig animo voor is.
Hoop dat lukt, lijkt me tof!
+0
Joanke
robert-tempelman schreef:
Gerjan schreef: Is het iemand al opgevallen dat er idioot veel foto's zijn van de wedstrijd GSV - ATV? Echt briljant! :D Wat een mooi feestje was dat ook zeg! (Check de foto's van Vrijdagmiddag 1)
Klopt. Komt omdat Joanke van ATV ook foto's maakte van die wedstrijd. En er bleek nog een andere fotograaf aanwezig te zijn!
In ieder geval was het enorm briljant en terecht dat er zoveel foto's van zijn.
Klopt. Mooie wedstrijd. Mocht iemand de originele fotos willen, zeg t maar ;)
Voor rest, voor degene die het leuk vinden hier paar stukjes in het NetNieuws die ik tevens geschreven heb:
Studentenderby van de eeuw. Door: Jokie Dokie
Het was dé wedstrijd van vrijdag. En jaaaa..ik weet het, ik schrijf teveel over mijn studentenvereniging. Mijn geliefde redactiegenootje Zus’tjer mist enige woorden van lof over haar vereniging, dus bij dezen: ook hulde voor Navigators ook al doen ze niet mee. Zo, die ook weer tevreden en weer wat vriendjes gemaakt. Anyhow, anywho. Hier de hoogtepunten uit de topper van vrijdag: GSV mannen – ATV mannen.
Het was een wedstrijd vol spectakel. Hoe de punten verdient werden, hoe mooi de services waren, hoe perfect de passes, ik weet het niet meer. Want weet je, dat verbleekte allemaal bij de schoonheid en de passie van de studenten voor hun vereniging.
De bijkomende gezonde studentikoze rivaliteit zorgde voor een prachtig schouwspel.
Zo werd er in de eerste set ineens overgaan op het beoefenen van een andere sport.
Namelijk roeien. De GSV-mannen bundelden hun krachten al zittend op de grond. Aangemoedigd door de ATV-mannen die pionnen als megafoons gebruikte. Een prachtig plaatje.
Niet veel later was het tijd voor sport nummer 2. Rugby a.k.a. kwalleballen. Dit kan je moeilijk ontgaan zijn want maar liefst 3x werd de bal gevangen, er onder het net door gerend om vervolgens getackeld te worden door een tegenstander. Menig keer lag er weer een hoopje mensen op elkaar, inclusief mascotte van het HBOloog. Wat een geduld hadden die scheidsrechter.
En er kwam nog meer..want wat is een wedstrijd GSV-ATV zonder een extra lange time-out onder het genot van..uiteraard...het gras van het noorderplantsoen. Waar voor het horen van het fluitje van de time-out de rivalen nog tegenelkaar stonden, verbroerderde man en vrouw, GSV en ATV na het horen van dit nummer. In een grote kring en uit volle borst zingen: ‘’want als ik weg ben, dan mis ik de straten. Vanaf de toren tot aan Westerhaven. Ik mis de mensen, stadjers, studenten.’’
Daaraan voorafgaand voerden de mannen van ATV de Haka uiteraard nog even op, waarna ze een luid applaus in ontvangst namen.
Genoeg gezegd. Volgens mij is wel duidelijk genoeg gemaakt hoe top deze wedstrijd was. Gelukkig heb ik ongeveer 100 fotos van gemaakt. Dus heb je het gemist of wil je het weer herbeleven ga dan naar pvt-assen.nl, dan naar dagen, vrijdag en dan middag 1. Enjoy!
+0
smirtie
genoeg gepraat.. we gaan weer ECHT volleyballen, damen und herren zusammen!
het zaaltje (nr 1) is maandagavond van 2200 uur - 2300 uur gereserveerd, wie zijn er bij?
Hannieke
niet:
Myrthe
+0
JorienHeijs
Ik niet, volgende morgen tentamen....brr..
+0
roelofgunnink
IK ben er wel bij
+0
Arend
Niet, enkel kaput
+0
Joanke
Mogen Bram (burgler) en ik ook meedoen?
+0
Robert
Daar ben ik denk ik ook wel weer bij.
+0
roelofgunnink
Joanke schreef: Mogen Bram (burgler) en ik ook meedoen?
Wat mij betreft wel...
+0
Robert
Van mij ook wel, op één voorwaarde. Ik wil 100% inzet zien!
+0
Joanke
Uiteraard. Je kent me toch?!
+0
roelofgunnink
Maandag is er gereserveerd van 22:00-23:00
Wie zijn er allemaal bij?
Robert
Roelof
Joanke
Bram
+0
Robert
Robert
Roelof
Joanke
Bram
Hannieke (toch?)
+0
Joanke
Verder niemand?!
+0
hannibal
nee ik kan toch niet, verjaardag van je grote zus!
kun je mooi twee x twee doen, lekker intensief!!
+0
Joanke
Is Roelof kennelijk te lui voor want hij heeft afgemeld :( Balen. 2x2 was leuk geweest. Nja goed, zomer komt eraan. Mss keer beachen?! En Andrea, gefeliciteerd dan ;)
+0
Fleurke
Gertjan schreef: Hmm gewaagd! We hebben het komende tijd nog erg druk met persconferenties, huldigingen en natuurlijk de euforie her en der. Desondanks zullen we op één van de drie-wekelijkse trainingen een balletje opgooien of de meiden zin hebben in een potje omstebeurten de bal rashard op jullie rood-uitgeslagen armpjes rossen.
Met vriendelijke groeten,
Berend Fleurke (Coach) <good-cop>
Gertjan Willems (assistent-coach) <bad-cop>
Hm, we hebben het nog steeds bijzonder druk met al die persconferenties...
Joanke schreef: Zal dan ook even bij onze lieftallige mooie vrouwen nagaan of zij interesse hebben.
Was namelijk nogal een impulsief idee. (wel een leuk idee, al zeg ik het zelf)
En.... durven de ATV-dames het aan?
Volgende week gaan we de staffelt weer trainen dames...!
En jullie mogen best wel wat enthousiaster doen en zijn!
O ja, sorry ;) Waf!
Goed idee! Voetballen kan ik helemaal niet, dus een potje volleybal tegen jullie klinkt goed Joanke.
Gaan de mannen wel tegen ATV voetballen...
Kee, dan zal ik even een mail de wereld in sturen naar het atv-team van vorig jaar. Laat wel even weten of er enig animo voor is.
Hoop dat lukt, lijkt me tof!
Klopt. Mooie wedstrijd. Mocht iemand de originele fotos willen, zeg t maar ;)
Voor rest, voor degene die het leuk vinden hier paar stukjes in het NetNieuws die ik tevens geschreven heb:
Studentenderby van de eeuw.
Door: Jokie Dokie
Het was dé wedstrijd van vrijdag. En jaaaa..ik weet het, ik schrijf teveel over mijn studentenvereniging. Mijn geliefde redactiegenootje Zus’tjer mist enige woorden van lof over haar vereniging, dus bij dezen: ook hulde voor Navigators ook al doen ze niet mee. Zo, die ook weer tevreden en weer wat vriendjes gemaakt. Anyhow, anywho. Hier de hoogtepunten uit de topper van vrijdag: GSV mannen – ATV mannen.
Het was een wedstrijd vol spectakel. Hoe de punten verdient werden, hoe mooi de services waren, hoe perfect de passes, ik weet het niet meer. Want weet je, dat verbleekte allemaal bij de schoonheid en de passie van de studenten voor hun vereniging.
De bijkomende gezonde studentikoze rivaliteit zorgde voor een prachtig schouwspel.
Zo werd er in de eerste set ineens overgaan op het beoefenen van een andere sport.
Namelijk roeien. De GSV-mannen bundelden hun krachten al zittend op de grond. Aangemoedigd door de ATV-mannen die pionnen als megafoons gebruikte. Een prachtig plaatje.
Niet veel later was het tijd voor sport nummer 2. Rugby a.k.a. kwalleballen. Dit kan je moeilijk ontgaan zijn want maar liefst 3x werd de bal gevangen, er onder het net door gerend om vervolgens getackeld te worden door een tegenstander. Menig keer lag er weer een hoopje mensen op elkaar, inclusief mascotte van het HBOloog. Wat een geduld hadden die scheidsrechter.
En er kwam nog meer..want wat is een wedstrijd GSV-ATV zonder een extra lange time-out onder het genot van..uiteraard...het gras van het noorderplantsoen. Waar voor het horen van het fluitje van de time-out de rivalen nog tegenelkaar stonden, verbroerderde man en vrouw, GSV en ATV na het horen van dit nummer. In een grote kring en uit volle borst zingen: ‘’want als ik weg ben, dan mis ik de straten. Vanaf de toren tot aan Westerhaven. Ik mis de mensen, stadjers, studenten.’’
Daaraan voorafgaand voerden de mannen van ATV de Haka uiteraard nog even op, waarna ze een luid applaus in ontvangst namen.
Genoeg gezegd. Volgens mij is wel duidelijk genoeg gemaakt hoe top deze wedstrijd was. Gelukkig heb ik ongeveer 100 fotos van gemaakt. Dus heb je het gemist of wil je het weer herbeleven ga dan naar pvt-assen.nl, dan naar dagen, vrijdag en dan middag 1. Enjoy!
genoeg gepraat.. we gaan weer ECHT volleyballen, damen und herren zusammen!
het zaaltje (nr 1) is maandagavond van 2200 uur - 2300 uur gereserveerd, wie zijn er bij?
niet:
Ik niet, volgende morgen tentamen....brr..
IK ben er wel bij
Niet, enkel kaput
Mogen Bram (burgler) en ik ook meedoen?
Daar ben ik denk ik ook wel weer bij.
Wat mij betreft wel...
Van mij ook wel, op één voorwaarde. Ik wil 100% inzet zien!
Uiteraard. Je kent me toch?!
Maandag is er gereserveerd van 22:00-23:00
Robert
Roelof
Joanke
Bram
Robert
Roelof
Joanke
Bram
Hannieke (toch?)
Verder niemand?!
nee ik kan toch niet, verjaardag van je grote zus!
kun je mooi twee x twee doen, lekker intensief!!
Is Roelof kennelijk te lui voor want hij heeft afgemeld :( Balen. 2x2 was leuk geweest. Nja goed, zomer komt eraan. Mss keer beachen?! En Andrea, gefeliciteerd dan ;)
Hm, we hebben het nog steeds bijzonder druk met al die persconferenties...
En.... durven de ATV-dames het aan?
Volgende week gaan we de staffelt weer trainen dames...!
En jullie mogen best wel wat enthousiaster doen en zijn!
:scream: