Een onderwerp gestart door Theo
roelofgunnink schreef: Andrea schreef: Nee, hij is verplaatst naar donderdag toch..? Naar ik heb vernomen...
Andrea schreef: Nee, hij is verplaatst naar donderdag toch..?
Naar ik heb vernomen...
Joehoe, eindelijk maar toch! :D Hoelaat zijn we welkom?
doe maar vanaf een uur of negen.
Gerard is er ook bij straks
die fuaab fnurrie meiden mogen ook best later komen, dus gewoon allebei:) ik ben dr ook bij, en stap nu op de fiets naar zernike!
Laura ben jij dr ook bij:)?
Nou jongens, op dat systeem van jullie mag nog wel hard geoefend worden, zeg!;)
Yehess, de shirtjes zijn klaar en ze zijn heel tof geworden! Morgen bij de borrel kun je ze bekijken en krijgen :)
Yes, ik ga het shirt morgenavond aantrekken en tot zaterdag van PVT niet meer uitdoen.
Gerjan schreef: Woensdag 14.00 Veld 3 GS Rotterdam – GSV Heren 14.30 Veld 1 GS Rotterdam - GSV Dames 17.00 Veld 2 GSV Dames - Ultrajectum 18.30 Veld 4 GSV Heren – GHBK Ultrajectum 19.30 Veld 1 Greijdanus Zwolle – GSV Dames 20.30 Veld 1 Greijdanus Zwolle – GSV Heren 21.30 Veld 3 GSV Heren – FQI Kampen Donderdag 09.00 Veld 2 Gomarus Groningen – GSV Dames 09.30 Veld 3 Gomarus Groningen – GSV Heren 10.00 Veld 3 GSV Heren –VGS Wageningen 10.30 Veld 1 GSV Dames – Greijdanus Hardenberg Ja sorry, ik had niks te doen.. @ Harry: We moeten toch een keer tegen ze spelen, dus dan heb ik ze liever gelijk gehad.
Zlotty is er tegen het Greijdanus dus gewoon bij, maar tegen Gomarus waarschijnlijk niet.
gast jij hebt echt niks te doen hè;)? beetje dubbelposten ben heueueueueul benieuwd naar de shirts
Moet je me nou op dit openbare topic zo belachelijk maken?
Jorien Heijs schreef: Nou jongens, op dat systeem van jullie mag nog wel hard geoefend worden, zeg!;)
Looks who's talking.. En goed verhaal van die shirtjes, worden ze ook meegenomen naar soos?
hoe gaan jullie trouwens naar de Assen volgende week??
Met de trein, prop ik gewoon m'n fiets bij in.
Ik ga dinsdagavond waarschijnlijk al die kant op. Met de trein.
robert-tempelman schreef: Ik ga dinsdagavond waarschijnlijk al die kant op. Met de trein.
meteen woensdag al ladderzat in het veld staan dus?
maare voor een fiets in de trein moet je toch extra betalen??
Ja, 6 euro ofzo. Dus dat valt opzich nog wel mee. Wie neemt z'n fiets allemaal mee dan, de helft ongeveer neem ik aan??
roelof en harry bedankt!! was mooi gisteren
Hoi allemaal!
Superveel succes en plezier komende week! (En winnen!) Ik kan jullie helaas niet komen aanmoedigen. Ik doe het vanuit mn hart, vanaf de piste!
Ajuus
Wie zijn er maandag allemaal bij van 21-23:
Jorien D
Jorien D Gerjan A
Jorien D Gerjan A Arend H (50% kans, beetje kippekracht door schouderblessure)
Log in om te reageren
Word lid!
Inloggen geeft je toegang tot het forum
Joehoe, eindelijk maar toch! :D
Hoelaat zijn we welkom?
doe maar vanaf een uur of negen.
Gerard is er ook bij straks
die fuaab fnurrie meiden mogen ook best later komen, dus gewoon allebei:) ik ben dr ook bij, en stap nu op de fiets naar zernike!
Laura ben jij dr ook bij:)?
Nou jongens, op dat systeem van jullie mag nog wel hard geoefend worden, zeg!;)
Yehess, de shirtjes zijn klaar en ze zijn heel tof geworden! Morgen bij de borrel kun je ze bekijken en krijgen :)
Yes, ik ga het shirt morgenavond aantrekken en tot zaterdag van PVT niet meer uitdoen.
Zlotty is er tegen het Greijdanus dus gewoon bij, maar tegen Gomarus waarschijnlijk niet.
gast jij hebt echt niks te doen hè;)? beetje dubbelposten
ben heueueueueul benieuwd naar de shirts
Moet je me nou op dit openbare topic zo belachelijk maken?
Looks who's talking..
En goed verhaal van die shirtjes, worden ze ook meegenomen naar soos?
hoe gaan jullie trouwens naar de Assen volgende week??
Met de trein, prop ik gewoon m'n fiets bij in.
Ik ga dinsdagavond waarschijnlijk al die kant op. Met de trein.
meteen woensdag al ladderzat in het veld staan dus?
maare voor een fiets in de trein moet je toch extra betalen??
Ja, 6 euro ofzo. Dus dat valt opzich nog wel mee.
Wie neemt z'n fiets allemaal mee dan, de helft ongeveer neem ik aan??
roelof en harry bedankt!! was mooi gisteren
Hoi allemaal!
Superveel succes en plezier komende week! (En winnen!) Ik kan jullie helaas niet komen aanmoedigen. Ik doe het vanuit mn hart, vanaf de piste!
Ajuus
Jorien D
Jorien D
Gerjan A
Jorien D
Gerjan A
Arend H (50% kans, beetje kippekracht door schouderblessure)