Okee beter, maandag ben ik er weer bij.
Maar ik ben er pas tegen half 10/10 uur dus aan mijn studentennummer heb je dan niks voor het eerste uur..

Wie zijn er woensdag allemaal bij?

roelofgunnink

Woensdag wordt er gevolleybald van 15:00-16:45

Erbij zijn:

Robert
Roelof

JorienHeijs

Robert
Roelof
Jorien

Robert
Roelof
Jorien
Arend

Robert
Roelof
Jorien
Arend
Gerjan o.v.b.

Jammer, jammer, ik dacht dat het volleyballen van 1400-1600 zou zijn. Nu gaat het 'm helaas niet worden. Moet oefenen met de band

Ik moet me toch weer afmelden.

Volleybal woensdag 15.00-16.45:

• Robert
  • Roelof
  • Jorien
  • Gerjan o.v.b.

ik ben dr ook gewoon bij hoor!! tot zo!

Jorien D ik zal je nummer dan nog ff wijzigen!

Maandag volleyballen 21-23:
Andrea - later

Wie nog meer?
Ik heb voor volgende week ook alweer gereserveerd, van 22-23, wie doet het uur daarvoor? En zullen we volgende week ook weer een keer smiddags gaan? Kan deze week helaas niet meer..

Andrea schreef: Maandag volleyballen 21-23: Andrea - later Gerjan

Andrea - later
Gerjan
Robert - vanaf 2200

robert-tempelman schreef: Maandag volleyballen 21-23: Andrea - later Gerjan harry hannieke myrthe Robert - vanaf 2200
Hapkars schreef: Maandag volleyballen 21-23: Andrea - later Gerjan harry hannieke myrthe Robert - vanaf 2200 Arend (doe maar even een reminder voor stekkertjes, zo rond 20.40 uur)

hihi wat leuk dat ik tegenwoordig al niet eens meer zelf hoef aan te geven dat ik mee doe :)

geen moeite

Andrea schreef: Ik heb voor volgende week ook alweer gereserveerd, van 22-23, wie doet het uur daarvoor?

Heeft niemand gedaan? Nu is ie al weg, dus kunnen we volgende week maar 1 uurtje.

roelofgunnink

Andrea - later
Gerjan
harry
hannieke
myrthe
Robert - vanaf 2200
Arend (doe maar even een reminder voor stekkertjes, zo rond 20.40 uur)
Roelof

hannibal schreef: hihi wat leuk dat ik tegenwoordig al niet eens meer zelf hoef aan te geven dat ik mee doe :)

Ben er niet bij. vgse