Bedoel je daarmee dat de borrel er zo snel mogelijk vóór 2 juli moet komen? Prima. Weet alleen niet of hier borrelen erg verstandig is, gezien de hoeveelheid 65-plussers die achter dezelfde portiekdeur wonen. Ik zal es even een buurtonderzoek doen, en de borrel kan dan heel binnenkort [zo snel mogelijk na 8 februari] ook wel geregeld worden.

ps: de geniale radio mag ook afgehaald worden hoor, als ie ook maar teruggebracht wordt

roelofgunnink

profileringsfoto's worden as we speak ge-upload.

Schroom niet je mooiste foto naar mij te mailen. Dan zorg ik ervoor dat ie erop komt te staan, zodat je ook buiten het veld kunt scoren.

Die foto van Gerjan, ik ga stuk hier. Super mooi dat je die hebt gedaan hahaha.

Cute he?! :wink:

die kant kennen we nog niet van je!

Hardstikke schattig, die meiden op pvt heb je binnen. Kat in't bakkie!

Wie hebben er zin en tijd om maandagmiddag te volleyballen? Volgens mij zijn de tentamens zo'n beetje ten einde, en PVT komt stééds dichterbij.. Over 30 nachtjes is het al zover! Ik huur nu zaal4 van 14-15u, en als er niemand kan annuleer ik hem wel weer. Laat t dus even weten. Evt kan het uur daarvoor of daarna ook gereserveerd worden.

Ik kan en wil wel

Ik kan opzich die tijd wel vrijmaken, maar gaan we dan 's avonds ook nog een keer?

Ik denk datik dan in leeuwarden zit, maar ik moet even mijn rooster bekijken die heb ik nog niet..

Gerjan schreef: Ik kan opzich die tijd wel vrijmaken, maar gaan we dan 's avonds ook nog een keer?

Is die al gehuurd dan? Want 's avonds was er niks meer vrij volgens mij. Anders kunnen we ook een andere avond gaan natuurlijk. Woensdag ofzo..?

Oké, i.p.v. 's avonds is prima natuurljk. Had zelf nog niks gecheckt maar ik ging er automatisch vanuit dat we dan 's avonds ook zouden spelen.

Arend ! stekkertje Arend ! niet weer vergeten Arend!

Zloty, nog één training missen en je bent de eerste twee potjes wissel. VGSE of geen VGSE.

Hapkars schreef: Arend ! stekkertje Arend ! niet weer vergeten Arend!

Je klinkt minder dom wanneer je stil bent..

roelofgunnink

Ik heb woensdag 03-02 van 15-16 uur zaal 1 gereserveerd. Het uur daarvoor is ook nog vrij en het uur daarna is niet te reserveren omdat het laatste kwartier bezet is ivm cursus. We kunnen dus sowieso lang volleyballen dan.

kunnen we niet woensdag avond? :lol:
maandag en woensdag overdag volgende week kan ik niet namelijk, :cry: moet ik werken

roelofgunnink

nee woensdagavond kan NOOIT ivm cursussem