Mooi, dit begint er meer op te lijken. Om nog meer in de Timp-sfeer te komen, neem ik het herrie-appparaat wel mee. Vergeet dus je slechte volleybal-warming-up-muziek (cd's, mp3-spelers) niet mee te nemen, anders moeten we het met de mijne doen.
+0
Andrea
PVTsite schreef: Ook zijn de contactpersonen druk om alle speler/ster gegevens te verzamelen. De contactpersonen hebben nog 8 dagen om de speler/ster gegevens aan te melden.
Is dit al gebeurd..?
+0
hannibal
nee (zegt roelof)
+0
Henke
Ben vrijdag met zaalvoetbal door mn enkel gegaan en het voelt nog niet echt je van het dus ik denk dat ik er niet bij ben.
+0
Gerjan
Ah pussy...stel je niet zo an. Je aanwezigheid vanavond is van fundamenteel belang om straks tijdens pvt in het rechterrijtje te eindigen!
+0
roelofgunnink
En sowieso wel prettig voor het oefenen van het 1-5 systeem waarmee we in de kruisfinale gaan komen
+0
Theo
Mijn rechterringvinger is definitief niet gebroken (zelf vastgesteld), alleen protesteert ie nog wat tegen volleybal vanavond.
+0
Robert
roelofgunnink schreef: En sowieso wel prettig voor het oefenen van het 1-5 systeem waarmee we in de kruisfinale gaan komen
What up!
We gaan gewoon op zaterdag volleyballen dit jaar hoor! ;)
+0
smirtie
jammer dat we zo'n zwakjes herenteam hebben, nu komt het helemaal aan op het topfitte damesteam.
btw ik heb volgende week maandag gereserveerd: 22:00-23:00 de rest is steeds allemaal bezet! Tenzij iemand morgenvroeg gaat kijken voor volgende week woensdag (die komt er morgen op)
+0
Robert
Goed bezig. Maandagavond ben ik er wel weer bij! ;)
+0
Fleurke
Andrea schreef: En waarschijnlijk is Gerdien er ook, bij, dus hebben we ook een compleet damesteam!
Hopla, zo willen we dat horen!
+0
Fleurke
Andrea schreef: En waarschijnlijk is Gerdien er ook, bij, dus hebben we ook een compleet damesteam!
Smirtie schreef: nu komt het helemaal aan op het topfitte damesteam
+0
smirtie
heb een gekneusde neus van gisteren haha :shock:
robert-tempelman schreef: Goed bezig. Maandagavond ben ik er wel weer bij! ;)
ben jij er zelfs bij op je verjaardag? jij bent echt goed!
heb je na t volleyballen ook taart voor ons;)?
+0
Robert
Owja, ik ben dan jarig...
Maar ik ben er waarschijnlijk gewoon bij hoor! ;)
En de taart.. ik zal kijken wat mogelijk is.
+0
hannibal
robert-tempelman schreef: En de taart.. ik zal kijken wat mogelijk is.
ik kan je nu alvast vertellen dat er een heleboel mogelijk is :P
+0
smirtie
en anders wil onze bakprinces hannieke je vast helpen met een zelf gebrouwen prutje wat op taart lijkt
roelof heb je volgende week woensdag gereserveerd? anders is alles alweer vol...
+0
Laura
woendag? woensdagavond? dan kan ik er denk ik bij zijn?
+0
smirtie
als roelof t niet heeft gereserveerd is ie alweer bezet..
+0
roelofgunnink
Ik heb gisterochtend wel gekeken, maar er was alleen maar ruimte vrij van 13-15 uur ofzo. Dat leek me niet zo handig.
Wanneer er dan wel veel mensen kunnen kunnen we altijd de week daarop wel gaan reserveren.
Mooi, dit begint er meer op te lijken. Om nog meer in de Timp-sfeer te komen, neem ik het herrie-appparaat wel mee. Vergeet dus je slechte volleybal-warming-up-muziek (cd's, mp3-spelers) niet mee te nemen, anders moeten we het met de mijne doen.
Is dit al gebeurd..?
nee (zegt roelof)
Ben vrijdag met zaalvoetbal door mn enkel gegaan en het voelt nog niet echt je van het dus ik denk dat ik er niet bij ben.
Ah pussy...stel je niet zo an. Je aanwezigheid vanavond is van fundamenteel belang om straks tijdens pvt in het rechterrijtje te eindigen!
En sowieso wel prettig voor het oefenen van het 1-5 systeem waarmee we in de kruisfinale gaan komen
Mijn rechterringvinger is definitief niet gebroken (zelf vastgesteld), alleen protesteert ie nog wat tegen volleybal vanavond.
What up!
We gaan gewoon op zaterdag volleyballen dit jaar hoor! ;)
jammer dat we zo'n zwakjes herenteam hebben, nu komt het helemaal aan op het topfitte damesteam.
btw ik heb volgende week maandag gereserveerd: 22:00-23:00 de rest is steeds allemaal bezet! Tenzij iemand morgenvroeg gaat kijken voor volgende week woensdag (die komt er morgen op)
Goed bezig. Maandagavond ben ik er wel weer bij! ;)
heb een gekneusde neus van gisteren haha :shock:
ben jij er zelfs bij op je verjaardag? jij bent echt goed!
heb je na t volleyballen ook taart voor ons;)?
Owja, ik ben dan jarig...
Maar ik ben er waarschijnlijk gewoon bij hoor! ;)
En de taart.. ik zal kijken wat mogelijk is.
ik kan je nu alvast vertellen dat er een heleboel mogelijk is :P
en anders wil onze bakprinces hannieke je vast helpen met een zelf gebrouwen prutje wat op taart lijkt
roelof heb je volgende week woensdag gereserveerd? anders is alles alweer vol...
woendag? woensdagavond? dan kan ik er denk ik bij zijn?
als roelof t niet heeft gereserveerd is ie alweer bezet..
Ik heb gisterochtend wel gekeken, maar er was alleen maar ruimte vrij van 13-15 uur ofzo. Dat leek me niet zo handig.
Wanneer er dan wel veel mensen kunnen kunnen we altijd de week daarop wel gaan reserveren.
Ik wil best een keer smiddags..