precies, we moeten nu alvast ons publiek gaan inschakelen, misschien dat zij ook nog goede ideeën hebben qua sponsoren...
trainingskamp, drie shirtjes, trainingspak en inderdaad eventueel een stapshirtje zijn wel noodzakelijk. meerdere broekjes trouwens ook.

Andrea schreef: Verder moeten we liedjes en yellen gaan verzinnen, en spandoeken maken [hoewel dat ook weer een taak voor ons publiek zou kunnen zijn]

wie meldt zich aan voor publiek?

En de tip van Jorien is helemaal top!
Heleen doe je ook mee met PVT?

Ik wil wel vertegenwoordiger van het PVT-team in Oostenrijk worden... Meer kan ik niet voor jullie betekenen...

ben jij er niet bij met PVT????

Gaan we nog volleyballen deze week? :D

Ik vind van wel..

Oke, zijn er mensen die dit vóór morgenochtend lezen en woensdagavond van 19-20 kunnen? Dan reserveer ik het morgen gelijk, is nu al te laat namelijk. Kan dan evt ook nog van 18-20, maar weet niet of dat heel ideaal is..

Gereserveerd? Ik kan wel, minimaal 50% kans iig.

Oke, gereserveerd: Woensdag 19-20 in zaal 4! Als we twee uur willen, moet nog iemand een uurtje eerder erbij reserveren. En laat ff weten of je komt, alleen met Arend voor 50% zie ik het nog niet helemaal zitten..

En als ik er nou 100% van maak?

ik ben er ook bij

Ik dus ook, en ik wil ook prima om 18u al beginnen! Wie is het daarmee eens? Dan heb ik nog wel even een studentnummer nodig..

ik ben het ermee eens, mn studentnummer zou je op kunnen zoeken, maar om het je wat makkelijker te maken: s1790862

Ik ben al medegebruiker van Andrea tijdens 't uur van 19-20u dus kan ik niet meer reserveren. Moet je misschien even Arend's studentnummer o.i.d. gebruiken om zaal 4 van 18u-19u te reserveren..

zaal 4 is gereserveerd van 18-19!

er kan dus gevolleybald worden op woensdag 30 december van 18-20 uur!!

Leuk!
Deze mensen zijn er sowieso bij:

Myrthe
Hannieke
Jorien H
Arend
Gerjan
Andrea

Leuk!
Deze mensen zijn er sowieso bij:

Myrthe
Hannieke
Jorien H
Arend
Gerjan
Andrea
Jorien D

roelofgunnink

Omdat Arend er is heb ik al mijn verplichtingen afgezegd, zodat ik er morgen ook bij kan zijn.

Ah da's aardig van je. Ik was net van plan om wegens wat geschaafde handjes af te zeggen, maar dat kan nu natuurlijk niet meer. Tot morgen.

ik ben er vanavond niet bij, ga richting mijn ouders!