Ik wel, en ws de hele tijd.

roelofgunnink

Erbij zijn:

Gerard
Robert
Gerjan
Jorien
Jolijn
Roelof
Adrea (niet de hele tijd)
Arend (niet de hele tijd)

Het gaat dus zeker door!

JorienHeijs

Maandag 28 december 4 squashbanen tegelijk reserveren? Kunnen we toernooitje doen! Moeten we morgen reserveren.
Wie doet mee??

Als ik zou kunnnen squashen zou ik mee doen;)

roelofgunnink

ben ik wel bij.

Moeten we voor morgenavond nog ff een zaaltje reserveren om te volleyballen? Is nog van alles vrij!

Lijkt me uitstekend! 2 uurtjes mag ook wel wat mij betreft..

Ik ben er niet bij, want ik zit in Hardenberg.

roelofgunnink

Gereserveerd van 21-22

Erbij zijn sowieso:
Gerjan
Roelof
Myrthe
Hannieke

Ik ben d'r niet

roelofgunnink

Gereserveerd van 21-22

Erbij zijn sowieso:
Gerjan
Roelof
Myrthe
Hannieke
Andrea

Erbij zijn naar eigen zeggen voor 50% kans:
Arend

Yehes!!!!!!!! Ik heb net mn vliegticket geboekt van Genève naar Schiphol! Ik kom dinsdags rond 1 uur 's nachts thuis, woensdagochtend naar college en meteen na college richting PVT! JOEHOE!!
Waarschijnlijk heb ik nog wel belangrijke colleges donderdag en vrijdag dus misschien moet ik daarvoor nog even heen en weer naar Groningen.

yes! topperrr!! :wink:

Als VGSE dan klaar is, kom ik langs...

smirtie schreef: Yehes!!!!!!!! Ik heb net mn vliegticket geboekt van Genève naar Schiphol! Ik kom dinsdags rond 1 uur 's nachts thuis, woensdagochtend naar college en meteen na college richting PVT! JOEHOE!! Waarschijnlijk heb ik nog wel belangrijke colleges donderdag en vrijdag dus misschien moet ik daarvoor nog even heen en weer naar Groningen.

Jeeuj!! Wat Hannieke zegt; Topperr!! :dance:

Goed bezig Myrthe! :D

Theo Z schreef: Als VGSE dan klaar is, kom ik langs...

kun je niet in de pauze even komen..? jij snapt natuurlijk ook wel dat je daar niet voor 5 uur morgenochtend wegkomt;)

hoe zit het trouwens met sponsors? Als we vroeg beginnen en veel mensen vragen kunnen we misschien nog rijk worden met PVT! Thierry wil jij niet in onze sponsorcommissie :D ?

smirtie schreef: hoe zit het trouwens met sponsors? Als we vroeg beginnen en veel mensen vragen kunnen we misschien nog rijk worden met PVT! Thierry wil jij niet in onze sponsorcommissie :D ?

Jaa, goed idee! Dan kunnen we een hele outfit doen, met trainingspak ed. Komen we lekker professioneel over. En als we heeeul veel geld hebben, kunnen we een trainingsweekend doen. Ik ben sowieso vóór! We kunnen natuurlijk ook sponsoracties houden, bijvoorbeeld bierkratjes ophalen. Of we scheren iemands hoofd kaal ;) Of voor vijf euro een biertje atten.. Verder moet er natuurlijk promotie gemaakt worden, dus moeten we ook een PRescie hebben.. Fuuw, we gaan het nog druk krijgen denk ik..

we moeten gewoon een goeie to do-list maken en dan zoveel mogelijk afvinken!!
Een goeie PR is inderdaad veeeeeeet belangrijk! Kunnen we niet alvast zo'n poster op hoofdpagina van de site laten zetten?
En in elke komende sic natuurlijk met een kort verslagje hoe de vorderingen binnen de teams zijn, zodat iedereen goed mee kan leven naar het hoogtepunt op 24 februari!

even een kleine berekening hoeveel geld we op moeten halen voor onze professionele teams:
shirts: 15 eur 16 = 240 euro
broekjes: 25
16 = 400 euro
Trainingspak: 50 16 = 800 euro
sporttas: 20
16 = 320 euro
totaal = 1760 euro/2= 880 euro per team!

ik zie een uitdaging!

JorienHeijs

Joepie wat een motivatie!! Krijg nu alweer pvt-kriebels!!
Ik zeg: alle ND-puzzelmagazine-advertenties doorbellen, allemaal grefo's, dus willen allemaal PVTteams sponsoren! Werkt op Greijdanus Zwolle ook altijd...
Enne, hoe gaat het damesteam er eigenlijk uit zien??
Andrea, Hannieke, Myrthe (joepie!), Jorien D, Gerdien, Jorien H...?

Myrthe, je vergeet de coaches nog..! En het trainingskamp. En een 'stapshirtje'.. [hoewel we natuurlijk niet gaan stappen; we gaan puur voor de winst toch? Sic-verslag is sowieso goed, ik vrees alleen dat binnen nu en PVT niet meerdere sics uitkomen, dus één is wel genoeg denk ik. Verder moeten we liedjes en yellen gaan verzinnen, en spandoeken maken [hoewel dat ook weer een taak voor ons publiek zou kunnen zijn]